Přejít na obsah

Dimco

Uživatel
  • Počet příspěvků

    102
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dimco

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Já sítce ani danke ale moj spolumechanik robil v nemecku 3 roky tak on vie dobre Ešte väčšia vďaka, možno konečne niečo vyriešim keď vidím súvislosti
  2. No pána tak až takúto obrovskú pomoc som nečakal. Klobúk dole, toto je skvelé vedieť Mám podozrenie že to čerpadlo nepracuje tak ako má alebo tečie/saje vzduch cez netesnoť. To zistím zajtra. A máš pravdu, to by mohla byť nebezpečná vec ho odpájať keď má za úlohu čerpať vodu od chladiča spalín...
  3. Chlapi na čo slúži el. prídavná vodná pumpa ? už je vymenený aj termostat a nič. Stále to isté, ešte ide skúmať tú prídavnú vodnú pumpu,totiž keď v akčných členoch spustím cez vcds tú vodnú pumpu, tak mi zmizne tá voda z expanzky. Zajtra mrknem jej tesnoť a skúsim ju na deň odpojiť (natvrdo vypojiť šteker) či sa niečo zmení, Ak ale viete poradiť, kedy má bežať a kedy nie ? Ako vlastne funguje a na čo je určená ?
  4. Ešte taký detail, ktorý by mi niekto mohol skúsiť objasnit . Je vidno pomaličky bublinkovať v expanzke, divné je, že len na voľnobehu, aj kúrenie vlastne nejde len na voľnobehu, alebo v moc nízkych otáčkach a len pri zohriatom motore. Nemalo by to byť pri tesnení presne naopak ?
  5. Jj je tam prípoda Pd ale keď to otvoríš tak sú tam aj CR-ká. Kód motora je CBAB. Rozvody sa menili kvôli tomu, že mala byť vraj zlá vodná pumpa. Ono totiž na týchto CR kách vraj hlavu ešte ani nerobili a tesnenie raz zo 100 kusov. Tak skúšalo sa. Každopádne teraz premýšlam veľmi čo s tým (väčšinou mali všetci problém s tesnením a chovalo sa to opačne - že nekúrilo v otáčkach), ale jak to sledujem teraz mám pocit že to je naozaj tesnenie. Pokiaľ sa motor nezohreje všetko ide ako má, jak sa zohreje olej na tých 77 stupňov asi sa tam otvorí (roztiahne) tá netesnosť a začne púšťať so vody. Prečo som doteraz tiež nejako neišiel po tesnení bolo aj, že neni voda v oleji, nie je olej vo vode, voda sa nestráca, a spaliny nie sú v expanzke. Čomu už ale ani neverím, musia tam byť, inkadiaľ nemá kade tlačiť vzduch a tlakovať okruh. Ďalšie bolo, všetci hovorili že hadice musia byť jak kameň keď je v čudu tesnenie, no nie sú, sú dosť tvrdé ale dajú sa zmačknúť. Lenže to je možno tým, že tá netesnosť je nejaká maličká, takže sa všetko prejavuje trošku pomenej. V konečnom dôsledku už sa chystám na výmenu tesnenia, tlakovú skúšku a zrovnanie hlavy (verím žr hlava je ok) a spravím to, uvidíme čo to povie. Ono keď sa ohreje motor, ja zastanem otvorím viečko, odvzdušním okruh, tak potom zase kúri furt, niekedy 5 minút, niekedy 10.
  6. Tak to by som toto teda nepovedal fu, no ale dobre vedieť vďaka
  7. Tak je to najlacnejšia alernatíva asi. Ale nejde mi do hlavy, prečo by termostat potom tlakoval sústavu (hadice sú tvrdé ale dajú sa stlačiť) a nekúril... môže to mať všetko nejaký súvis ?
  8. Nie Libero, o tom už som čítal, bohužiaľ toto je manuál preto aj neviem už čo, či termostat, či tesnenie...
  9. Čavte páni. Nemám Octaviu ani Škodu ale Passata, v tomto prípade si myslím že je to jedno, motor je 2.0 TDI CR 103kW a ak sa nemýlim, je to nakomplet ten istý motor, dáva sa naprieč koncernom. Už si neviem rady a ani nikto iný už mi nevie povedať čo ďalej. Začala sa mi strácať a objavovať chladiaca kvapalina, ráno som prišiel k autu, palubák vrieskal že mám doliať, nádobka bola takmer prázdna, tak som dolial, po jazde som ju chcel skontrolovať, tak som otvoril expanzku, vybehol väčší tlak ako obvykle a voda cez prepad išla von, toto sa pár krát opakovalo. S tým súvisí problém, že auto na voľnobehu alebo nízkych otáčkach vôbec nekúrilo. Iba vo vyšších. Vymenili sa komplet rozvody (tie pred tým mali 20000km) nepomohlo, žiadna zmena, bolo v autorizáku, tam páni povedali že neni obeh vody. Vážne nebol ani klapaka na voľnobehu. (Inak expanzka a štuplík boli prvé veci, ktoré sa menili. Samozrejme aby som neskrachoval, keďže chlapci chceli začať rozoberať motor som ho zobral preč. Nakúpil chémiu a prečisťoval som systém chladiacej sústavy. Tu nastala prvá zmena, auto kúri až pokiaľ sa nezohreje, pokiaľ teplota oleja neprekročí 75 stupňov, auto stále kúri, aj na voľnobehu, druhá vec, ak zastavím na mieste začne klesať teplota vody, s kľudom na 70 stupňov, späť sa orieva ťažko a ak ho nevytočím? Na 90 sa nechce vyšplhať (olej stále max 75), ale keď už som mu trošku šliapol, olej stúpol na 88 voda 90, ale jak voda prišla na tých 90 a plej na cca 77-78 tak prestalo kúriť, zase len vo vyšších otáčkach (cca 2000ot/min) Viete mi prosím niekto poradiť, čo všetko by to mohlo byť, a jakú pstupnosť výmeny dielov zvoliť ? Som z toho fakt už zúfalý. Za každú radu ďakujem
  10. Chlapi, zatiaľ stále nič. Mám rozbehnutých pár kusov ale zatial som pesimista. Každopádne mám otázku hlavne na kolegov z ČR. Poznáte niekto autobazar auto ESA ? Štýlom mi pripomínajú AAAauto, a od toho ruky preč. Majú dobre vyzerajúce kusy za dobré ceny, až mi je to fakt podozrivé. Domnievam sa správne, alebo je to autobazar na úrovni ? Edit: bezpredmetné, čo som tušil som si aj na internete potvrdil, du blejt. Každopádne, ak by sa tu našiel niekto, poznáte bazar starauto ? Vyzerá to byť menší bazár. Možno aj seriózny. Imponujem mi hlavme že tam neni celý interiér aj mozor vyčistený jak so savom, ale normálne, brz pucovania, tak ako sa patrí na auto s kilometrami.
  11. Bavili sme sa tu o dsg-čkach, tak len pre info, myslíte si že je toto reálne ? http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/tuning-dsg-prevodovek/
  12. Nádherný ešte jeden kúsok vo výbave, taktiež ujde : http://www.pevacar.sk/card.php?id=5151388
  13. Ok, chlapi, našiel som si ďaľší kúsok, toto je šupa, stojí sítce 350 000tis czk, ale dúfam že toho človeka ukecám na niečo rozumnejšie. Ide sítce o r.v. 8/2008, do prevádzky išlo v 2009, ale je to krásny čierny sedan, 2.0 TDI 125kw DSG Elegance, a neviem čo všetko sa do superba vtedy montovalo, ale vyzerá že okrem panoramatického strešného okna má totálne všetko. Najazdených 113 000km, a teraz sa podržte, sú reálne, bratranec pozná pôvodného majiteľa ktorý tam auto pred mesiacom predal (bazár).
  14. Ok jasné. Mne je jasné že pokaziť sa móže oboje, že môžem kúpiť dsg s 200 000 a nebude mu nič, a napr. Manuál so 100 000 a po 5 000 odíde spojka. Takisto mi je jasné, že keď mi odíde spojka na manuále, bratranec mi to opraví, keď odíde niečo na dsg, mám smolu na to nemá vedomosti ano prostriedky. Auto, ktoré kúpim (ak sa mi to podarí za tie prachy, ktoré mám) bude mať určite overenú servisnú hostóriu cez servis s maximálne 1 rok starým záznamom, imak ho nechcem. Skór ako sa by sme sa ale bavili o tom čo sa može a nemože stať, ma zaujíma či je naozaj nejaká vada, ktorá je pri DSG pravidelná, ako napríklad 2.0 TDI PD , vieme, že j xy kusov, ktoré jazdia super, ale tiež vieme že je velké percento motorov, ktoré trpeli na klasické vady a to prasknuté hlavy, vstrekovače. Preto ak motor, tak jedine 1.9TDI PD, 2.0 TDI CR buď 103kw alebo 125kw. Viem že 2.0 TDI CR 103kw sa montoval od 3/2010, to znamená že vyberám buď také, alebo ak 2009 tak jedine 1.9 alebo 2.0 125kw. Existuje takéto niečo aj u dsg ? Že napr dag ktoré sa montovalo do xx/xxxx malo také a také problémy ?
  15. Sítce si ma moc nepotešil ale ďakujem za názor, určite budem nad tým premýšlať.
×
×
  • Vytvořit nový...