Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Sice se teď oteplilo, takže nám všem to topí hezky :kol-28: Chtěl jsem se ale zeptat než úplně skončí zima, jestli si někdo z vás nechal přehrát v autorizáku fw, aby to lépe topilo. Prý něco takového na četné dotazy vzniklo přímo ve Škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

omlouvám se , dnes jsem to dával do jineho vlákna:

Tak dnes jsem měl možnost celkem důkladně prolézt a posedět v OIII /bez jízdy, ty mohou být až zítra/.

Nejdřív Ambiente a pak i Eleganci:

/co se týká vnitř. výbavy - např. rádia byla obě provedení v základu, žadný dotykáče, - v prodejně říkali, že neměli možnost volby,

............to samé radio /skoro/mám v OIIFL,/

1. měl jsem pocit, že sedím spíš v Superbu!!!! /občas ho řídím/

2.Ambiebte byla na 16´´ kolech, v hnědé metal., paraboly + mlhovky - základ stříbrné - mně se ta kombinace moc nelíbyla

3.Elegance byla na 17´´ kolech, stříbrná, xenony+černé mlhovky +před. a zad. osvětlení v ledkách, úplně jiné auto!!!!!!!!

4.Celkově to auto na mě dělá pocit , že se jedná o Superb I FL!!!!!!!!!!!

Těším se na Vaše postřehy ze zítřejších jízd.

...............

připojuji větu od prodejce o 1.4tsi 103kw: rozdíl proti 90kw je pocitově prý veliký!!!!!

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Papírově jsou parametry nové 1.4 TSI jasně lepší. :kol-47:
Sice je to OT, ale s tím Superbem I FL, to snad ani ne. To by byl krok hodně zpátky. :blink: Nějak mě nenapadá, co by vůbec ten Superb připomínalo.
Takže zpátky ke staré EA111 1.4 TSI 90 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Čo sa ochladzovania motora v zime týka, je to úplne bežný jav a pochybuje že s tým nejaký sw alebo firmware spraví. Tu si treba uvedomiť, že práve turbo má za následok lepšie využitie (energetickej hodnoty paliva alebo ako to presne je) paliva, teda lepšie spaľovanie a teda menšiu spotrebu ale zároveň aj menšie stratové teplo, ktoré ohrieva olej a chladiacu kvapalinu. Onedlho sa podľa mňa budú montovať aj benzínov nezávislé kúrenia a ak ste si všimli už dnes je celkom bežné vidieť v kombinácií s TSI aj vyhrievané sedačky, pretože tieto motory sa nedokážu už ohriať tak rýchlo ako atmosféry. :) Mám ten motor v Leone

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

 

snad je toto tema jeste alespon trochu zive a nekdo mi odpovi. Celkem uvazuju o koupi OII 1.4TSI 90kW rv. 2011 - je tam nejaka zmena oproti predeslym?

 

Procital jsem si toto tema a nektere ohlasy jsou pozitivni, jine dost negativni. Mohli by jste mi prosim poradit  jestli je podle vas tento motor dobra volba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě se najdou lidi co s tím mají problémi tak jako u každého motoru. Když budeš kupovat nějakou jetinu tak záleží za kolik, potom jaké trasy jezdíš a kolik toho najezdíš za rok, myslím že když já např. najezdím tak cca 16tis./rok tak se vyplatí benzín..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimaji me nazory obecne k tomuto motoru, pripadne pokud nekdo vi jake byly provedeny zmeny, tak jestli se to tyka uz tohoto motoru (do provozu 1.6.2011) - vyresily se nektere neduhy?

Z mé strany panuje s tímto motorem velká spokojenost. Nejbolavější část - rozvody a spol. - je stále stejná, alespoň podle údajů v Etce. Nějaké drobné změny na různých částech motoru jinak nastaly. Ale co přesně se na konkrétních dílech (např. kryt rozvodů, hřídel klikový, vysokotlaké palivové čerpadlo atd.) změnilo, tam nejde kromě čísla dílu zjistit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasika, jako u všech motorů TSI - vytahuje se rozvodový řetěz, zlobí jeho hydraulický napínák (zasekává se) - toto všechno se projevuje rachocením při startu s rizikem přeskočení...pak jsem i někde zaznamenal rachotící přestavovač vačkové hřídele. U mě je to zatím OK.

Ad spotřeba - tam hodně záleží na stylu provozování (město, vysoké rychlosti, zatížení, kopce, vytáčení motoru atd.). Já měl ze spotřeby také obavu, když jsem auto kupoval, ale příjemně mě překvapila. Když si rozklikneš moji spořebu, uvidíš tam většinou i průměrné rychlosti. Obecně se dá říct, že Praha - Brno po D1, 130 km/h na tempomat ve dvou lidech jezdím kolem 6.5l. Kolem 150 - 160 km/h cca za 8l. Město tomu moc nevoní, ale tam jezdím minimálně. Mimo dálnice po rovinatějších silnicích se dá jezdit celkem bez námahy těch 100 km/h do 6l. Ale to myslím už tady ode mě zaznělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo by lepší si to tady pročíst, je to těžké všechno vypsat...ale jsou to vesměs ty samé problémy co má VW...se spotřebou se dá jezdit podle toho kde jezdíš, lidi co jezdí v praze nebo jen popojíždí mají třeba 7,5l, já se občas dostanu i z města a tak mám 6,5l a tady Pawouk je velmistr ve spotřebě a má 6,1l...na státovce je todle super motor se super spotřebou, obdobnou jako má TDI..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto, někdo, kdo bude dlouhodobě plně využívat dynamiku tohoto motoru, nebude jezdit za 6.1l. To samé ve větších městech - když občas jedu do práce (8 km v Praze), mám problém to většinou udržet i kolem těch 7.5l. To je myslím jasné. Já jezdím obce cca 55 km/h, mimo těch 100 km/h, dálnice většinou 130-140 km/h. Nejvíc toho najedu o víkendech, kdy třeba není takový provoz a s minimální zatížením vozu. Snažím se například minimálně vyřazovat, na šestku motor prakticky nebrzdí a se zařazeným kvaltem to jede za nulu, atd. Samozřejmě, když je potřeba rychle předjet, kopnu tam za tři a zase není problém tu trojku vytočit až na 150 km/h. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mi jasne, ze kazdy s motorem jezdi jinak a vysledna spotreba se lisi napric majiteli, Osobne jezdim zatim s HTP, jak jsem psal cca jednou za mesic 400km z toho 80% po dalnici a vysledek 5,8-6,1. Myslim, ze s timto motorem bych se mohl dostat na stejnou hodnotu. Tudiz spotrebu bych asi neresil az tak moc. Spis mam obavy z tech rozvodu - ale kdybych mel pocitat s tim, ze se projevi nejaka chyba motoru, tak to bych si v dnesni dobe nekoupil vubec nic :D 

 

Ted trosku odbocim od puvodni otazky...co rikate na tech 90kW? Je to dostatecne pro sviznou jizdu? Neni auto "lenive"? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když přejdeš z HTP, tak to určitě ne. :kol-28:   To se těžko posuzuje, když pod pojmem svižná jízda si každý představuje něco jiného. V rámci zákonných limitů a kousek nad nimi, je to podle mě dostatečně svižné. Na to je jediné doporučení - projet si to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...