dasbag Vloženo 7. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Funguje i když couváš do kopce? A jak to funguje když jedeš do kopce a chceš trošku pocouvnout setrvačností dozadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny_ Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Jo, funguje i opacne. Kdyz chces couvat do kopce. Kdyz je ten kopec takovej, ze se sepne asistent, tak hotl musis sundat nohu z brzdy, chvili pockat az se uvolni a pak ti to couvne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasbag Vloženo 7. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Tak toto by asi vadilo mně. Tak teď jsem na vážkách jestli do něho jít. Díky Johny_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Jenže park asistent nemá nic společného s náklonem kopce, je to o tom, že naplno domáčkneš brzdový pedál a drží asi 1 vteřinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 ano, přesně jak píše Mischicka... a mimochodem skutečně nechápu, jak ti může chcípnout auto kvůli Hill Holdru... to mi hlava fakt nebere... já teda držím brdu, zmáčknu spojku, za jedna, přidám plyn a jedu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny_ Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 No driv jsem si auto pri rozjezdu podrzel spojkou a zarazenou rychlosti, tak abych nepopojel dozadu. Kdyz me asistent drzi brzdu a soucasne jsem udelal to na co jsem byl zvyklej, samozrejme s pridanim plynu a povolovanim spojky, tak asistent porad drzel brzdu a auto se nerozjelo, ale chciplo. Pokud to je tak jak rikas, ze se aktivuje po domacknuti pedalu na 1s a delsi, pak je to mozny, ja jsem to bral z toho co jsem vypozoroval z praxe a je mozny, ze na mirnejsich kopcich sem nedoslapl na krev, takze me nechytil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasbag Vloženo 7. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Jenže park asistent nemá nic společného s náklonem kopce, je to o tom, že naplno domáčkneš brzdový pedál a drží asi 1 vteřinu. Podle návodu funguje Hill Hold jen při sklonu větším než 5% a po 2 sekundách začne povolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Omlouvám se, máš pravdu, je tam těch 5° a 2 ne 1 vteřina, po které se začne uvolňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Teda nevim jak vy, ale pokud HHC funguje jen při úplnem domačknuti brzdového pedálu, tak v tom případě by mi to asi nikdyy neseplo, pač na brzdu nikdy nešlapu tak abych ju celou zmáčkl, ale vždy jen tak z 1/3 chodu pedálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2008 Však pokud máš vše správně seřízené, pedál by dál jít neměl, tím myslím ten doraz, prostě natvrdo a ne to jen "polechtat". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richardus Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Mam asistenta rozjazdu od nova ,je to dobra funkcia ,skor by som ale ocenil aby to fungovalo od mensich naklonov. Pri beznej jazde Prahou ,to prakticky vobec "nepouzivam". Sklon musi byt fak citelny.Tiez by tam bodla nejaka indikacia(maxi dot) ci moznost nastavenia citlivosti (ako napriklad auto stierace) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Mám to na služebce (1.9TDi s DSG) a funguje to na sebemenším náklonu, po Praze právě dost často v zácpách atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 a nedrží tě to DSG? mi je divný, že někomu to funguje tak a jinýmu jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Bohužel, DSG nedrží jako u automatu a právě proto jsme to tam nechali dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 no mě to funguje až od určitýho sklonu silnice... jinak ne... a auto mi kvůli HH nikdy nechcíplo... je to výborná funkce... hlavně když parkuješ do malý mezery v kopci... a navíc pozadu... super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Bohužel, DSG nedrží jako u automatu a právě proto jsme to tam nechali dát. Ehhh, zadny automat, at uz HDM nebo DSG (proc pises "...jako u automatu..." ? - DGS je automat, jen ne HDM) neudrzi auto v kopci na 100%, moje DSG si v kopci i tom nejprudsim couvne jen malinko, nekdy vubec ne. Ale vetsinou spise ne. Mimochodem vzpominam na doby, kdy jsem s Fordem Contourem 2,8/6V (US obdoba euro Mondea, asi jako Ghia) jezdival po San Francisku, kde to opravdu bez automatu (ktery auto v extremnim kopci vzdy vicemene podrzi), nejde a nejde. Litoval jsem vzdy ruzna jina auta bez automatu (tech je tam minimalne), jejichz rucne ovladane spojky v tech podminkach dostavali asi tezce zabrat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 Tyhle dementiny.. asisitent rozjezdu, asistent parkování, asistent panického brždění (bas) ... parkovací čidla... a výsledek je že zaprší a všichni jsou v sobě protože nemaj vůbec žádnej cit pro auto a co jim to dělá pod prdelí... Taková oktávka (1962) s pohonem na lehounkej zadek, gumama 145/15 diagonal a namoklý kočičí hlavy v Chotkovejch sadech a pod.... to bylo jako když jezdíte celej život na Vysokomýtským polygonu a ne jen jednu hodinu... Myslím, že většina dnešních řidičů by skončila v první zatáčce.... Moderní systémy projevy auta potlačí, oddálí, ale potom to přijde o to rychleji a téměř bez varování... které takový řidič nepozná, protože nikdy nejel smykem. Jeho moderní auto mu to neumožnilo... se starejma kárama se klouzal člověk v podstatě pernamentně, stačilo na mokrejch kostkách na rovině jen trochu škubnout volantem a už se člověk točil... to se to jinak získával cit pro auto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 větší blábol jsem v poslední době na fóru nečetl.... omg spousta lidí, se díky těm systémům, do té krizové situace ani nedostane... tohle co píšeš je sice fajn, ale absolutně mimo mísu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 Ne, právě díky nim se do nich dostanou a skončí to ještě mnohem tragičtěji. Protože tyhle systémy jim měsíce a roky předtím odfiltrovávají veškeré projevy že už jsou na hranici a nabydou dojmu že jedou po kolejích... a zrychlují a zrychlují protože netuší že byli dávno za hranicí a jen díky těmto systémům to ještě projeli... až jednou už to podle fyzikálních zákonů ani ty systémy nedokážou opravit a udržet a o to rychleji a hlavně bez jakékoliv výstrahy letí mimo silnici... jenže díky těm systémům o 50km/ větší rychlostí než kdyby jezdili bez nich... a následky jsou o to tragičtější.... takže systémy jsou to sice dobré, ano mohou pomoct, ale zároveň vychovávají řidiče bez citu pro auto což je pro bezpečnost provozu dost kontraproduktivní.... Co o tom lidé vědí a jak se chovají myslím dostatečně presentuje onen blud "já mám ABS já zastavím na fleku" a přitom všichni víme že na suchu abs spíše dráhu prodlužuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 ano, v něčem máš pravdu.. na druhou stranu... dřív auta nejzdila 250 km/h.. mezi námi, je to spíš na škodu, že se dnes vyrábí tak silná auta.... tam, kde se dnes jede stovkou, se jezdilo 70 - 80... a možná ani to ne.... prostě díky větším výkonům motorů musí přícházet lepší brzdy, řízení apod. ... ale neříkám, že je to kontraproduktivní v tom smyslu, že lidi ztrácí za volantem cit a když se něco posere, tak je bohužel na vše pozdě.... co se týče ABS, tak souhlasím, na kluzkém povrchu je to špica... to bez pochyb... ale na suchu to halt brzdnou dráhu prodlouží! o tom žádná! jinak zpět k Hill Holdu... tuhle záležitost v autě mám a je to špica! neříkám, že bych se bez toho neobešel, ale zvykl jsem si na to a vyhovuje mi to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasbag Vloženo 3. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 Někde na fóru jsem se dočetl, že HH jde dodělat jen nastavením přes VAG. Umíte to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 dasbagu, napiš Rolbařovi nebo Dolimu... určitě to jde! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Já také upřednostňuju míň asistenčních systémů jako 1.8T Třeba rozjetí do kopce přes ruční brzdu byl za mě v autoškole základ. A kdo to neuměl, tak to prostě piloval a piloval. A kdo to správně neudělal o zkoušce vyletěl! Tyhle asistenční systémy jsou takové pojistky proti blbosti. Když ale v tom člověk jezdí, zvykne si na jiné podmínky a pak sedne do něčeho staršího bez asistentů, tak......... Prostě můžeš mít X systémů, ale základní fyzikální zákony neoblafneš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antwuan Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 to dasbag: zjistil jsi, jestli to teda jde pouze dokodovat? pripadne, kdo ti to udelal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 Přečti si tohle téma od začátku a zjistíš, že "pouze dokodovat" to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.