Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zkratkovitě

jede na 3 válce, VAS píše první válec

vyměněná nová lišta zapalovací

novej vstřikovač

na volnoběh a nízké otáčky mrtvola, hulí benzín, smrdí

na 3 tis ot jede normálně

nad 4 tis jede jako z praku

kontrolka check engine dokonce nad 3500 zhasna, pak to nahází dvě chyby vstřikovač a lišta, takže původní pravděpodobně v pořádku i s vstřikovačem

první válec pravděpodobně plnej benzínu tak se to dusí

při prošlapávání na neutrál nad 3 tis ot nehulí (po jízdě)

změřena komprese - na prvním válci hraniční hodnoty 10,9 ostatní kolem 13

co na to Jan Tleskač a proč Bobík nejede?

těsnění pod hlavou a rozvody na 80 tkm nyní 102 tkm

Tu svíčku prohodit si zkoušel? Ten bílej kouř co ti z toho jde by spíš vypadá že ti tam jde možná někde volej. Ale když píšeš, ž těsnění je i.O. nové tak nevím.

Možná písty, ale do toho mi moc nepasuje to, že to pak jede normálně. Asi budeš muset sundat hlavu.

Co ti doporučili experti v servisu?

Bavil jsem se s odbornikama na MPi ja se k nim ale nepcitam ;)

Upraveno od Mates_XIV

Asi jsi to Bobe utahal, jak jsi s tim jezdil furt 265km/h na dalnici :smich:lol;)

Ne, vazne....Zkusim se poptat sveho mechanika, co by to mohlo byt. Kazdopadne na dalku se v tomhle pripade bude asi radit spatne :(

Kolega, puvodne mechos ve skoda servisu, rika, ze to bude tlakama - tedy ventilama, podpaleny nebo praskly...

  • Autor

svíčka na prvním byla voblitá benzínem, otřeno a prohozena s jinou projeto a během jízdy príma výkon

po projížďce opět vyndány svíčky a zase z prvního mokrá

zkusej kouknout na vůle ventilů a pak až hlava dolu a juknout, olej z toho nezdrhá

z kouře je cejtit jenom benzín, olej ne.

napadla mě teorie o ucpaném výfuku a katíků zasraném benzínem :(

už jsem nemohl být u auta dýl, tak jsem to tam nechal a zítra se mi ozvou ráno jak to vypadá

Ad zapalovaci lista - pry jsou po parech, takze kdyby to bylo listou, jelo by ti to na dva valce, ne na tri.

  • Autor

přesně tak :palec2: , lišta má dvě cívky 1 a 3 spolu a 2 a 4

z toho jsme usoudili, že lišta moje je o.k. a vstřikovač benzín taky dává.

Kompresní pomě na 1 je hraniční, ale zádrhel bude přímo v 1. válci

chyby v elektroinstalaci je taky nemožná, protože by to nešlo vůbec.

Další, lae podle mě nepravděpodobná možnost je RJ motoru (právě ji jdu shánět)

Na teorii vyfuku s katikem pry zapomen, to by byl v haji cely blok motoru a ne jeden valec. Po tom druhem popisu to spis opravdu vypada na ventily "f pichi" :(

  • Autor

jak říkám už nebyl čas zvednout auto na zvedáku a okouknout výfukové potrubí a případně na něj poklepat zda-li je v něm něco uvolněno/zaneseno

na ventily a jejich vůle kouknou jako na první věc, dál se uvidí

v pátek bude možná u mě, ale spíš to viděl až na pondělí :kuk:

Musis dat nejaky lepsi ventily abys to zase neutahal :Dlol;)

S něčím podobným jsem se setkal, sice ne u škody, ale byly to ventily v tahu (i ta komprese tomu napovídá), takže se připojuji k tomuto názoru.

Upraveno od malcolm

  • Autor

lepší motor lol

je ze mě chodec...beheheeee

  • Autor

jo je to v autorizovaním servisu Zítka Sukorady a fakt o tom přemejšlej :palec2:

díky za postřehy -_-

No jasan, kdyz uz je ta prilezitost, nacpi tam 1.8T :palec2: Ted ho tady nekdo prodava komplet za paradni cenu! -_-

  • Autor

když bude verdikt nějakej brutus :( , tak není co řešit a sbohem mpi ---- welcome 20vt

S tím ventilem a vůlí to je taky dobrá idea. Při vyšších otáčkách by ti to mohl vyšší tlak ve spalováku zavřít. Zatímco při volnoběhu to tam fouká.

  • Autor

hot info pravděpodobně umřela ŘJ

nevím co a jak testovali, ale zjistili, že vstřikovač pouští moc benzínu a pořád.

Doufám, že ji seženu. Simos jeden zapráskanej.

  • Autor

uffff, jednotku už mám. Auto složeno z původních komponent, vyzvednu odpoledne. Platit budu diagnostiku. A večer překódování. MUsí to vyjít.

Ještě dotaz jestli někdo umí a zná. Můj Simos má kód 047906033C a mám 047906033G. Čili rozdíl v indexu na konci. Dle úvahy pouze vývojové typy jenže je tu veliké ALE.

Mám rok 2002 květen. Tahle jednotka je úplně nová, takže hrozí komfort IV generace. Bude to spolu mluvit? :help:

Jakej máš kód motoru?

  • Autor

50 kW AQW

Tak to bude možná problém. Nemám sice v dosahu ETKU, ale ta Géčková jednotka by měla být pro AME, který má jen jeden katalizátor (EU2). AQW má už dva (EU4).

  • Autor

ajta krajta

daly by se někde vyhledat možné náhrady za jednotku s C ???

už jsem našel na skoda-dily.cz -> háčko

  • Autor

super, díky :palec2:

večer zkusím tu co mám sehnanou a když nepošlape, tak ji koupím od škoda-díly :)

cena je fajnová ;)

Ještě to můžeš zkusit tady, ale nikdy jsem tam nic nekupoval.

  • Autor

oba dva jsou členové místního fóra. Z toho druhýho jsem už nějaký věci kupoval a mám to kousek. Uvidím jak to dopadne večer.

moc dík :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.