Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Funguje i když couváš do kopce? A jak to funguje když jedeš do kopce a chceš trošku pocouvnout setrvačností dozadu?

Jo, funguje i opacne. Kdyz chces couvat do kopce.

Kdyz je ten kopec takovej, ze se sepne asistent, tak hotl musis sundat nohu z brzdy, chvili pockat az se uvolni a pak ti to couvne.

  • Autor

Tak toto by asi vadilo mně. Tak teď jsem na vážkách jestli do něho jít. Díky Johny_

Jenže park asistent nemá nic společného s náklonem kopce, je to o tom, že naplno domáčkneš brzdový pedál a drží asi 1 vteřinu.

ano, přesně jak píše Mischicka... a mimochodem skutečně nechápu, jak ti může chcípnout auto kvůli Hill Holdru... to mi hlava fakt nebere... já teda držím brdu, zmáčknu spojku, za jedna, přidám plyn a jedu... :D

No driv jsem si auto pri rozjezdu podrzel spojkou a zarazenou rychlosti, tak abych nepopojel dozadu. Kdyz me asistent drzi brzdu a soucasne jsem udelal to na co jsem byl zvyklej, samozrejme s pridanim plynu a povolovanim spojky, tak asistent porad drzel brzdu a auto se nerozjelo, ale chciplo.

Pokud to je tak jak rikas, ze se aktivuje po domacknuti pedalu na 1s a delsi, pak je to mozny, ja jsem to bral z toho co jsem vypozoroval z praxe a je mozny, ze na mirnejsich kopcich sem nedoslapl na krev, takze me nechytil.

  • Autor
Jenže park asistent nemá nic společného s náklonem kopce, je to o tom, že naplno domáčkneš brzdový pedál a drží asi 1 vteřinu.

Podle návodu funguje Hill Hold jen při sklonu větším než 5% a po 2 sekundách začne povolovat

Omlouvám se, máš pravdu, je tam těch 5° a 2 ne 1 vteřina, po které se začne uvolňovat.

Teda nevim jak vy, ale pokud HHC funguje jen při úplnem domačknuti brzdového pedálu, tak v tom případě by mi to asi nikdyy neseplo, pač na brzdu nikdy nešlapu tak abych ju celou zmáčkl, ale vždy jen tak z 1/3 chodu pedálu...

Však pokud máš vše správně seřízené, pedál by dál jít neměl, tím myslím ten doraz, prostě natvrdo a ne to jen "polechtat".

  • 3 měsíce později...

Mam asistenta rozjazdu od nova ,je to dobra funkcia ,skor by som ale ocenil aby to fungovalo od mensich naklonov.

Pri beznej jazde Prahou ,to prakticky vobec "nepouzivam". Sklon musi byt fak citelny.Tiez by tam bodla nejaka indikacia(maxi dot)

ci moznost nastavenia citlivosti (ako napriklad auto stierace)

Mám to na služebce (1.9TDi s DSG) a funguje to na sebemenším náklonu, po Praze právě dost často v zácpách atd.

a nedrží tě to DSG? mi je divný, že někomu to funguje tak a jinýmu jinak

Bohužel, DSG nedrží jako u automatu a právě proto jsme to tam nechali dát.

no mě to funguje až od určitýho sklonu silnice... jinak ne... a auto mi kvůli HH nikdy nechcíplo... je to výborná funkce... hlavně když parkuješ do malý mezery v kopci... a navíc pozadu... super :)

  • 2 týdny později...
Bohužel, DSG nedrží jako u automatu a právě proto jsme to tam nechali dát.

Ehhh, zadny automat, at uz HDM nebo DSG (proc pises "...jako u automatu..." ? - DGS je automat, jen ne HDM) neudrzi auto v kopci na 100%, moje DSG si v kopci i tom nejprudsim couvne jen malinko, nekdy vubec ne. Ale vetsinou spise ne.

Mimochodem vzpominam na doby, kdy jsem s Fordem Contourem 2,8/6V (US obdoba euro Mondea, asi jako Ghia) jezdival po San Francisku, kde to opravdu bez automatu (ktery auto v extremnim kopci vzdy vicemene podrzi), nejde a nejde. Litoval jsem vzdy ruzna jina auta bez automatu (tech je tam minimalne), jejichz rucne ovladane spojky v tech podminkach dostavali asi tezce zabrat...

  • 7 měsíců později...

Tyhle dementiny.. asisitent rozjezdu, asistent parkování, asistent panického brždění (bas) ... parkovací čidla... a výsledek je že zaprší a všichni jsou v sobě protože nemaj vůbec žádnej cit pro auto a co jim to dělá pod prdelí... Taková oktávka (1962) s pohonem na lehounkej zadek, gumama 145/15 diagonal a namoklý kočičí hlavy v Chotkovejch sadech a pod.... to bylo jako když jezdíte celej život na Vysokomýtským polygonu a ne jen jednu hodinu...

Myslím, že většina dnešních řidičů by skončila v první zatáčce.... Moderní systémy projevy auta potlačí, oddálí, ale potom to přijde o to rychleji a téměř bez varování... které takový řidič nepozná, protože nikdy nejel smykem. Jeho moderní auto mu to neumožnilo... se starejma kárama se klouzal člověk v podstatě pernamentně, stačilo na mokrejch kostkách na rovině jen trochu škubnout volantem a už se člověk točil... to se to jinak získával cit pro auto....

větší blábol jsem v poslední době na fóru nečetl.... omg

spousta lidí, se díky těm systémům, do té krizové situace ani nedostane... tohle co píšeš je sice fajn, ale absolutně mimo mísu...

Ne, právě díky nim se do nich dostanou a skončí to ještě mnohem tragičtěji. Protože tyhle systémy jim měsíce a roky předtím odfiltrovávají veškeré projevy že už jsou na hranici a nabydou dojmu že jedou po kolejích... a zrychlují a zrychlují protože netuší že byli dávno za hranicí a jen díky těmto systémům to ještě projeli... až jednou už to podle fyzikálních zákonů ani ty systémy nedokážou opravit a udržet a o to rychleji a hlavně bez jakékoliv výstrahy letí mimo silnici... jenže díky těm systémům o 50km/ větší rychlostí než kdyby jezdili bez nich... a následky jsou o to tragičtější....

takže systémy jsou to sice dobré, ano mohou pomoct, ale zároveň vychovávají řidiče bez citu pro auto což je pro bezpečnost provozu dost kontraproduktivní....

Co o tom lidé vědí a jak se chovají myslím dostatečně presentuje onen blud "já mám ABS já zastavím na fleku" a přitom všichni víme že na suchu abs spíše dráhu prodlužuje...

ano, v něčem máš pravdu.. na druhou stranu... dřív auta nejzdila 250 km/h.. mezi námi, je to spíš na škodu, že se dnes vyrábí tak silná auta.... tam, kde se dnes jede stovkou, se jezdilo 70 - 80... a možná ani to ne.... prostě díky větším výkonům motorů musí přícházet lepší brzdy, řízení apod. ... ale neříkám, že je to kontraproduktivní v tom smyslu, že lidi ztrácí za volantem cit a když se něco posere, tak je bohužel na vše pozdě.... co se týče ABS, tak souhlasím, na kluzkém povrchu je to špica... to bez pochyb... ale na suchu to halt brzdnou dráhu prodlouží! o tom žádná! ;)

jinak zpět k Hill Holdu... tuhle záležitost v autě mám a je to špica! :) neříkám, že bych se bez toho neobešel, ale zvykl jsem si na to a vyhovuje mi to! :palec:

  • Autor

Někde na fóru jsem se dočetl, že HH jde dodělat jen nastavením přes VAG. Umíte to někdo?

  • 3 týdny později...

dasbagu, napiš Rolbařovi nebo Dolimu... určitě to jde! ;)

Já také upřednostňuju míň asistenčních systémů jako 1.8T

Třeba rozjetí do kopce přes ruční brzdu byl za mě v autoškole základ. A kdo to neuměl,

tak to prostě piloval a piloval. A kdo to správně neudělal o zkoušce vyletěl!

Tyhle asistenční systémy jsou takové pojistky proti blbosti.

Když ale v tom člověk jezdí, zvykne si na jiné podmínky a pak sedne do něčeho staršího bez asistentů,

tak.........

Prostě můžeš mít X systémů, ale základní fyzikální zákony neoblafneš!

to dasbag: zjistil jsi, jestli to teda jde pouze dokodovat? pripadne, kdo ti to udelal?

Přečti si tohle téma od začátku a zjistíš, že "pouze dokodovat" to nejde.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.