Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zkratkovitě

jede na 3 válce, VAS píše první válec

vyměněná nová lišta zapalovací

novej vstřikovač

na volnoběh a nízké otáčky mrtvola, hulí benzín, smrdí

na 3 tis ot jede normálně

nad 4 tis jede jako z praku

kontrolka check engine dokonce nad 3500 zhasna, pak to nahází dvě chyby vstřikovač a lišta, takže původní pravděpodobně v pořádku i s vstřikovačem

první válec pravděpodobně plnej benzínu tak se to dusí

při prošlapávání na neutrál nad 3 tis ot nehulí (po jízdě)

změřena komprese - na prvním válci hraniční hodnoty 10,9 ostatní kolem 13

co na to Jan Tleskač a proč Bobík nejede?

těsnění pod hlavou a rozvody na 80 tkm nyní 102 tkm

Vloženo (editace)

Tu svíčku prohodit si zkoušel? Ten bílej kouř co ti z toho jde by spíš vypadá že ti tam jde možná někde volej. Ale když píšeš, ž těsnění je i.O. nové tak nevím.

Možná písty, ale do toho mi moc nepasuje to, že to pak jede normálně. Asi budeš muset sundat hlavu.

Co ti doporučili experti v servisu?

Bavil jsem se s odbornikama na MPi ja se k nim ale nepcitam ;)

Editováno: , autor: Mates_XIV
Vloženo

Asi jsi to Bobe utahal, jak jsi s tim jezdil furt 265km/h na dalnici :smich:lol;)

Ne, vazne....Zkusim se poptat sveho mechanika, co by to mohlo byt. Kazdopadne na dalku se v tomhle pripade bude asi radit spatne :(

Kolega, puvodne mechos ve skoda servisu, rika, ze to bude tlakama - tedy ventilama, podpaleny nebo praskly...

Vloženo

svíčka na prvním byla voblitá benzínem, otřeno a prohozena s jinou projeto a během jízdy príma výkon

po projížďce opět vyndány svíčky a zase z prvního mokrá

zkusej kouknout na vůle ventilů a pak až hlava dolu a juknout, olej z toho nezdrhá

z kouře je cejtit jenom benzín, olej ne.

napadla mě teorie o ucpaném výfuku a katíků zasraném benzínem :(

už jsem nemohl být u auta dýl, tak jsem to tam nechal a zítra se mi ozvou ráno jak to vypadá

Vloženo

přesně tak :palec2: , lišta má dvě cívky 1 a 3 spolu a 2 a 4

z toho jsme usoudili, že lišta moje je o.k. a vstřikovač benzín taky dává.

Kompresní pomě na 1 je hraniční, ale zádrhel bude přímo v 1. válci

chyby v elektroinstalaci je taky nemožná, protože by to nešlo vůbec.

Další, lae podle mě nepravděpodobná možnost je RJ motoru (právě ji jdu shánět)

Vloženo

jak říkám už nebyl čas zvednout auto na zvedáku a okouknout výfukové potrubí a případně na něj poklepat zda-li je v něm něco uvolněno/zaneseno

na ventily a jejich vůle kouknou jako na první věc, dál se uvidí

v pátek bude možná u mě, ale spíš to viděl až na pondělí :kuk:

Vloženo (editace)

S něčím podobným jsem se setkal, sice ne u škody, ale byly to ventily v tahu (i ta komprese tomu napovídá), takže se připojuji k tomuto názoru.

Editováno: , autor: malcolm
Vloženo

hot info pravděpodobně umřela ŘJ

nevím co a jak testovali, ale zjistili, že vstřikovač pouští moc benzínu a pořád.

Doufám, že ji seženu. Simos jeden zapráskanej.

Vloženo

uffff, jednotku už mám. Auto složeno z původních komponent, vyzvednu odpoledne. Platit budu diagnostiku. A večer překódování. MUsí to vyjít.

Ještě dotaz jestli někdo umí a zná. Můj Simos má kód 047906033C a mám 047906033G. Čili rozdíl v indexu na konci. Dle úvahy pouze vývojové typy jenže je tu veliké ALE.

Mám rok 2002 květen. Tahle jednotka je úplně nová, takže hrozí komfort IV generace. Bude to spolu mluvit? :help:

Vloženo

Tak to bude možná problém. Nemám sice v dosahu ETKU, ale ta Géčková jednotka by měla být pro AME, který má jen jeden katalizátor (EU2). AQW má už dva (EU4).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...