67jitka58 Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 škoda,že jsi to neměřil hlukoměrem.O kolik se snížila hlučnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zany2709 Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 caute chlapi ,tak takto som tlmil kufor ja, je to fotene mobilom nic moc kvalita,ale nieco vidno pouzity material:sikadamp 630 a ANS pena...pri lepeni sikadampu som pouzil teplovzdusnu pistol takze islo to easy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 13. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 nooo vidim ze sa to tu peke rozbehlo, mimochodom zany pomohlo, je to tichsie?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zany2709 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 (editace) nooo vidim ze sa to tu peke rozbehlo, mimochodom zany pomohlo, je to tichsie?? myslim ze to pomohlo,uz to tak nerezonuje ako predtym....tlmil som to hlavne kvoli hudbe...ten rozdiel je poznat;) Editováno: 13. Březen 2010, autor: zany2709 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Tak sa radím do skupiny vytlmených aj ja. Robil som to za účelom zmiernenia hluku od kolies. Motor odhlučňovať nepotrebujem, má príjemný zvuk. Je pravda, že dverné výplne som mal z vnútornej strany vylepené tmavou zvlnenou akustickou penou, ale keďže som menil zrkadlá, tak som sa rozhodol vylepiť vnútornú stranu vonkajšieho plechu. Priamo na odmastený plech somnalepil Dynamat Extreme a na to som nalepil ešte Dynaliner. Kým pred úpravou som hluk od kolies vnímal zo všetkých strán (bol som ním obklopený), tak po úprave je počuť, že hluk prichádza od kufra. Ako keby som mal kombík, u ktorého ten hluk od kufra počuť aj bez vytlmenia. Najväčšia zmena ale nastala pri zatváraní dverí, majú teraz výrazne príjemnejší zvuk pri zabuchnutí. OII nikdy nemala plechový zvuk, ale teraz je ešte viac "dospelejší". Taktiež sa mi zdá, že basy sú teraz o čosi plnšie, než pred úpravou. A taktiež som vylepil priestor za spätným zrkadlom (je tam veľká diera vyplnená iba kusom penovej gumy) a registrujem teraz menej aerodynamického hluku od zrkadiel. Takže je jasné, že na zoznam úloh si píšem vytlmenie kufra. A zvažujem aj vytlmenie steny medzi predným kolesom a interiérom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar.tan Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Ahoj, můžeš dát nějaký návod pro "blbce" jak so dostat k té vnitřní stěně vnějšího plechu? Hlavně jak odnýtovat ten vnitřní plech, jak se sklem, stahovačkou, jak tam dát šrouby místo těch nýtů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achiles Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Ahoj, můžeš dát nějaký návod pro "blbce" jak so dostat k té vnitřní stěně vnějšího plechu? Hlavně jak odnýtovat ten vnitřní plech, jak se sklem, stahovačkou, jak tam dát šrouby místo těch nýtů... ahoj, nedavno jsem delal vytlumeni prednich dverich materialem vibraflex 25. podotykam, ze nic jineho, co neni primarne urcene pro tlumeni automobilu bych nikdy do auta nedal. zadne molitany, mirelony, vaty, ipa (:]) atd do auta nepatri a nemaji zadne ucinky. Popisu vam tedy jak jsem postupoval, delal jsem to poprve a mozna na neco zapomenu, tak me kdyztak opravte/doplnte. 1) sundani tapecu> 1a) sroubovakem podeberte krytku madla dveri/ovladani el. oken a sundejte je. pod nema odsroubovat srouby + odcaknout konektor ovladani el. oken 1b) sroubovakem podeberte krytku vyskovych reproduktoru a odsroubujte sroub pod ni (ted uz vlastne ani nevim, jestli tam je) + odcaknout konektor vyskovych repro a ovladani zrdcatek 1c) uplne dole na tapecu odsroubujte srouby 1d) podeberte dole cely tapec a odtrhnete ho od dveri a postupne kolem dokola odcvakejte prichytky. ja osobne jsem za to proste vzal trochu silou i kdyz nekdo tvrdi, ze se musi s citem. sila se mi osvedcila vic :] 1e) cely tapec nadzvihnete a odendejte ho od dveri. je nahore u okna nasazeny do drazky 1f) odcvakejte konektor spodniho svetylka + tahlo otevirani dveri 2) odpojeni okna od pojezdu> 2a) sundejte dve velke zaslepky skrz se dostanete k zasazeni skla do pojezdu 2b) sjedte oknem do polohy, kdy se skrz diru dostanete k bilym kolickum, ktere drzi okno (okno stahnout o cca 1/3 vysky) 2c) skrz diru zasrobovat do bileho kolicku dlouhy sroub tusim M5 a vytahnout vnitrni kolicek 2d) skrz diru zasrobovat do bileho kolicku dlouhy sroub tusim M8 a vytahnout vnejsi kolicek 2e) toto udelat i pro druhe zajisteni skla. okno by melo byt ted volne 2f) okno vytahnout nahoru a lepici paskou ho zajistit v ramu 3) odnytovani vnitrniho plechu - vrtackou odvrtat vsechny nyty okolo plechu. pozor na to, aby jste neodvrtali i nyty, ktere drzi pojezdy stahovacek. pokud neco nepujde odvrtat, tak rozbruskou upilovat hlavicku nytu az na plech. zbytky nytu vyklenout prubojnikem skrz plech. 4) sundejte vnitrni plech a odcvakejte konektor od el. zamku dveri. odcvaknete konektor, ktery vede k ovladani zrdcatka. 5) otocte vnitrni plech a klestema zmacknete prichytky kabelu a veskerou kabelaz z plechu sundejte. odcvakejte konektory od motorku el. oken a senzoru bocniho narazu (nezapinejte hlavne klicek, nebo se vam objevi chyba airbagu, coz se stalo me :[) odcvaknete konektor od stredoveho reproduktoru (pokud mate) 6) vytlumte vnitrni plech. ja jsem polepil maximalni cast plechu a pote horkovzdusnou pistoli jeste nahral a poradne k plechu pritisknul. jednotlive pruhy tlumiciho materialu lepte s presahem cca 1cm 7) vytlumte vnejsi plech plech. zde se hodne hodi horkovzduska, ktera pomuze dokonale vytvarovat tlumici material. sundejte motorek el. oken a i pod nej dejte tlumici material. nepolepeny jsem nechal pouze maly trojuhelnik kolem dir na srouby, kde motorek doseda na plech. 8) vrtackou provrtejte z druhe strany plechu vsechny diry, aby jste videli kde diry jsou. pote kolem techto dir vyriznete vetsi diry, aby se do nich vesli prichytky kabelaze, pripadne zaslepky/ pruchodky 9) plech muzete dat zpet na misto a zajistete si ho treba dvouma sroubama, aby drzel. 10) sjedte sklem okna zpet do bilych drazek stahovacky okna. ted prijde trochu nemotorna prace, protoze musite opet zajistit okno bilymi kolicky. nejdrive jsem delal zajisteni blize pantu dverim. nastrcte vetsi bily kolicek se sroubem zpet do diry a sroub vysroubujte. nyni prichazi maly kolicek, ktery bohuzel jen tak do velkeho nenalisujete bez toho aby vam ten velkej vylezl ven, proto je nutne strcit ruku za bily kolicek a jistit ho v pozici, aby nevypadnul (proto jsem psal o nemotorne praci, je tam fakt malo mista a hrozi poskozeni pojezdu okna, kdyz odtahujete plech aby jste pod nej strcili ruku). na tuto praci doporucuju nejakeho pomocnika, kdy trochu nastrcite maly kolicek do velkeho, vysroubujete sroub a druhy clovek naklepne prubojnikem maly kolicek do velkeho. Druhe zajisteni okna jde uz o poznani lepe, protoze ruku pohodlne strcite skrz diru stredobasoveho reproduktoru, aby jste podrzeli kolicek ve sve pozici. 11) nyni jiz mate to nejhorsi za sebou, takze jen nacvakate vse kam patri a je defakto hotovo. 12) zanytujte vnejsi plech zpet ke dverim. podle me jsou potreba specialni nyty + specialni kleste, protoze jsou tam dost velke diry. proto si toto necham asi udelat v servise. zatim to mam chycene jen na par sroubech, nez budu mit cas nekam zajet. co se tyce metrickeho spojeni, ktere jsem uz nekolikrat cetl, ze nekdo delal, tak jedina moznost jsou podle me nytovaci matky. to je opet vec, na kterou potrebujete specialni kleste a jeste k tomu ty nyty jen tak nesezenete, ale urcite je to nejlepsi reseni. ja se rozhodl pro "klasicke" nyty... 13) nacvakejte konektor od spodniho svetylka, el. zrdcatek, el. zamku. pricvaknete k tapecu tahlo otevirani dveri a tapec dejte na dvere. vse zasroubujte, nasadte ovladani zrdcatek a oken. tak toto je asi tak vse. osobne bych se do toho uz asi sam nepoustel a sveril to firme, ktera se tim zivi. me za to rekli asi 2500,- coz jsem puvodne povazoval za docela velkou castku, tak jsem si to udelal radsi sam. stravil jsem na tom docela dost casu, ale zase mam jistotu, ze to mam vytlumene kvalitne. zaroven jsem i menil reproduktory (morel tempo 6) a musim rict, ze cele tlumeni se velice vyplatilo. zvuj je naprosto dokonalej (a to jeste nemam pridelany poradne vnejsi plech ke dverim) a nikde nic nedrnci. kdo to mysli s ozvuceni auta vazne, tak vrele doporucuju. dale planuju tento mesic subwofer do kufru (do bocnice), takze mozna budu tlumit i podlahu kufru, protoze kdyz jsem tam daval zesilovac (pod dvojitou podlahu), tak jsem zjistil, ze ten plech je vazne tenouckej a bojim se rezonanci. to teprve uvidim, ale to uz bude oproti dverim sranda :] doufam, ze timto navodem nekomu pomuzu. alex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar.tan Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 Tak jsem na kapotě polepil ty tři velké plochy Dynamatem a přmýšlím co dál (už i to je lehce poznat). Navrch přijde určitě Hoodliner, ale čím vyplnit všechny ty drobné dutinky a také ty dvě velké kapsy v rohu kapoty? Rozhodně něčím lehkým, ale zároveň aby to odolalo teplotě a vodě... Na dvou místech jsou oba plechy kapoty "odlepené", dá se to spravit karosářským tmelem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrc5 Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 (editace) Diamant: Ahoj, co konkretne si tlmil pri spatnom zrkadle? Mas nejake foto? Dik Editováno: 24. Květen 2010, autor: wrc5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 (editace) Podľa mňa Diamant mal na mysli túto označenú časť. On to má na svojích dverách už prelepené kúskom tlmiaceho materiálu. U mňa foto s ešte neuzavretým otvorom. Editováno: 25. Květen 2010, autor: jl241 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 25. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 ano, Diamant myslel to iste (ja som tam napchal takisto zopar kuskov.... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar.tan Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 (editace) Někdo se tu ptal na ty nové příchytky, co teď dávají místo těch původních zelených. Tak tady je fotka. Editováno: 8. Červen 2010, autor: mar.tan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Áno, myslel som presne ten kúsok, čo jl241 označil. Na fotke je prelepený ten otvor k zrkadlu len Dynamatom, ale ešte som na to dal aj Dynaliner (ako všade inde). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlik.0071 Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 kluci,neni na ten tapec nejaky pripravek?myslim na ty packy?mam tam ty bile a za boha i tou nejvetsi silou nejdou odtrhnout,srouby uz tam zadne nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 25. Březen 2011 Sdílet Vloženo 25. Březen 2011 Tie biele som este nerozoberal, ale na tie klasicke zelene som si urobil taky specialny sofistikovany nastroj: obdlznikovy zelezny plat o hrubke nejaky 1mm+-, rozmer tak 4x15cm+-. Na jednom konci vybrusit. Uz som do inej temy daval aj foto, sem: Je tam aj drevena verzia ale ta je na nic, musi to byt zelezne. Neodporucam to pacit srobovakom (ako je to tam na fotke) ani nicim kovovym, poskriabete si lak. Najlepsie je zapacit to nejakym drevenym klinom. Najviac pozor na ten trn, ktory je najblizsie zrkadla (uplne vpravo hore ked sa divam na soferove dvere), ten ma velku tendenciu sa utrhnut aj s plast. uchytom z tapaciru. Utrhli mi ho dokonca pri montazi v autorizovanom servise! Myslim ze sa to bude dat pouzit aj na tie biele, pripadne sa to trocha inak vybrusi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 chalani myslite ze je blbost pozit nastrihany molitan ako vypln do dveri? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar.tan Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 Běžný molitan rozhodně ne, začne ti plesnivět od vlhkosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 20. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 chalani myslite ze je blbost pozit nastrihany molitan ako vypln do dveri? molitam moze ist medzi tapacir a "dvere". Do vnutra dveri moze ist dynamat & dynaliner. Vnutro dveri funguje ako "stekac vody" z okien.... Preto je tam plech so stahovacim mechanizmom a dookola je tesnenie, aby ta voda nepretekala do interieru (popod tapacir) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar.tan Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Mezi tapecír a dveře by to nejspíš šlo, ale sám to tak mám a žádnou velkou změnu nepociťuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 22. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 neviem co pocitujes, ale ucel ans peny medzi tapacir a dvere je tan, aby tam nebol "vzduch" , tj aby plocha bol vyplnena. Zaroven s penou treba vystriekat tapacir antivibracnym sprayom, aby tavene spoje nevrzgali a nepukali. Tym sa docieli to, ze umely tapacir len tak "neplava" a neohyna sa popripade sa nedotyka niektorymi castami o dvere.... tj nehrkoce Ak mas na mysli znizenie hlucnosti , na to ti ten molitan sotva pomoze... tak treba urobit ine zasahy do dvier (vid prispevky vyssie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 (editace) caute chlapi ,tak takto som tlmil kufor ja, je to fotene mobilom nic moc kvalita,ale nieco vidno pouzity material:sikadamp 630 a ANS pena...pri lepeni sikadampu som pouzil teplovzdusnu pistol takze islo to easy Přesně takhle jsem udělal letos v srpnu kufr na Octě I. combi. Jako základ jsem dával Silent Coat tl. 2mm (takové ty asfaltové pláty s hliníkovou folií) a na to Silent Coat Sound Absorber tl. 15mm. Šlo to všude - blatníky, podběhy. Ty podběhy i ze strany od zadní sedačky. A výsledek je fakt pecka. Postupoval jsem stylem - kam jsem dosáhl, tam to šlo. Spotřeba materiálu : 1. Silent Coat tl. 2mm - 4 m2, ale dalo by se víc, tak 4,2 m2 2. Coat Sound Absorber tl. 15mm - 4 desky o rozměru 75x40, ale dalo by se 5 desek Celková cena 4.500,-Kč. Všechno jsem kupoval u www.prohifi.cz. Editováno: 14. Říjen 2011, autor: Berry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Chci se pustit teď do vytlumení kufru a zadních blatníků. Holt příležitost při opravě promáčklého blatníku mám jen teď. Nechci do toho zase vrážet sumy. Jde použít jak na kufr, tak podběhy blatníky Silentcoat 2mm? Kolik je cca spotřeba? Nebo tam dát ten 4mm? Bude stačit http://www.prohifi.cz/tlumici-material/silent-coat-4-m~2 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
botka Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Zdravim. Tlmili ste uz niekto strop alebo komplet podlahu? Zaujimali by ma nejake posrehy, naco si dat pozor a tak. Za odpovede vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Někdo se tu ptal na ty nové příchytky, co teď dávají místo těch původních zelených. Tak tady je fotka. uz ich mam niekolko doma, tam kde pracujem ich je milion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 zdravim a co pouzit toto http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-biplast10-0.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.