Přejít na obsah

Sport. kat., dynamizér??


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Poraďtě prosím jestli máte zkušenosti co je nejlepší varianta. Mám výfuk Remus - celonerez, kvalitní, ten bych nechal, ale řeším co se zbytkem, měl jsem už místo katalyzátoru a stř. tlumiče rovnou trubku, ovšem hodně vysoká spotřeba a palivo vybuchuje ještě v potrubí, jede to ale nádherně. Je lepší dát tam třeba sportovní katalyzátor (oproti serii 400cpsi by měl jenom 100cpsi, tedy 4x nižš odpor) a místo středního tlumiče trubku nebo dynamizér? Prostě jsou možnosti buď sportovní katalyzátor nebo jenom trubka a místo středu dynymizér a nebo opět jenom trubka.... dá se tak nakombinovat více možností, co je nejlepší? Na emise nebo hluk kašlu :)

Díky za případné rady (odborné!!! :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pouze jendu lambda sondu a to před katem, takže tu tam nechám a jenom za ni dám trubku, je pravda zmatená, proto říkám že mi jde ještě do výfuku palivo a při každým přeřazení nebo prudkých přídaní plynu v té trubce vybuchne, je to náhodou pěknej efekt :) ale bojím se aby se mi to nevrátilo do motoru....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ja riesim podobny problem. na 1,8T AGu zajtra mi ide bratranec menit vlnovec a spytal som sa ho ci nedame namiesto katu trubku povedal ze neni problem, no a od toho momentu sa neviem rozhodnut ci to naozaj chcem. Ekologia ma nesere ani stk. Mam len jednu lambdu tak to by nebol problem ale mam z toho taky blby pocit. A ucitim vobec rozdiel? Ma to zmysel?

A navise tento kat mozem predat kamosovi, jemu sa rozsypal a je to ekoclovek :)

A preco sa tym zvísi spotreba? o kolko cca?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

danone: no hele, já na autě už měl místo katu rovnou trubku stejně tak i místo středního tlumiče... jestli se ptáš na rozdíl, je to pro mě rozdíl jako prase, možná mě tu někdo napadne, že je to kravina a já nevím co, ale bez katu jede auto o nevím kolik procent líp, má to sílu odspodu a jede to jako prase.... když jsem tam pak zase v záchvatu spořilkovkoství kat vrátil, zjistil jsem, že ta zvýšená spotřeba sice byla asi katem, ale hlavně jak jsem toho výkonu navíc využival a jezdil furt jako hovado :) takže odpověď na spotřebu je, že pokud s ním budeš jezdit slušně nemáš absolutně problém, zvuk (hluk) byl pro mě spíš potěcha ucha :) teď ho zase chci oddělávat protože vím o kolik líp to jelo, minulý týden jsem prošel stk takže nebudu muset ani řešit dlouho technickou. Ale upozorňuju, že když jsem stál dlouho na místě, dost ti jde smrad do kabiny a všude za tebou (extrém v zimě) se dělá oblak dýmu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlape,

jak víš, tak já mám celonerezovej supersprint bez katu a středu a k dokonalosti sem se dopracoval teprve včera - od turba cca 1 metr mám průměr potrubí 75 mm, pak mám redukci na 63,5 mm a v tomto průměru je to až do konce. Tedy roura jak kráva bez katu a středu a jen koncovej tlumič - vše v nerezu včetne přírub.

Pokud ti nejde o emise ( hluk neřešim, protože mám v autě ticho a vejfuk má super zvuk kterej je slyšet až tak od 4 ti otáček ), tak tam nic nedávej - nech jen trubku s koncovim tlumičem a dej větší průměr potrubí.

Mě to taky občas střelí do vejfuku, ale jen občas a když na to brutálně šlápnu, a spotřebu mám dlouhodobě okolo 8,5 l. Takže podle mě máš blbě udělanej čip ( máš to bohatý a proto ti to žere a střílí do vejfuku ), nebo jezdíš pořád jak PRASE. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...