Publikováno Červenec 31, 200817 r Cus po vymene asi 4 kotoucu jsem se nastval a chci vymenit ty svoje 280mm kotouce za ty z tdi 96kw ale nevim co vse se meni jestli i tehlice a loziska atd ? Ma to nekolik vyhod 1nekrouti se! 2brzdy ucinek je nekde jinde skoro jako rs! PS:kdyby nekdo vedel na ktere motorizaci se to jeste pouzivalo a kde se daji kopuit a na kolik to cca vyjde tak dejte vedet!
Srpen 2, 200817 r Cus po vymene asi 4 kotoucu jsem se nastval a chci vymenit ty svoje 280mm kotouce za ty z tdi 96kw ale nevim co vse se meni jestli i tehlice a loziska atd ?Ma to nekolik vyhod 1nekrouti se! 2brzdy ucinek je nekde jinde skoro jako rs! PS:kdyby nekdo vedel na ktere motorizaci se to jeste pouzivalo a kde se daji kopuit a na kolik to cca vyjde tak dejte vedet! a máš v cajku ložiska,že se ti furt tak vlní?
Srpen 2, 200817 r Hele já jsem měnil loni ložiska, vyměnil jsem kotouče - vrtané zimmermmany, a po 5 .tis. km jsou v p.....??
Srpen 4, 200817 r ja predelavam svoje brzdy z 280 na 288 potreboval jsem k tomu kompletni tehlice z 1.8 T nebo z RS ,kompletni brzdice s drzakem desek muzes je pouzit i z pasata 288 z 74 kw nebo 312 z 96kw ,no a nakonec kotouce ale tam jsi omezen vzhledem k rosteci 5-100 tak ze 288 z 1.8 T nebo 312 z RS a problem s zvlnovanim kotoucu je pryc
Srpen 4, 200817 r Určitě se najdou i tací, kteří pokroutí 312mm a budou tvrdit, že brzdí hlavně motorem
Srpen 5, 200817 r no znicit 312 tak na to uz by musel byt velky odbornik ,protoze ty brzdy jsem zkousel na pasatu ktery je o hodne tesi a to jsem odbrzdoval z 220 km/h vicekrat za sebou a porad nic a to muzu porovnat protoze na octavce by ty 280 odletely do p...........!!!!!!
Srpen 5, 200817 r Hele já jsem měnil loni ložiska, vyměnil jsem kotouče - vrtané zimmermmany, a po 5 .tis. km jsou v p.....?? tak je v p.če třeba těhlice od nějaký větší díry
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.