Přejít na obsah

1,6 74kW škubanie


Blackedition

Doporučené příspěvky

Zdravím 1,6-károv.Mám taký problém.Pred časom som vymenil sviečky,načo som si všimol že mi motor vynecháva pri 4000 a vyšších otáčkach,nato som vyčistil klapku a dal nastaviť ,kde mi zistil,že mám vadnú lambda sondu,ktorú som nechal vymeniť.Potom motor fachčil OK a po 2 týždňoch začalo z ním cukať.Na VAG-u neukázalo žiadnu chybu.To cukanie je take vyj...ne,že mi to nerobí pravidelne.Presnejšie idem na 5.prevodový stupeň,otáčky okolo 1500 a jemne šteklím plyn okolo 50 km/hod a vtedy začne akoby vynechávať motor,zastavím a otáčky voľnobehu kolíšu,že aš s motorom chveje.A ešťe som zabudol povedať ,že aj vysokonapäťové kábly som vymenil a stále to robí,avšak teraz už druhí deň sa to nechce,takže skúste poradiť .Ďakujem :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On se motor na 1500 ot a níž nemaže ? Jsem nevěděl. Jezdím podobně a nikdy jsem nic nezadřel. Podzařuju na 4 jen při stoupání nebo akceleraci.

No je fakt, že do tet jsem měl jen japonce a ty třeba mažou. (Civic mi dokonce nenaříkal i když olej skoro neměl. 3/4 l místo 3 l :D )

Budu si asi muset zvyknout , že tydle auta nemažou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ty blaho,nejsem specialista,ale jsou veci,ktere mi zajimaji.Pri takovych otackach a te rychlosti je to proste vrazda,motor se mlati,silene razy pri zapalu na pisty,ojnice a klikovku,vo tom zadna.A oljovy film by mel zajistit mazani ne tim,ze je tam kde ma byt,ale ze vymezi vuli mezi hridelem a futrem a tim se tyto namahane casti nedotykaji.takze pri malem tlaku oleje a velkymi razy pri zaberu pri tak malych otackach zajisti spolehlive to,ze se kluzna loziska vymlati do ovalu a je to.Prehnane receno.nerekl jsem ale,ze nelze takto motor provozovat,rozhodne to nejsou pro nej vhodne sily a otacky do zaberu.Asi tak.

Edit: krome toho se jedna o benzinak,to uz vubec,ale na naftu plati to same,vetsi komprese,vetsi tlaky a razy na ulozeni ojnice a kliky.

Krome toho vim,jak jsem zlomil klikovku na Zetoru 25. :( :(

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti nevím, ale jezdím po městě taky klidně na 1500ot. a že by motor tlouk ani náhodou, nemůžu po něm samozřejmě chtít, aby zrychloval, ale pro udržení rychlosti je to ok. Maže pořád, pochybuju že by neměl dostatečnej tlak, možná tak 120 na volnoběh prosvicovala kontrolka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK,jak myslite,ja jen rikam,vo cem to je,nerikam ze pujde motor hned do haje.Motor se musi tocit,jak se premaha,dochazi k deformacim (mikroskopickym v radu setin az desetin(!) mm a k vetsimu opotrebovani dilu jako jsou kluzna loziska,steny valcu a pistu.Doporucuji si precist neco o tribotechnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ja znam zase kamarada z prace co ma Opl Astra - me rikal kdyz jede po meste tak nikdy za 4 ale za 3, tak tomu rikam jizda, ale Octavii by to asi moc nesluselo :) ale zase to zrychleni kdyz je treba je urcite lepsi, ale zase ta okamzita spotreba 15 L je taky na odstrel :feve:

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ty blaho,nejsem specialista,ale jsou veci,ktere mi zajimaji.Pri takovych otackach a te rychlosti je to proste vrazda,motor se mlati,silene razy pri zapalu na pisty,ojnice a klikovku,vo tom zadna.A oljovy film by mel zajistit mazani ne tim,ze je tam kde ma byt,ale ze vymezi vuli mezi hridelem a futrem a tim se tyto namahane casti nedotykaji.takze pri malem tlaku oleje a velkymi razy pri zaberu pri tak malych otackach zajisti spolehlive to,ze se kluzna loziska vymlati do ovalu a je to.Prehnane receno.nerekl jsem ale,ze nelze takto motor provozovat,rozhodne to nejsou pro nej vhodne sily a otacky do zaberu.Asi tak.

Edit: krome toho se jedna o benzinak,to uz vubec,ale na naftu plati to same,vetsi komprese,vetsi tlaky a razy na ulozeni ojnice a kliky.

Krome toho vim,jak jsem zlomil klikovku na Zetoru 25. :( :(

tet si to popsal trochu líp a prakticky bych asi s tímto mohl souhlasit (ne s tím, že nemaže), ale týká se to právě jen nadměrnáho namáhání. to znamená jízda do stoupání nebo prudká akcelerace. tím motor trápíš a více opotřebováváš. slušnej řidič to ale cítí, protože mu motor dává najevo, že nechce - dusí se. vžádném případě mu ale nemůže vadit v tomto stavu pracovat a tedy jezdit, pokud ho nepřetěžuješ.

mě se líbil návod u toho civica přímo v manuálu, jak dosáhnout co nejnižší spotřeby. "jedte na co nejvyšší převodový stupen, na jaký je schopné ještě jet" ;)

no nic, nebudem se tu dohadovat, jak kdo jezdí. to tazateli problém nevyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO dobre,chcel som vysvetliť ,že po meste nejazdím stále na 5.prev.st. 50-tkou,ale chcem povedať ,že keď jemne šteklím plyn a je jedno na ktorom prev. st. tak motor poškubuje.Čo mi nerobí pravidelne.Ale keď ho vytočím tak ani neškubne,robí to hlavne keď idem dole kopcom zo zaradeným rýchlostním stupňom bez plynu,zídem s kopca jemne pošteklím plyn a cítim cukanie motora.A tá váha vzduchu ,to je to na hadici sania privzduchovom filtri??? Ináč veľmi pekne ďakujem za reakcie na moju tému :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zalezi jak je to cukani silny,mne to delaly zapalovaci kabely,cukalo to pri velmi mirne zatezi,lochtacka,pri silnejsi akceleraci to bylo OK.Dale mne napada,jestli ti pri brzdenui motorem nepropousti neco palivo do motoru,to bys ale oddelal i katalyzator,a pak jemne pridas a auto se hlti.Totiz pri brzdeni motorem nesmi jit do motoru zadne palivo.nevim,jen takovy tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes zase začal blbnúť voľnobeh,tak ja neviem čo to je???proste zastavím a voľnobeh je taký nepravidelný že aš trasie s autom,ale ináč za jazdy je to v poriadku.tak teraz skúste poradiť čo to je.čítal som niekde,že 1,6-tky majú nepravidelný voľnobeh tak neviem ,či to nie je aj môj prípad,ale predtým mi to nerobila embečka jedna!! :help:

Editováno: , autor: Blackedition
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a chyba sa dúfam našla:Bola to sviečka NGK BKR6ET-10 ,úplne odišla takže už vôbec nehádzala iskru,takže som ju vymenil a motor ide jak ma,sviečka mala nabehané 2400km,tak keby ste náhodouniekedy menili sviečky tak nebuďte prekvapený,že aj nová sviečka je vadná!!! Dúfam,že natúto tému už nebudem musieť prosiť niekoho o pomoc :palec2: :palec2: Ďakujem všetkým za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však hej,ale ta sviečka niekedy išla aj tri dni bez poruchy v tom bol ten fígeľ ,že aj keby som ju vybral von a odskušal tak by išla,takže som rád ,že to vzdala na vždycky,oto ľahšie som to mal pri odstránení poruchy.A ešte dobre vieš,že sviečky nemôžeš demontovať na teplom motore,ale treba počkať kým vychladne a studený motor mi išiel vždy OK až pokým ta NGK-čka neodišla úplne.Takže zas som o niečo múdrejší a dúfam,že táto skúsenosť môže pomôcť aj niekomu inému :palec2: A chcem ešťe poďakovať JIMMIMU,ktorý mi diagnostikoval moju embečku,ale tie sviečky nie a nie ,, ukázať,, naVAG-u.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasna vec co pises,pravda.ale vAG ti nepise sice vadnou svicku,ale pocita ti a ukazuje vynechavani zapalovani na jednotlivych valcich,tak jsem ja prisel na to,ze mam vadny kabel.Ale je jasny,ze kdyz to nedela porad,tak za jizdy to clovek nezjisti,kdyz nema notebook.Slava zes to poresil za par kacek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...