Přejít na obsah

Sport. kat., dynamizér??


Speedy20V

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahojte,mám taky dotaz,ať nemusim zakladat nové téma. Mám 1.6SR 74 KW r.v. 99 AKL. Kdybych dal ten sport. kat. ,jaký koupit a myslite ze by pomohl na vykonu? Chci dat chip, stredovy dil s dynamizerem a posledni dil tlumic. Střední a poslední díl od Laytingu. Poradite nekdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

tak budu dodělávat celý výfuk dávat 60 potrubí tam kde není a bud mám 4 možnosti tak snad mi poradíte abych dosáhl skvělého závodního zvuku:bud

1. závodní kat a nechat ten koncový tlumič,

2. závodní kat a bez tlumiče,

3. bez katu a s tlumičem,

4. bez katu a bez tlumiče

brát s ohledem na to že jezdím s tím každý den do práce

a jak obejít tu druhou sondu za katama???? nebo když tam bude kat nebude to dělat problémy???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trosicku bych tady vse uvedl na pravou miru, jedine co ma smysl a je to vyzkousene je co pise skodik , na nejaky dynamizer nebo sportovni kat co tady pisete muzete vsichni zapomenout, protoze kdyz sportovni kat, tak takovy se pohybuje nekde kolem 30ti tisic a blbe se shani, jedine mit znamost v rally, jinak nahrazky kolem 6ti tisic jsou uplne k nicemu, nejlepsi varianta a nejjednodusi od katu dat 60mm trubku a hotovo, je mnohem lepsi vyplach turba. bez katu vas na stk sezerou, ale ja ho taky nemam :palec2:

Editováno: , autor: dj.gets
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
tak sportovní kat pomuže jasně, no nějaký sport,.kat výde na 6000 kvalitní, a nedávat středový tlumič a žádný dynamizer, prostě od katu třeba větší potrubí a koncový tlumič raději REMUS, laiyting neděla nic a má divný zvuk

Jedno mi není jasný. Proč žádný dynamizér, když urychluje průtok spalin??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych trochu rozdělil vaše rady. A to na dvě dost důležité skupiny a to úpravy výfuku pro atmosférický motory a pro motory s turbem, v tom je sakra velkej rozdíl.

Pro atmosféry bych doporučil jen vyhodit kat a dát trubku, možná ještě poslední díl, protože u toho když zvětšíte průměr výfuku tak si uberete výkon a to auto potom sežere trávu okolo silnice i se stromama. Atmosféra jednoduše potřebuje nějakej odpor aby využila energii spalin na maximum.

Turbo je potom jiný kafe, tam je potřeba ho co nejlehčeji roztočit a odvézt spaliny do pryč. Takže za turbem pěknou rouru až dokonce a je to, akorát ten rachot bude asi hodně hustej.

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych trochu rozdělil vaše rady. A to na dvě dost důležité skupiny a to úpravy výfuku pro atmosférický motory a pro motory s turbem, v tom je sakra velkej rozdíl.

Pro atmosféry bych doporučil jen vyhodit kat a dát trubku, možná ještě poslední díl, protože u toho když zvětšíte průměr výfuku tak si uberete výkon a to auto potom sežere trávu okolo silnice i se stromama. Atmosféra jednoduše potřebuje nějakej odpor aby využila energii spalin na maximum.

Turbo je potom jiný kafe, tam je potřeba ho co nejlehčeji roztočit a odvézt spaliny do pryč. Takže za turbem pěknou rouru až dokonce a je to, akorát ten rachot bude asi hodně hustej.

;)

Takže s turbem dynamizér???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dynamizer sem, dynamizer tam. Ako dokazes bez dodania dalsej energie zvonku zrychlit plyny? :kuk:lol

Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika...

Ta gulka sa nezrychli, tam je to cisto o stabilizacii letu (priamy smer). Fyziku neochcijes. Dodam energiu, rychlost sa zvysi, uberiem energiu (trenim a spol), rychlost za znizi, maximalne zostane zachovana... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...