Blackedition Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Zdravím 1,6-károv.Mám taký problém.Pred časom som vymenil sviečky,načo som si všimol že mi motor vynecháva pri 4000 a vyšších otáčkach,nato som vyčistil klapku a dal nastaviť ,kde mi zistil,že mám vadnú lambda sondu,ktorú som nechal vymeniť.Potom motor fachčil OK a po 2 týždňoch začalo z ním cukať.Na VAG-u neukázalo žiadnu chybu.To cukanie je take vyj...ne,že mi to nerobí pravidelne.Presnejšie idem na 5.prevodový stupeň,otáčky okolo 1500 a jemne šteklím plyn okolo 50 km/hod a vtedy začne akoby vynechávať motor,zastavím a otáčky voľnobehu kolíšu,že aš s motorom chveje.A ešťe som zabudol povedať ,že aj vysokonapäťové kábly som vymenil a stále to robí,avšak teraz už druhí deň sa to nechce,takže skúste poradiť .Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Zkus vyčistit váhu vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 No jet na petku 50km/h s otackami 1500...takze vlastne jezdis bez mazani motoru,oddelas kliku,ojnice a kolo v prevodovce...mam pokracovat?Mas to zacouzeny a uchlastany.Vycistit vahu a protahnout.Tohle fakt neni pro ten motor dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardachal Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 On se motor na 1500 ot a níž nemaže ? Jsem nevěděl. Jezdím podobně a nikdy jsem nic nezadřel. Podzařuju na 4 jen při stoupání nebo akceleraci. No je fakt, že do tet jsem měl jen japonce a ty třeba mažou. (Civic mi dokonce nenaříkal i když olej skoro neměl. 3/4 l místo 3 l ) Budu si asi muset zvyknout , že tydle auta nemažou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 (editace) no ty blaho,nejsem specialista,ale jsou veci,ktere mi zajimaji.Pri takovych otackach a te rychlosti je to proste vrazda,motor se mlati,silene razy pri zapalu na pisty,ojnice a klikovku,vo tom zadna.A oljovy film by mel zajistit mazani ne tim,ze je tam kde ma byt,ale ze vymezi vuli mezi hridelem a futrem a tim se tyto namahane casti nedotykaji.takze pri malem tlaku oleje a velkymi razy pri zaberu pri tak malych otackach zajisti spolehlive to,ze se kluzna loziska vymlati do ovalu a je to.Prehnane receno.nerekl jsem ale,ze nelze takto motor provozovat,rozhodne to nejsou pro nej vhodne sily a otacky do zaberu.Asi tak. Edit: krome toho se jedna o benzinak,to uz vubec,ale na naftu plati to same,vetsi komprese,vetsi tlaky a razy na ulozeni ojnice a kliky. Krome toho vim,jak jsem zlomil klikovku na Zetoru 25. :( Editováno: 2. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Já ti nevím, ale jezdím po městě taky klidně na 1500ot. a že by motor tlouk ani náhodou, nemůžu po něm samozřejmě chtít, aby zrychloval, ale pro udržení rychlosti je to ok. Maže pořád, pochybuju že by neměl dostatečnej tlak, možná tak 120 na volnoběh prosvicovala kontrolka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 OK,jak myslite,ja jen rikam,vo cem to je,nerikam ze pujde motor hned do haje.Motor se musi tocit,jak se premaha,dochazi k deformacim (mikroskopickym v radu setin az desetin(!) mm a k vetsimu opotrebovani dilu jako jsou kluzna loziska,steny valcu a pistu.Doporucuji si precist neco o tribotechnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 (editace) Ja znam zase kamarada z prace co ma Opl Astra - me rikal kdyz jede po meste tak nikdy za 4 ale za 3, tak tomu rikam jizda, ale Octavii by to asi moc nesluselo ale zase to zrychleni kdyz je treba je urcite lepsi, ale zase ta okamzita spotreba 15 L je taky na odstrel Editováno: 1. Srpen 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardachal Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 no ty blaho,nejsem specialista,ale jsou veci,ktere mi zajimaji.Pri takovych otackach a te rychlosti je to proste vrazda,motor se mlati,silene razy pri zapalu na pisty,ojnice a klikovku,vo tom zadna.A oljovy film by mel zajistit mazani ne tim,ze je tam kde ma byt,ale ze vymezi vuli mezi hridelem a futrem a tim se tyto namahane casti nedotykaji.takze pri malem tlaku oleje a velkymi razy pri zaberu pri tak malych otackach zajisti spolehlive to,ze se kluzna loziska vymlati do ovalu a je to.Prehnane receno.nerekl jsem ale,ze nelze takto motor provozovat,rozhodne to nejsou pro nej vhodne sily a otacky do zaberu.Asi tak.Edit: krome toho se jedna o benzinak,to uz vubec,ale na naftu plati to same,vetsi komprese,vetsi tlaky a razy na ulozeni ojnice a kliky. Krome toho vim,jak jsem zlomil klikovku na Zetoru 25. :( tet si to popsal trochu líp a prakticky bych asi s tímto mohl souhlasit (ne s tím, že nemaže), ale týká se to právě jen nadměrnáho namáhání. to znamená jízda do stoupání nebo prudká akcelerace. tím motor trápíš a více opotřebováváš. slušnej řidič to ale cítí, protože mu motor dává najevo, že nechce - dusí se. vžádném případě mu ale nemůže vadit v tomto stavu pracovat a tedy jezdit, pokud ho nepřetěžuješ. mě se líbil návod u toho civica přímo v manuálu, jak dosáhnout co nejnižší spotřeby. "jedte na co nejvyšší převodový stupen, na jaký je schopné ještě jet" no nic, nebudem se tu dohadovat, jak kdo jezdí. to tazateli problém nevyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackedition Vloženo 2. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 NO dobre,chcel som vysvetliť ,že po meste nejazdím stále na 5.prev.st. 50-tkou,ale chcem povedať ,že keď jemne šteklím plyn a je jedno na ktorom prev. st. tak motor poškubuje.Čo mi nerobí pravidelne.Ale keď ho vytočím tak ani neškubne,robí to hlavne keď idem dole kopcom zo zaradeným rýchlostním stupňom bez plynu,zídem s kopca jemne pošteklím plyn a cítim cukanie motora.A tá váha vzduchu ,to je to na hadici sania privzduchovom filtri??? Ináč veľmi pekne ďakujem za reakcie na moju tému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Váha je jak píšeš na boxu s filtrem, opatrně ji propláchni tech. benzínem nebo čističem na brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 No zalezi jak je to cukani silny,mne to delaly zapalovaci kabely,cukalo to pri velmi mirne zatezi,lochtacka,pri silnejsi akceleraci to bylo OK.Dale mne napada,jestli ti pri brzdenui motorem nepropousti neco palivo do motoru,to bys ale oddelal i katalyzator,a pak jemne pridas a auto se hlti.Totiz pri brzdeni motorem nesmi jit do motoru zadne palivo.nevim,jen takovy tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackedition Vloženo 3. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 No tak váhu som vyčistil v tech.benzíne,všetko som poskladal naštartoval a motoru začali kolísať otáčky na voľnobeh ,ale keď som išiel na dlhšiu trasu 30km tak sa mi zdalo ,že voľnobeh OK ,uvdím do kedy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackedition Vloženo 5. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 (editace) dnes zase začal blbnúť voľnobeh,tak ja neviem čo to je???proste zastavím a voľnobeh je taký nepravidelný že aš trasie s autom,ale ináč za jazdy je to v poriadku.tak teraz skúste poradiť čo to je.čítal som niekde,že 1,6-tky majú nepravidelný voľnobeh tak neviem ,či to nie je aj môj prípad,ale predtým mi to nerobila embečka jedna!! Editováno: 5. Srpen 2008, autor: Blackedition Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackedition Vloženo 10. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 Tak a chyba sa dúfam našla:Bola to sviečka NGK BKR6ET-10 ,úplne odišla takže už vôbec nehádzala iskru,takže som ju vymenil a motor ide jak ma,sviečka mala nabehané 2400km,tak keby ste náhodouniekedy menili sviečky tak nebuďte prekvapený,že aj nová sviečka je vadná!!! Dúfam,že natúto tému už nebudem musieť prosiť niekoho o pomoc :palec2: Ďakujem všetkým za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 N o vidis,vsak kdyby se tam lip mohlo,je svicka to prvni co se kontroluje,vynda se,da do fajfky a startuje se.klasika,jako na fichtlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackedition Vloženo 11. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Však hej,ale ta sviečka niekedy išla aj tri dni bez poruchy v tom bol ten fígeľ ,že aj keby som ju vybral von a odskušal tak by išla,takže som rád ,že to vzdala na vždycky,oto ľahšie som to mal pri odstránení poruchy.A ešte dobre vieš,že sviečky nemôžeš demontovať na teplom motore,ale treba počkať kým vychladne a studený motor mi išiel vždy OK až pokým ta NGK-čka neodišla úplne.Takže zas som o niečo múdrejší a dúfam,že táto skúsenosť môže pomôcť aj niekomu inému A chcem ešťe poďakovať JIMMIMU,ktorý mi diagnostikoval moju embečku,ale tie sviečky nie a nie ,, ukázať,, naVAG-u. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Jasna vec co pises,pravda.ale vAG ti nepise sice vadnou svicku,ale pocita ti a ukazuje vynechavani zapalovani na jednotlivych valcich,tak jsem ja prisel na to,ze mam vadny kabel.Ale je jasny,ze kdyz to nedela porad,tak za jizdy to clovek nezjisti,kdyz nema notebook.Slava zes to poresil za par kacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 mam 74Kw a To kolísání otáček mě dělala praskla hadicka od sani, ktera vede pod olejové viko, pry je to u 74kw klasika. po vymene a vycisteni klapky pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.