wiglegummi Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Je to ořech na golovku s označením CR-V M8 tohle tam je napsaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonka Vloženo 24. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Dneska jsem se na to vrhnul, všechno šlo dobře, až když jsem chtěl sundat tapec, zjistil jsem, že mi vadí klika stahování oken, ten pojistný kroužek se mi prostě nepodařilo povolit a tím uvolnit tu kliku. Je to banalita, ale rád přivítám pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 (editace) Odsun ten kružok do boku v smere tých drážok v tapacire Editováno: 24. Srpen 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonka Vloženo 24. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Nedalo mi to, a už to mám, díky, příští týden pokračuji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daveberi Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Ja mam problem podobny, prosim hodte do placu nejakou radu.. diky: Fabia combi, 1,2 HTP 47kW, bez centralu, bez el.okynek, bez palubniho PC, servo ANO, mlhovky ANO, zadna dalsi vybava. Prestala mi fungovat signalizace svetel pri otevreni dveri. Dverni kontakt jsem vyloucil, protoze paliv.pumpa spina a svetlo se rozsveci (pri otvirani dveri). Repracek za budikama funguje (mel jsem ho venku a promeril a pak jeste prozkousel pres VAG. Signalizace nefunguje. Nevite co signalizaci spousti (ta pristrojovka asi ne, tam uz putuje signal pro pipani repracku)? Je to jednotka na adrese 09? Nevite nekdo jestli se to nekde da na ni nakodovat? Zdiagnostikovat?Kde by mohla byt chyba? Je pravda, ze na to muze mit vliv odpor zarovek, jak tady nekdo nekde radil? Je to mozny? Diky moc predem za cokoli. Beri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daveberi Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 uz jsem na to prisel, byl to zkrat spinaneho +12V a trvaleho +12V u radia.. takze autak si myslel ze klicky jsou stale v zapalovani.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.