Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 3 týdny později...

pánové chci se vás zeptat v mojí okuldě při rozjezdu na jedničku mě to zarazí do sedačky, ale taky se stane že někdy ne, mám elektronický plyn, a pohon 4x4, ale jako jede dobře, je ot ok??

Ahojte,mám taky dotaz,ať nemusim zakladat nové téma. Mám 1.6SR 74 KW r.v. 99 AKL. Kdybych dal ten sport. kat. ,jaký koupit a myslite ze by pomohl na vykonu? Chci dat chip, stredovy dil s dynamizerem a posledni dil tlumic. Střední a poslední díl od Laytingu. Poradite nekdo?

tak sportovní kat pomuže jasně, no nějaký sport,.kat výde na 6000 kvalitní, a nedávat středový tlumič a žádný dynamizer, prostě od katu třeba větší potrubí a koncový tlumič raději REMUS, laiyting neděla nic a má divný zvuk

Myslis ze by ten kat. sel poznat i u tohohle motoru? Remus, ale ony nejsou zadny primo na Octavii:-(

jaktože nedějá?? dělá a tomhle jak jsem napsal s těma upravama to má nádherný zvuk

  • 3 měsíce později...

tak budu dodělávat celý výfuk dávat 60 potrubí tam kde není a bud mám 4 možnosti tak snad mi poradíte abych dosáhl skvělého závodního zvuku:bud

1. závodní kat a nechat ten koncový tlumič,

2. závodní kat a bez tlumiče,

3. bez katu a s tlumičem,

4. bez katu a bez tlumiče

brát s ohledem na to že jezdím s tím každý den do práce

a jak obejít tu druhou sondu za katama???? nebo když tam bude kat nebude to dělat problémy???

ked tam bude kat nebude to robit problemy......a pokial s tym jazdis kazdy den tak to moc hlučne nerob...olutujes to

no ale já bych chtěl ten zvuk jako závodní a ten kat to bude rušit, bude to hlučnější s tím katem a zbytek trubka???

ked das prec kat bue to hlucnejsie, ked das aj stredovy bude to este hlucnejsie a ked aj koncoví tak to bude rachot :DDD

tak trosicku bych tady vse uvedl na pravou miru, jedine co ma smysl a je to vyzkousene je co pise skodik , na nejaky dynamizer nebo sportovni kat co tady pisete muzete vsichni zapomenout, protoze kdyz sportovni kat, tak takovy se pohybuje nekde kolem 30ti tisic a blbe se shani, jedine mit znamost v rally, jinak nahrazky kolem 6ti tisic jsou uplne k nicemu, nejlepsi varianta a nejjednodusi od katu dat 60mm trubku a hotovo, je mnohem lepsi vyplach turba. bez katu vas na stk sezerou, ale ja ho taky nemam :palec2:

Upraveno od dj.gets

no taky to chci ale co s tou lambdou za katama co tam ted mám??? nějak obejít mechanicky jde???

  • 2 měsíce později...
tak sportovní kat pomuže jasně, no nějaký sport,.kat výde na 6000 kvalitní, a nedávat středový tlumič a žádný dynamizer, prostě od katu třeba větší potrubí a koncový tlumič raději REMUS, laiyting neděla nic a má divný zvuk

Jedno mi není jasný. Proč žádný dynamizér, když urychluje průtok spalin??

Ještě bych trochu rozdělil vaše rady. A to na dvě dost důležité skupiny a to úpravy výfuku pro atmosférický motory a pro motory s turbem, v tom je sakra velkej rozdíl.

Pro atmosféry bych doporučil jen vyhodit kat a dát trubku, možná ještě poslední díl, protože u toho když zvětšíte průměr výfuku tak si uberete výkon a to auto potom sežere trávu okolo silnice i se stromama. Atmosféra jednoduše potřebuje nějakej odpor aby využila energii spalin na maximum.

Turbo je potom jiný kafe, tam je potřeba ho co nejlehčeji roztočit a odvézt spaliny do pryč. Takže za turbem pěknou rouru až dokonce a je to, akorát ten rachot bude asi hodně hustej.

;)

Ještě bych trochu rozdělil vaše rady. A to na dvě dost důležité skupiny a to úpravy výfuku pro atmosférický motory a pro motory s turbem, v tom je sakra velkej rozdíl.

Pro atmosféry bych doporučil jen vyhodit kat a dát trubku, možná ještě poslední díl, protože u toho když zvětšíte průměr výfuku tak si uberete výkon a to auto potom sežere trávu okolo silnice i se stromama. Atmosféra jednoduše potřebuje nějakej odpor aby využila energii spalin na maximum.

Turbo je potom jiný kafe, tam je potřeba ho co nejlehčeji roztočit a odvézt spaliny do pryč. Takže za turbem pěknou rouru až dokonce a je to, akorát ten rachot bude asi hodně hustej.

;)

Takže s turbem dynamizér???

Takže s turbem dynamizér???

Přece když to má mít rychlejší odvod, tak tam nebudu mít jen trubku, ale i dynamizér kua!

Na dynamizér zapoměň, nic to neudělá, mám to vyzkoušený. Já ho mám jen proto že vypadá stejně jak katík.

Takze aby som bol lepsie v obraze,pre atmosferu vyhodit kat a zadny diel (tlmic) a dat trubku? este dotazicek,- vyfuk 74kw a 75kw na 1.6-ku je rovnaky?

Upraveno od peterkocur

Myslim ze ne, pro atmosferu tam neco potrebujes pro turbo co "nejcistsi" vyfuk...

No takže jelikož turbo potřebuje rychlý průtok spalin, tak tam dynamizér, který zrychluje průtok, dávat nedám!! To mi moc nejde do hlavy! :feve:

Dynamizer sem, dynamizer tam. Ako dokazes bez dodania dalsej energie zvonku zrychlit plyny? :kuk:lol

Dynamizer sem, dynamizer tam. Ako dokazes bez dodania dalsej energie zvonku zrychlit plyny? :kuk:lol

Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika...

Co ja vim, tak turbo nepotrebuje co nejlepsi pruchod spalin, ale co nejvetsi rozdil tlaku pred a za turbem, a toho dle meho nazoru docilis ze budes mit vyfuk cistej, tedy trubku.

Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika...

Ta gulka sa nezrychli, tam je to cisto o stabilizacii letu (priamy smer). Fyziku neochcijes. Dodam energiu, rychlost sa zvysi, uberiem energiu (trenim a spol), rychlost za znizi, maximalne zostane zachovana... ;)

Drážky v hlavni opravdu nemají nic společého s úsťovou rychlostí...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.