Speedy20V Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Poraďtě prosím jestli máte zkušenosti co je nejlepší varianta. Mám výfuk Remus - celonerez, kvalitní, ten bych nechal, ale řeším co se zbytkem, měl jsem už místo katalyzátoru a stř. tlumiče rovnou trubku, ovšem hodně vysoká spotřeba a palivo vybuchuje ještě v potrubí, jede to ale nádherně. Je lepší dát tam třeba sportovní katalyzátor (oproti serii 400cpsi by měl jenom 100cpsi, tedy 4x nižš odpor) a místo středního tlumiče trubku nebo dynamizér? Prostě jsou možnosti buď sportovní katalyzátor nebo jenom trubka a místo středu dynymizér a nebo opět jenom trubka.... dá se tak nakombinovat více možností, co je nejlepší? Na emise nebo hluk kašlu Díky za případné rady (odborné!!! ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 to by mě také zajímalo, a hlavně, jestli to nebude nějakým způsopem vadit turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 no já mám od katalizátorů vedené potrubí ne 50 ale 60 žádný středový tlumič a na konci nějaký uni a to má zvuk že mi ho každý závidí a když místo katalizátorů byla jen trubka co na to říkaly lambda sondy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 no já mám od katalizátorů vedené potrubí ne 50 ale 60 žádný středový tlumič a na konci nějaký uni a to má zvuk že mi ho každý závidía když místo katalizátorů byla jen trubka co na to říkaly lambda sondy??? a neni lambda pred katem jako to mela felda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 má jednu sondu pře katama má 2 katalizátory a za katama a to mě štve protože to muže blbnout když ty katy vyhodím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Já mám pouze jendu lambda sondu a to před katem, takže tu tam nechám a jenom za ni dám trubku, je pravda zmatená, proto říkám že mi jde ještě do výfuku palivo a při každým přeřazení nebo prudkých přídaní plynu v té trubce vybuchne, je to náhodou pěknej efekt ale bojím se aby se mi to nevrátilo do motoru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Mám za to, že lambda sondy z benzínů před i za katem mělo pouze RSo, ale nechci kecat. Já tam mám pouze jednu, to vím jistě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Nene su aj pred katom aj za nim zalezi na roku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 tak a dost, chci radu!!! nebudeme řešit kdo má kde lambdu, já mám jenom jednu a to před katem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 říkám skuste se zamyslet nad tím mojím systemem od katu trupka 60ka a koncevý tlumič ale bez středového tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos55 Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Takže sice nevím co je nejlepší ale ja mam sportovní kat ve středu rezonátor a na konci remus. A do výfuku to nestřelí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 31. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 karlos55: Ha! Ty máš jednu z uvažovaných možností! A co? Spokojenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 31. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 říkám skuste se zamyslet nad tím mojím systemem od katu trupka 60ka a koncevý tlumič ale bez středového tlumiče Jenže to bych musel měnit zadní tlumič Remus a to fakt nechci, nemá cenu aby potrubí začínalo 55, pak 60 a na konci zase 55.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos55 Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 karlos55: Ha! Ty máš jednu z uvažovaných možností! A co? Spokojenost? Ja sem. Nic nestřeli spotřeba taky nějak moc nestoupla hluk je v normě. těšte chci laděné svody ale to je ranec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Aj ja riesim podobny problem. na 1,8T AGu zajtra mi ide bratranec menit vlnovec a spytal som sa ho ci nedame namiesto katu trubku povedal ze neni problem, no a od toho momentu sa neviem rozhodnut ci to naozaj chcem. Ekologia ma nesere ani stk. Mam len jednu lambdu tak to by nebol problem ale mam z toho taky blby pocit. A ucitim vobec rozdiel? Ma to zmysel? A navise tento kat mozem predat kamosovi, jemu sa rozsypal a je to ekoclovek A preco sa tym zvísi spotreba? o kolko cca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 31. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 danone: no hele, já na autě už měl místo katu rovnou trubku stejně tak i místo středního tlumiče... jestli se ptáš na rozdíl, je to pro mě rozdíl jako prase, možná mě tu někdo napadne, že je to kravina a já nevím co, ale bez katu jede auto o nevím kolik procent líp, má to sílu odspodu a jede to jako prase.... když jsem tam pak zase v záchvatu spořilkovkoství kat vrátil, zjistil jsem, že ta zvýšená spotřeba sice byla asi katem, ale hlavně jak jsem toho výkonu navíc využival a jezdil furt jako hovado takže odpověď na spotřebu je, že pokud s ním budeš jezdit slušně nemáš absolutně problém, zvuk (hluk) byl pro mě spíš potěcha ucha teď ho zase chci oddělávat protože vím o kolik líp to jelo, minulý týden jsem prošel stk takže nebudu muset ani řešit dlouho technickou. Ale upozorňuju, že když jsem stál dlouho na místě, dost ti jde smrad do kabiny a všude za tebou (extrém v zimě) se dělá oblak dýmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 ok tak ho dam prec. Skusim zmerat casový rozdiel napr zaradeny druhy prevodovy stupen a za kolko to zrychli z 30 na 80km/h s katom a bez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Ahoj chlape, jak víš, tak já mám celonerezovej supersprint bez katu a středu a k dokonalosti sem se dopracoval teprve včera - od turba cca 1 metr mám průměr potrubí 75 mm, pak mám redukci na 63,5 mm a v tomto průměru je to až do konce. Tedy roura jak kráva bez katu a středu a jen koncovej tlumič - vše v nerezu včetne přírub. Pokud ti nejde o emise ( hluk neřešim, protože mám v autě ticho a vejfuk má super zvuk kterej je slyšet až tak od 4 ti otáček ), tak tam nic nedávej - nech jen trubku s koncovim tlumičem a dej větší průměr potrubí. Mě to taky občas střelí do vejfuku, ale jen občas a když na to brutálně šlápnu, a spotřebu mám dlouhodobě okolo 8,5 l. Takže podle mě máš blbě udělanej čip ( máš to bohatý a proto ti to žere a střílí do vejfuku ), nebo jezdíš pořád jak PRASE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 mno takze kat mi tam ostal lebo som nezohnal vhodnu trubku. Ale skusil som sa povozit bez vyfuku. To je rachot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 2. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 to je možná nejlepší možnost, od turba všechno už vyházet a je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rska Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 Jo obcas jezdi jako prse porkrat jsem videl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 8. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 Rska: Cože? Cože? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 15. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2008 No a kdybch se i já rozhodl pro sportovní katalyzátor, tak který mi doporučítě?Nějaké odkazy, ceny apd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos55 Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 čus třeba tady. http://www.sportovniautodoplnky.cz/vyfuk/s...i-katalyzatory/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 18. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2008 čus třeba tady. http://www.sportovniautodoplnky.cz/vyfuk/s...i-katalyzatory/ Jo, tak na ten jsem se díval, nevíš náhodou nebo někdo jiný,jaký průměr zvolit,aby to sedělo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.