Publikováno Srpen 7, 200817 r Zdravím všechny, prosím o radu ohledně výměny ŘJ po krachu motoru AGR 66kW jsem zaměnil motor za AHF 81kW a ponechal starou ŘJ z 66kW motoru, auto jezdilo celkem normálně samozřejmě s nižším výkonem. Jediný problém byl, že i přes pokusy o přizpůsobení mi pořád nedrží po nastartovaní napětí na ventilu přívodu paliva N109. Provedl jsem vlastní přemostění pomocí tajného vypínače a auto takto normálně provozoval. Nyní jsem si přídil vlastní diagnostiku VAG-COM a pokusil se o spojení s ŘJ motoru a zjistil ,že nemůžu navázat komunikaci, s jednotkou 17 přístroje a ABS se spojím normálně. Rozhodl jsem se tedy , že k novému motoru přiřadím i novou jednotku 81kW, která k němu patřila. Provedl jsem nové přizpůsobení , ale problém s komunikací a napětím na N109 stále přetrvává. Podotýkám , že před přizpůsobením motorové jednotky jsem nemohl nastartovat ani s tím přemostěním napětí na ventil N109 z čehož předpokládám, že přizpůsobemí proběhlo v pořádku jak má. Teď nemohu přijít na to kde vlastně hledat závadu. Díky za odovědi, Mira.
Srpen 7, 200817 r to mi neříkej že jsi měl TDi bez naklápěcího turba pak jsi dal motor s naklápěním a vše funguje OK ??? je tam opačnej princip řízení turba
Srpen 7, 200817 r Autor No jasně to je trošku jinej problém, turbo zatím nechávám stranou,(máš pravdu!!160km/h-max) teď mi fakt jde o ten problém s elektrikou. Těch problémů je tam víc, ale nejdřív bych chtěl vyrešit ten problém nekomunikující jednotky a to proč musím přemostit to napájení ventilu N109. Jinak auto opravdu jezdilo. Upraveno Srpen 7, 200817 r od Mira99
Srpen 7, 200817 r Autor A to může mít vliv i na to že nemůžu navázat komunikaci s ŘJ motoru? Bez toho přemostění to chytne ,ale asi po 2 sec. chcípne. Jinak díky moc za odpovědi jsi asi jeden z mála co je ochoten se podělit. Mira Upraveno Srpen 7, 200817 r od Mira99
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.