pokjar1 Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Jak nastavit zátěžový regulátor Kdzž chci, aby více brzdil zadek......pístek více zasunu do regulátoru, nebo naopak??? Zkouším obě krajní polohy, ale subjektivně žádná změna. Při stlačování brzdy pístek vyjíždí. má s tím někdo zkušenosti??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Teda už si to moc nepamatuji, ale myslím, že jak píšeš naopak, aby byl pístek spíše více ven z regulátoru, pak má brzdit více. Já jsem si s tím naposledy hrál tedy ještě na felicii a jak píšeš, taky jsem nějak nepoznal rozdíl, ale na štěrku se mi to zdálo lepší. Taky zkus, jestli ti funguje, jestli se nepletu, tak musí stát auto na zemi, pevně se sešlápne pedál brzdy a pak se pustí a při tom se musí regulátor pohnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 ahoj, rád bych oživil toto téma. zadní kola mi špatně brzdí a na mokru cítím, že vše tahá předek. potřebuji zvýšit účinnost zadní nápravy, na fotce výš je regulátor a na mém autě je šroub v polovině dráhy nastavení. Kterým směrem polohy šroubu zvýším účinnost brzd? Když dám šroub do spodní polohy, je účinek vyšší? A nemá náhodou OI taky ventilky na brzdovém válci pro zadní nápravu jako měla Felicie? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 (editace) Ale zátěžový regulátor snižuje tlak v zadních brzdách, když se auto při brzdění předkloní (nadzvedne se zadek). K tomu dochází při intenzivním brzdění na suché vozovce. Při zhoršených adhezních podmínkách (např. na mokré nebo zledovatělé silnici) k výraznému nadzvednutí nedochází a proto zadní brzdy brzdí "naplno". Brzdy (rozdělení brzných sil) je dělané pro suchou silnici (kdy se auto předkloní a přední kola se zatíží), proto je normální, že za zhoršených adhezních podmínek se přední brzdy přebržďují. V dílenské příručce (na fábii) píší: Když je tlak v zadních brzdách malý, tak utáhněte pružinu na zatěžovém regulátoru. viz příloha zatěžový regulátor.pdf Editováno: 12. Říjen 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 díky za přílohu, pokud tomu dobře rozumím, pokud je tlak menší tak utažení pružiny znamená to, že ji více napnu - tedy poloha spodního šroubu na regulátoru je ve spodní poloze? Včera jsem šroub dal do úplně spodní moýné polohy, co dovoluje ta podkovička pod regulátorem, ale nějaké výrazné zlepšení, že bych vítil větší účinnost zadních brzd, jsem necítil. Proto mě zajímá, zda se šroub má dát do spodní polohy pro zvýšení tlaku zadních brzd, nebo do polohy horní. Na fotce je poloha šroubu v 1/3 možné dráhy, ale nevím jakým směrem se přidává tlak, zda posunem šroubu dolů, či nahoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 Jo jo, taky to tak chápu (šroub dolů) i když mi není moc jasné, jak to pak funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 díky za radu, ještě mi to nedalo a ptal se jinde a šroub skutečně až dolů. Bylo mi ale řečeno, že rozdíl není velký a tak mé očekávání mohutného nástupu brzd zadní nápravy je asi zbytečný :-) Další věc je, zda regulátor vůbec funguje. na to se chystám o víkendu podívat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 Podle tabulky v příloze to reguluje tlak do zadních od 54 do 47 % tlaku předních. Na zkoušku zkusit pružinu odpojit a páku zajistit tak, aby držela píst v regulátoru pořád plně zatlačený. Ale nevím, jestli úpravy na brzdách nejsou na rozbití huby. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 jasan, nějaký hrubý zásahy asi ano, do toho bych se nepouštěl, ale mám pocit, že to vážně blbě brzdí. stalo se mi na mokru i na sněhu, že se předek zasekl a zadní kola se točila dál.. tohle je na rozbití huby :-) něco najeto mám, ale ten zadek je vážně vlahý. Na stk nic nezjistí, když zkouší samostaně nápravy a v servisu na měření jsem ještě nebyl, zatím hledám co by to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Jak už jsem jednou psal výše, že se přebržďuje předek na mokru a sněhu je normální. Když bude zadek brzdit moc, tak to (na suchu) bude jako když vezmeš za jízdy za ruční brzdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 jj máš pravdu, souhlasím :-) tak díky moc za rady a tu přílohu. Dnes jsem se vracel z prace a myslim, že to bylo lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Jde nějak poznat že je špatný? Mám problémy se zadním pravým kolem.Při brždění skřípe,vrže, ale ne jako že by dřelo.Mám bubnovou brzdu, tak mě napadlo, jestli ten regulátor třeba nějak špatně nepouští tlak do kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 to těžko. Sundej buben a mrkni na brzdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.