Dandiel Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 To je tezko rict,zkus je nechat stocit,je to prvni levnejsi varianta. Ja chapu,nejsou obcas penize,ale tohle je chyba Octavii, zacne to delat a reseni je jedine to cele repasovat,vcetne silentbloku. Leo.pipes: myslim ze je zatim brzo rikat ze vyreseno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 to mas sice mozna pravdu, ale kotouce sem menil mam pocit dohromady trikrat a ani jedny neprezily do 3 tisic odjetych km... . ale tak snad to vydrzi co nejdyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Vzdycky zalezi i na jizde... mohl jsi jezdit vic ostre,rychlej nez ted,proto vydrzely min... lae preju at vydrzi co nejdyl:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Dandiel napsal: To je tezko rict,zkus je nechat stocit,je to prvni levnejsi varianta.Ja chapu,nejsou obcas penize,ale tohle je chyba Octavii, zacne to delat a reseni je jedine to cele repasovat,vcetne silentbloku. Leo.pipes: myslim ze je zatim brzo rikat ze vyreseno... Jo teraz ma čaka prepisa auta z CR do SR, takže sa do toho pustim tak najdkor o mesiac.len dufam že to tu nikto nezamkne alebo neuzavrie a napišem svoju skusenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Treba rozlisovat kopanie kotucov a kopanie od ramien. Mozete dat 7 krat RS brzdy, ked budu ramena K.O. tak to bude triast na ramenach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Eresto... presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Prosím blíže specifikuj kopání od ramen... měl jsem je dlouhou dobu špatné a nikde nic "nekopalo"... Pro tazatele z předchozí stránky: Mám kombinaci obyčejné Zimmerman, desky Ferodo Premier. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 leo_pipes napsal: to mas sice mozna pravdu, ale kotouce sem menil mam pocit dohromady trikrat a ani jedny neprezily do 3 tisic odjetych km... . ale tak snad to vydrzi co nejdyl tak nevím, ale asi to nebude kotoučema nebo deskama, ale stylem jízdy...nebo se mýlím? Aby vydržely 3x po sobě 3000km..není normální.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Marek napsal: tak nevím, ale asi to nebude kotoučema nebo deskama, ale stylem jízdy...nebo se mýlím? Aby vydržely 3x po sobě 3000km..není normální.... hm, tak nevim... mam octu 55kW a jak prase nejezdim, v podstate to ani nejde. jezdim hlavne po Brne. kotouce sem nespalil. ty co byly pred tim nebyly z tech drazsich. vic lidi potvrdi ze levnejsi kotouce = horsi smes atd atd a to se tyka i desticek... normalni to asi neni mas pravdu, ale proto tohle tema asi vzniklo vic takovych prispevku,dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Ono nezalezi na vyonu,myslim ze se da stylem jizdy uvarit kotoucei na felde:-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 leo_pipes napsal: hm, tak nevim... mam octu 55kW a jak prase nejezdim, v podstate to ani nejde.jezdim hlavne po Brne. kotouce sem nespalil. ty co byly pred tim nebyly z tech drazsich. vic lidi potvrdi ze levnejsi kotouce = horsi smes atd atd a to se tyka i desticek... normalni to asi neni mas pravdu, ale proto tohle tema asi vzniklo vic takovych prispevku,dekuji nikdo nepsal že jezdíš jako prase....ale asi brzda -plyn......a vadí-li Ti můj příspěvek...jak píšeš od toho tu to vlákne je ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Marek napsal: nikdo nepsal že jezdíš jako prase....ale asi brzda -plyn......a vadí-li Ti můj příspěvek...jak píšeš od toho tu to vlákne je ne no tak podle me kdyz budu jezdit brzda-plyn, tak budu jezdit jak prase... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Dal jsem před časem na radu na jednoho člena zdejšího fora a po výměně předních kotoučů, kdy se projevovalo to kopání, jsem sundal zadní kotouče. A myslel jsem, že to se mnou šlehne. Z přední strany byly sice stříbrné, ale zezadu se destičky disků ani nedotýkaly. Byly tam vrstvy odlupující se rzi. No děs! Vůbec to nemohlo brzdit. Výměna za nové /Zimmermann/+nové destičky a je ABSOLUTNÍ klid. :palec2: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda apm Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Taky napíšu svou zkušenost. Origo vydržely 155tis. Pak tam šly normální ATE a nepřežily. Stočil jsem je a šly do pr.. úplně. Pak jsem koupil Zimmermany, vyměnil na nápravě co šlo mimo tlumičů a opatrně zajížděl. Po cca. 10tis se začaly kroutit. Odmítal jsem to řešit a teď po 18tis. od výměny se vibrace ztrácí. Dal jsem v posledních dnech brzdám nářez a zatím se chovají dobře. Snad se pnutí uvolnilo, lehce se zkroutily a teď se provozem srovnávají. Doufám, že to vydrží. Zdar. Píšeš že po orig.jsi tam dal kotouče ATE a nepřežily!!!Po další výměně jsi teprv udělal nápravu!!Nevím ale myslím si že při koupení kotoučů Ti každý správný prodejce doporučí překontrolování vůle ložisek,silembloků a čepů na nápravě!3 roky vozím do autorizovaného servisu Škoda brzdy jedině značky ATE a to na všechny tipy a musím zaklepat,že za ty 3 roky jsem měl jedinou reklamaci kotoučů a to neůspěšně vyřízenou z duvodu vůle ložisek kol.Neříkám může se stát a narazíš na nějakou špatnou kvalitu,ale správnou montáží a postupem to musí fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Zdarec, no abych to trochu aktualizoval, tak jsem postupem času vyměnil opravdu všechno a vibruje to jak blbé. Proto mám už nachystáno 288mm a půjdou tam. Tady tento příběh NEMÁ spolehlivé a dlouhodobé řěšení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbysekS Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 Mě brzdy také vibrují (spíše jen maličko) a tak jsem přeměřoval házivost a dělalo to na dvou kolech max. 0,03mm, na jednom 0,04 a na posledním 0,02. Tedy hodnoty naprosto v pořádku v toleranci nově montovaných kotoučů, natož pak starých. Dávám to za vinu spíše "ploškám" na kotoučích, které jsou přesně obtiskem brzdových destiček a i na ohmat jsou jasně hrubší než zbytek kotouče (znatelné je to hlavně na zadníchg kotoučích od ruční brzdy). Je jasné, že při přejezdu destiček přes plochu hrubší, tedy s lepším brzdným účinkem se to musí chovat jinak a bude to tedy pulzovat. Takže mi asi nezbývá nic jiného, než ty kotouče někde řádne obrzdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 To nechápu, že házivost je ve stovkách, ale hmatem poznáš plošku? Já mohu opravdu všem doporučit, namísto bádání a kroucení dalších kotoučů, výměnu za min. 288 a je klid. Já jsem zatím nadšen a brzdí to jako čert! Kdybych to udělal hned jakmile se kotouče poprvé zkroutily, ušetřil bych peníze. Teď se auto chová bezvadně a to už je to stará vrána, ale podvozkově, v rámci možností O1, je super. Další častokrát omílanou radou, vyměnou silentbloků za plné, se chování úplně změní k nepoznání. Když sednu do špičkově udržovaných služebních O1, tak mám pocit, že to nějak plave a nebrzdí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbysekS Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Ty částečně vyrezlé plošky od destiček jsou zřetelné i na pohled když to člověk trochu zkoumá (normálně na autě si toho ani nevšimnu). Ale ať už pootáčením přibržděného kola, nebo hmatem jde jasně cítat, že právě na těchto ploškách je samozřejmě materiál "hrubší" a tedy brzdí to v této části maličko více, což právě může být ten problém vibrací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armor1 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 armor1 napsal: Takže brzdy komplet vymenené. Vibrácie úplne prestali, krásne to brzdí - Brembo + Textar. Vymenil som aj Silentbloky - pri prehliadke pred vymenou vyzerali popraskané ale v skutočnosti boli roztrhnuté, tak dúfam že to bol dôvod prečo sa kotúče skrútili, a už bude pokoj. . Inac este jeden poznatok: Vychadzali mi zvuky zo zadnej nápravy - vrzganie. Po kontrole v servise povedali že to sú silentbloky stabilizatora, zacvakal som opravu ale problem to neodstranilo. Po case som prisiel na to ze to vrzga bud pri brzdení, alebo pri zatiahnutej ručnej brzde. Ked bola rucna dole tak to bolo ticho. Moje odvovodnenie. Zadne brzdy boli neoriginalne a asi si nejak nesadli s dostickami. Slabsie brzdili. Nakoľko som mal aj v predu v rovnakom čase vymenené originál brzdy vyvíjal sa na nich vačší brzdový tlak a spolu s poškodenými silenblokmi to spôsobilo pokrútenie predných brzdových kotúčov. Po výmene vrzganie zadnej napravy zmizlo, auticko brzdi ako predtym. Tak dufam ze aspon niekomu pomozem ak mal obdobné problémy. Este ak by to niekoho zaujimalo: Cena Kotucov komplet s dostickami - 220 Eur, robota 40 Eur. Moj Update Takže pokoj bol asi len 2000 km, potom to začalo zasa vibrovat so stupňujúcou intenzitou. Momentalne mam na nových brzdách 6000km a zistil som velmi zaujímavú vec. Pri brzdení dochádzalo k už dosť veľkým vibráciam dokial som auto poriadne nezatazil. Prevazal som v aute asi 400km nielen na zadnej naprave ale aj na mieste predneho sedadla a vibracie (stále sa bavím o vibráciách pri brzdení) pri tak nalozenom aute boli uplne minimalne. Vie to niekto odovodnit? Momentalne to tiez vibruje o dost menej. Moja dedukcia je že to nebude brzdami, ale tym podvozkom. Chcem skúsiť vymeniť čapy, ramena, a ine pohyblive časti. Uvidime čo to vyda, ale na tie brzdy to nevidim, kedze tie vibracie ustali ak tie pohyblive casti boli namahane. Dajte svoje postrehy. PS: Ináč všimol som si asi po 3000 km že vibracie tiež dosť ustanú ak som pribrďoval do zákruty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Spolehlivé řešení máš výše. U mne to nejvíce vibrovalo při jemném přibržďování. Jak jsem to pořádně zašlápl, tak vibrace téměř vymizely = větší zátěž, vibrace ustávají. A jak jsem psal dříve, měl jsem na nápravě vše naprosto OK. Ložiska, náboje, čepy, plné silentbloky ramene a vibrovalo šíleně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armor1 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 armor1 napsal: Moj UpdateTakže pokoj bol asi len 2000 km, potom to začalo zasa vibrovat so stupňujúcou intenzitou. Momentalne mam na nových brzdách 6000km a zistil som velmi zaujímavú vec. Pri brzdení dochádzalo k už dosť veľkým vibráciam dokial som auto poriadne nezatazil. Prevazal som v aute asi 400km nielen na zadnej naprave ale aj na mieste predneho sedadla a vibracie (stále sa bavím o vibráciách pri brzdení) pri tak nalozenom aute boli uplne minimalne. Vie to niekto odovodnit? Momentalne to tiez vibruje o dost menej. Moja dedukcia je že to nebude brzdami, ale tym podvozkom. Chcem skúsiť vymeniť čapy, ramena, a ine pohyblive časti. Uvidime čo to vyda, ale na tie brzdy to nevidim, kedze tie vibracie ustali ak tie pohyblive casti boli namahane. Dajte svoje postrehy. PS: Ináč všimol som si asi po 3000 km že vibracie tiež dosť ustanú ak som pribrďoval do zákruty. Takže stale sa snažim vyriesit vibracie na volante. Cez weekend som bol vymenit čapy a tyčky riadenia. Vibracie prestali, riadenia ovela stabilnejsie. Technik k zaveru ze to treb prisiel tak že dvihol auto a ťahal za koleso. Oba mali vôľu. Takže ma čaká ešte geometria, ale vyzera to dobre, dufam že už prestanú problémy s tou napravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubann Vloženo 15. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Porad dokola !!!komu to vybruje je to na 99% kotouc!jak jsem jiz zde uvedl ja vymenil za 288mm a uz 50 000km klid!Samozrejme ze kdyz date nove trmeny 280 tak si myslim ze to taky bude fungovat nekdo tady psal ze jen vymenil ty gumy na voditkach trmenu a pomohlo!To ze jsou volne ramena vymlacene cepy si myslim ze na krouceni kotoucu nema moc vliv( !Kolikrat jsem ridil stare strepy od skody 100 az po totlne vykraglovanou filcku(380 000km) a nikdy se tomu kotouce nevlnily a to jsme tomu davali zahul a nic!pokud se nekomu zvlnily kotouce treba 2x pravidelne treba 3000km tak neutracejte zbytecne sve penize za nove a nove pokusy a kupte si ty 288MM dneska koupite s nabojem loziskem kotoucem trmenem a deskama za 10 000kc coz je super cena kdyz si vemete ze vam vydrzi jen ten desky na dalsich 60-70,000km! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Ahoj, dnes jsem psal své poznatky na: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...9812&st=750 tak možná, že je to ono? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 (editace) vymena brzd za vetsi mi neprijde jako zrovna super reseni. Nerikam, ze to nepomuze tem brzdam a nebo tobe, ale proste to neresi problem, PROC se ty kotouce krouti ja vymenil kotouce ATE za Brembo + novy desticky a uz mam nejakych 15tisic km klid - tuk tuk tuk Editováno: 16. Prosinec 2009, autor: houmik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 a nebude to třeba spíš tenhle problem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=383859#383859 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.