boston Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 Zdravim,nemáte někdo zkušenost s měřením tlaku paliva?Na přívodu před regulátorem tlaku paliva mam tlak po otočení klíčku 2,5 baru(kyž jen natáhne pal pumpa).Když to nastartuju tak to drží jen 2,25Baru-neni to málo? Po sundání podtl. hadičky z regulátoru to vyletí na 3 Bary(což by mělo prý být O.K.)Na zpětném vedení do nádrže je jen 0,3 baru po chcípnutí motoru okamžitě nula-je to tak O.K? Jinak,po hodině stání tlak spadl z 2,25 asi o 0,1 baru.Svíčky jsou šedý-najeto 1000km(chudá směs)-tak mam podezření,že to málo dávkuje. Mam to hrozně líný,hrubej chod motoru,i jemné přidání i ubrání plynu škube.Vyměnil a zkontroloval jsem kde co: Od výměny váhy,po měření komp. tlaků,čištění klapky,přetěsnění sání,výměnu všech filtrů,svíček,zapal. modulu,měření zap kabelů 6kOhmů už ani nevim co všechno+několikero návštěv servisů(diagnostika nic nehlásí).Za každou radu ohledně tlaku paliva,či jiný tip předem díky. Octavia 1,6 74KW AKL R.V. 1999 najeto 92000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 Vymenit palivovy filter, vybrat cerpadlo z nadrze a vycistit, pozriet sa ci nie je v nadrzi spina. Zmerat, ci je v poriadku regulator tlaku paliva. Moze byt ze prepusta. Popripade ho vybrat a zospodu je take sitko, ci nahodou nie je zaspinene. Ja som menil cerpadlo , ale to odislo uplne po zaneseni palivoveho filtra. Kamarat zo servisu mal podobny problem na Felicii, tiez to skubalo, a nakoniec to boli zanesene vstreky nekvalitnym benzinom. Po vymene za ine auto fungovalo bez problemov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.