Alegro Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Ahojte, mám dotaz: motor 1,8T, rychle se zahřeje, potom teplota kapaliny stoupá na červený pole. Dělá to i když je klima zaplá/vyplá, ať topim nebo ne, můžu jet z kopce....furt stoupá na max. Ventilátory chladí jen z počátku, potom se netočí. Jedna hadice je horká jak prase, druhá míň. Je to termostatem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) ahoj.teraz je teplo,tak ti to leti hore aj z kopca..termostat...jasna vec Editováno: 29. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meverik Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Ahojte, mám dotaz:motor 1,8T, rychle se zahřeje, potom teplota kapaliny stoupá na červený pole. Dělá to i když je klima zaplá/vyplá, ať topim nebo ne, můžu jet z kopce....furt stoupá na max. Ventilátory chladí jen z počátku, potom se netočí. Jedna hadice je horká jak prase, druhá míň. Je to termostatem?? čau. hele řekl bych že to je termostat na 100 procent.zůstává stále zavřený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Taky bych řekl že to je termostat a nebo vodní pumpa... Když to je to ohřáté fouká z topení horký vzduch?? Proudí při běžícím motoru přepadem (tou slabou hadičkou) zpět do nádobky chladící kapalina? Pokud ne tak je to pumpa, jinak termostat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 (editace) pumpa měněná před 40tkm s rozvodama. takže spíš to bude ten termostat. Dnes ho vyměním a uvidím. zase insvestice 200,- neni tolik. Editováno: 29. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 pumpa měněná před 40tkm s rozvodama. Nepíšeš kolik máš najeto ale protože už jsi měnil rozvody , tak už dost. Podívej se zepředu na chladič dole co jsou chladicí otvory v nárazníku.Budeš překvapený jak je spodní část chladiče ucpaná hmyzem a prachem-tenhle bordel dokáže snížit účinnost chladiče citelným způsobem.Pro vyčistění je nejlepší sundat přední nárazník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 (editace) najeto mám 148 tkm. Nárazník jsem sundaval před 2 týdny a chladič byl čistý. Uvidím,, večer vyměním termostat. Editováno: 30. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 měl jsem stejný problém taky vyskočila teplota na červené a termostat v háji, dal se nový a všechno zase jak má být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 takže to asi bude pumpou, protože i po výměně termostatu problém trvá dále. do expanzní nádoby to trochu čůrá, ale jedna hadice je horká, druhá ne. Zejtra skonzultuji s mechanikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 na pumpě se dost často protáčí vrtulka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 když říkám že je to vodní pumpa tak je to pumpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Jedna hadice tepla a jedna studena muze byt i ten termostat:) Zkus je promacknout.....pri zavrenem termostatu bude hadice tvrda a nezmacknes ji - velky tlak v soustave vlivem horkeho chladiva. Pokud je to pumpa, hadici normalne zmacknes i horkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 termostat vyměnil a pořád stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 termostat vyměnil a pořád stejný To ja pred pred casem take a po 2000km odesel:) - MEYLE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Taky sem měl dva termostaty, jeden kolem 200,- z AutoKelly, jeden fungoval pár měsíců, druhý pár hodin, pak zůstaly pootevřené a pro změnu to netopilo vůbec. Jestli je tady špatný termostat nebo pumpa se dá poznat lehce, stačí to nechat ohřát a pustit naplno topení, fouká-li horký vzduch a teplota motoru přestane rychle stoupat, pak je špatný termostat, pokud fouká studený, nebo jen vlahý a teplota vesele stoupe dál, tak to je pumpa. V krajním příladě by to mohlo dělat i špatné těsnění pod hlavou, foukne se do vody trochu spalin, udělá se bublina a vaří se hned ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.