karlos55 Vloženo 18. Srpen 2008 Vloženo 18. Srpen 2008 Podle spony co jsem koukal na tomhle odkazu tipují 55mm. http://www.aaavyfuky.cz/php/index.php?vyfu...-8i-t-turbo-20v Citovat
raob design airbrush Vloženo 4. Září 2008 Vloženo 4. Září 2008 pánové chci se vás zeptat v mojí okuldě při rozjezdu na jedničku mě to zarazí do sedačky, ale taky se stane že někdy ne, mám elektronický plyn, a pohon 4x4, ale jako jede dobře, je ot ok?? Citovat
Dandiel Vloženo 5. Září 2008 Vloženo 5. Září 2008 Ahojte,mám taky dotaz,ať nemusim zakladat nové téma. Mám 1.6SR 74 KW r.v. 99 AKL. Kdybych dal ten sport. kat. ,jaký koupit a myslite ze by pomohl na vykonu? Chci dat chip, stredovy dil s dynamizerem a posledni dil tlumic. Střední a poslední díl od Laytingu. Poradite nekdo? Citovat
raob design airbrush Vloženo 5. Září 2008 Vloženo 5. Září 2008 tak sportovní kat pomuže jasně, no nějaký sport,.kat výde na 6000 kvalitní, a nedávat středový tlumič a žádný dynamizer, prostě od katu třeba větší potrubí a koncový tlumič raději REMUS, laiyting neděla nic a má divný zvuk Citovat
Dandiel Vloženo 5. Září 2008 Vloženo 5. Září 2008 Myslis ze by ten kat. sel poznat i u tohohle motoru? Remus, ale ony nejsou zadny primo na Octavii:-( Citovat
raob design airbrush Vloženo 6. Září 2008 Vloženo 6. Září 2008 jaktože nedějá?? dělá a tomhle jak jsem napsal s těma upravama to má nádherný zvuk Citovat
raob design airbrush Vloženo 6. Prosinec 2008 Vloženo 6. Prosinec 2008 tak budu dodělávat celý výfuk dávat 60 potrubí tam kde není a bud mám 4 možnosti tak snad mi poradíte abych dosáhl skvělého závodního zvuku:bud 1. závodní kat a nechat ten koncový tlumič, 2. závodní kat a bez tlumiče, 3. bez katu a s tlumičem, 4. bez katu a bez tlumiče brát s ohledem na to že jezdím s tím každý den do práce a jak obejít tu druhou sondu za katama???? nebo když tam bude kat nebude to dělat problémy??? Citovat
danone Vloženo 7. Prosinec 2008 Vloženo 7. Prosinec 2008 ked tam bude kat nebude to robit problemy......a pokial s tym jazdis kazdy den tak to moc hlučne nerob...olutujes to Citovat
raob design airbrush Vloženo 7. Prosinec 2008 Vloženo 7. Prosinec 2008 no ale já bych chtěl ten zvuk jako závodní a ten kat to bude rušit, bude to hlučnější s tím katem a zbytek trubka??? Citovat
danone Vloženo 7. Prosinec 2008 Vloženo 7. Prosinec 2008 ked das prec kat bue to hlucnejsie, ked das aj stredovy bude to este hlucnejsie a ked aj koncoví tak to bude rachot :DDD Citovat
dj.gets Vloženo 7. Prosinec 2008 Vloženo 7. Prosinec 2008 (editace) tak trosicku bych tady vse uvedl na pravou miru, jedine co ma smysl a je to vyzkousene je co pise skodik , na nejaky dynamizer nebo sportovni kat co tady pisete muzete vsichni zapomenout, protoze kdyz sportovni kat, tak takovy se pohybuje nekde kolem 30ti tisic a blbe se shani, jedine mit znamost v rally, jinak nahrazky kolem 6ti tisic jsou uplne k nicemu, nejlepsi varianta a nejjednodusi od katu dat 60mm trubku a hotovo, je mnohem lepsi vyplach turba. bez katu vas na stk sezerou, ale ja ho taky nemam Editováno: 7. Prosinec 2008, autor: dj.gets Citovat
raob design airbrush Vloženo 7. Prosinec 2008 Vloženo 7. Prosinec 2008 no taky to chci ale co s tou lambdou za katama co tam ted mám??? nějak obejít mechanicky jde??? Citovat
Pajk85 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 tak sportovní kat pomuže jasně, no nějaký sport,.kat výde na 6000 kvalitní, a nedávat středový tlumič a žádný dynamizer, prostě od katu třeba větší potrubí a koncový tlumič raději REMUS, laiyting neděla nic a má divný zvuk Jedno mi není jasný. Proč žádný dynamizér, když urychluje průtok spalin?? Citovat
stihacka Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Ještě bych trochu rozdělil vaše rady. A to na dvě dost důležité skupiny a to úpravy výfuku pro atmosférický motory a pro motory s turbem, v tom je sakra velkej rozdíl. Pro atmosféry bych doporučil jen vyhodit kat a dát trubku, možná ještě poslední díl, protože u toho když zvětšíte průměr výfuku tak si uberete výkon a to auto potom sežere trávu okolo silnice i se stromama. Atmosféra jednoduše potřebuje nějakej odpor aby využila energii spalin na maximum. Turbo je potom jiný kafe, tam je potřeba ho co nejlehčeji roztočit a odvézt spaliny do pryč. Takže za turbem pěknou rouru až dokonce a je to, akorát ten rachot bude asi hodně hustej. Citovat
Pajk85 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Ještě bych trochu rozdělil vaše rady. A to na dvě dost důležité skupiny a to úpravy výfuku pro atmosférický motory a pro motory s turbem, v tom je sakra velkej rozdíl.Pro atmosféry bych doporučil jen vyhodit kat a dát trubku, možná ještě poslední díl, protože u toho když zvětšíte průměr výfuku tak si uberete výkon a to auto potom sežere trávu okolo silnice i se stromama. Atmosféra jednoduše potřebuje nějakej odpor aby využila energii spalin na maximum. Turbo je potom jiný kafe, tam je potřeba ho co nejlehčeji roztočit a odvézt spaliny do pryč. Takže za turbem pěknou rouru až dokonce a je to, akorát ten rachot bude asi hodně hustej. Takže s turbem dynamizér??? Citovat
Pajk85 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Takže s turbem dynamizér??? Přece když to má mít rychlejší odvod, tak tam nebudu mít jen trubku, ale i dynamizér kua! Citovat
stihacka Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Na dynamizér zapoměň, nic to neudělá, mám to vyzkoušený. Já ho mám jen proto že vypadá stejně jak katík. Citovat
peterkocur Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 (editace) Takze aby som bol lepsie v obraze,pre atmosferu vyhodit kat a zadny diel (tlmic) a dat trubku? este dotazicek,- vyfuk 74kw a 75kw na 1.6-ku je rovnaky? Editováno: 25. Únor 2009, autor: peterkocur Citovat
Octavius84 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Myslim ze ne, pro atmosferu tam neco potrebujes pro turbo co "nejcistsi" vyfuk... Citovat
Pajk85 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 No takže jelikož turbo potřebuje rychlý průtok spalin, tak tam dynamizér, který zrychluje průtok, dávat nedám!! To mi moc nejde do hlavy! Citovat
olisoft Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Dynamizer sem, dynamizer tam. Ako dokazes bez dodania dalsej energie zvonku zrychlit plyny? Citovat
Pajk85 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Dynamizer sem, dynamizer tam. Ako dokazes bez dodania dalsej energie zvonku zrychlit plyny? Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika... Citovat
Octavius84 Vloženo 25. Únor 2009 Vloženo 25. Únor 2009 Co ja vim, tak turbo nepotrebuje co nejlepsi pruchod spalin, ale co nejvetsi rozdil tlaku pred a za turbem, a toho dle meho nazoru docilis ze budes mit vyfuk cistej, tedy trubku. Citovat
olisoft Vloženo 26. Únor 2009 Vloženo 26. Únor 2009 Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika... Ta gulka sa nezrychli, tam je to cisto o stabilizacii letu (priamy smer). Fyziku neochcijes. Dodam energiu, rychlost sa zvysi, uberiem energiu (trenim a spol), rychlost za znizi, maximalne zostane zachovana... Citovat
1.8T Vloženo 26. Únor 2009 Vloženo 26. Únor 2009 Drážky v hlavni opravdu nemají nic společého s úsťovou rychlostí... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.