Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj vsichni, chtel jsem se zeptat : delsi dobu premyslim o vymene motoru 1.6 55kw za 1.6 74kw. Nevite co je potreba pro legalni vymenu motoru a kolik to asi stoji? Na kolik muze prijit ojetej motor s prevodovkou?Atd. Diky

Vloženo

Proč sis rovnou nekoupil "stokoňku"????

Výměna motoru asi taková sranda nebude. Zvlášť STKse asi bude tvářit hodně blbě - morizace je uvedená i ve VIN kódu, takže po jednoduchém rozkódování bude všem jasný že tam je jinej motor.

Podle mě by bylo mnohem snazší udělat nějaké úpravy na tom AEEčku. Mrkni na CIMBU. Třeba čip+vačka= celkem slušných 68Kw. Cena taky slušná-14 000Kč. Neříkej mi, že výměnu za 74Kw uděláš levněji(motor převodovka, chladič, výfuk, ŘJ, kabeláže.......)

Myslím že pár lidí mi potvrdí, že takto upravená 1,6 55Kw jezdí líp než sériová stokoňka. Osobně nemůžu posoudit, ale určité zkušenosti jsem zaslechl :)

Vloženo

legálně takovouhle upravu provést nemužeš,neprojdeš přes stk,a jestli přes nějakého známého ano,tak aš to budeš prodávat tak to nikdo nekoupí.Jak uš tu psal někdo předemnou,hod to do cimbu a za 15 litru máš sport vačku a upravenou řídící jednotku.Taky uš jsem někde slyšel že to s touhle upravou jede líp jak stokonovka.Jenom se ti pak muže stát že strhneš tacho je jen do 200 jak víš :D

Vloženo

doporučuji úpravu na 1,6 16V 75kW - je to motor ze Seatu Leon, blok je stejný AEE (nechat blok), takže stačí přeházet vše okolo a tím můžeš pak dát v pohodě maxidót a tempomat - je tam el. plyn. Tahle sranda ovšem výjde na cca 60t Kč ;)

Vloženo
legálně takovouhle upravu provést nemužeš,neprojdeš přes stk,a jestli přes nějakého známého ano,tak aš to budeš prodávat tak to nikdo nekoupí.Jak uš tu psal někdo předemnou,hod to do cimbu a za 15 litru máš sport vačku a upravenou řídící jednotku.Taky uš jsem někde slyšel že to s touhle upravou jede líp jak stokonovka.Jenom se ti pak muže stát že strhneš tacho je jen do 200 jak víš :D

tacho se dá v pohodě ztrhnout i se serií lol

Vloženo

Ahoj ,diky za typ na Cimbu. Asi o tom budu vazne premyslet. Ona 55-sat ka, neni spatnej motor ale kdyz jedes s rodinou na vylet tak leda po rovine. Do chorvatska s bagazi bych to neriskoval. Malo koni se projevuje pri kazdem delsim kopci. To jsem bohuzel netusil kdyz jsem ji kupoval. Nechci to nikterak hanit ,ale malo koni je malo koni.

Vloženo

Musíš se na ten kopec trochu rozjet ;) Jak padne pod určitý otáčky tak je konec a když to drhneš s plynem na podlaze co kdyby se ještě chytla pak podřadíš a hle ona mrcha stejně nic tak ještě o jeden stupeň níž.... Když v kopci táhne, tak táhne,ale jak člověk trochu ubere a pak došlápne, tak už se z toho těžko vzpamatovává. Pokud nechceš vyloženě trhače dlažebních kostek což ta dražší úprava i s vačkou celkem zaručí, tak je na výběr jen čip bez vačky za velice rozumnou částku 3 500Kč(taky CIMBU) výsledek je 61KW. Pak motor tahá až do 5000ot. Myslím že na ježdění s rodinou je to pak ideál. Dražší varianta je spíš na sportovnější svezení a je otázka jestli za to těch 14 000kč stojí.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Ahoj

Máte někdo zkušenosti s výměnou těchto motorů?

Tím nemyslím ty legislativní,ale technické.

Jaký jsou problémy,na co dát bacha apod.

Dík

Vloženo

Mám čistokrevnou 74kW a řešil jsem opravdu jen změnu na 75kW. AEE je 55kW jestli se nepletu, ta nemá snad ani CAN, takže při takové výměně bude potřeba i budíky a další věci, to poradí rolbař, vaša nebo cosby, ty maj elektriku v malíku.

Vloženo

Já mám dojem i když nejsem odborník,že CAN mám.Je tam palubní PC i Comfortka 1.generace.To by asi bylo v autě předrátováno.

Jen mě zajímalo,jestli to někdo řešil a jestli to má vůbec cenu.Nškdo pěje na 55kW chválu jinej zas shit.Tak nevím.

Každopádně díky za názory a za další budu moc rád.

Vloženo

Překuchávat motory je blbost. Zajeď do CIMBU a pořeš ten stávající motor. Za 4000Kč máš místo 55Kw 62Kw a pokud chceš ještě víc, tak za 14 000 máš s vyměněnou vačkou a čipem 68Kw...to už by ti mohlo stačit. Pokud ani to, tak AEE prodej a připlať si na 1,8T.

Můj názor...čistě k zamyšlení... ;)

Vloženo

MĚL SEM 55 KW, TEĎ MÁM 75 KW A CHTĚL BYCH 1.8T-RS.....S JÍDLEM ROSTE CHUŤ, TAK ŽE PŘEKOPÁNÍ MOTORU Z 55 NA 75 KW VŮBEC NEŘEŠ.ZA PÁR DNÍ BY SI ZJISTIL, ŽE TO BYLO ZBYTEČNÉ VYHOZENÍ PENĚZ.

JAK PÍŠE TOMÁŠ ......PRODEJ CO MÁŠ A KUP 1.8T

Vloženo

Asi tak, jestli k tomu autu nemáš vztah jako já, tak ho prodej a kup silnější, teď jsou ceny hodně dole. Nebo polaď tu 55kW, vyladěná prej jede líp jak 74 nebo 75 v sérii, věřím tomu, protože je to dlouhozdvih a ten tahá odspoda a když se poladí tak bude mít víc krouťáku jak stokoňka. Tou výměnou motoru jen znehodnotíš auto a navíc můžeš mít problémy na STK.

Vloženo

a sakra. :)) Jasne ze ma CAN :) akorat komfortu, ale ne motorovej. ten AEE nema.

jestli muzu radit tak na tohle bych se vykaslal, protoze hodne veci by se musele predelat pokud vychazis z AEE motoru (vsude ve schematech je mimo AEE), takze spousta dratovani ....

Kup si jiny auto.

Vloženo

No tak moc díky za názory,tolik jsem ani nečekal

O tom Chipnutí jsem uvažoval,sice u sportmotoru,ale to je jedno.

Pravda je.že od spodu jede docela slušně a to mám rád.Velký točky nemusím.

Docela mě překvapilo,že by se z toho dalo dostat 73 kW,ale asi to bude stát balík.

Každopádně zatím moc díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...