Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 zkratkovitě jede na 3 válce, VAS píše první válec vyměněná nová lišta zapalovací novej vstřikovač na volnoběh a nízké otáčky mrtvola, hulí benzín, smrdí na 3 tis ot jede normálně nad 4 tis jede jako z praku kontrolka check engine dokonce nad 3500 zhasna, pak to nahází dvě chyby vstřikovač a lišta, takže původní pravděpodobně v pořádku i s vstřikovačem první válec pravděpodobně plnej benzínu tak se to dusí při prošlapávání na neutrál nad 3 tis ot nehulí (po jízdě) změřena komprese - na prvním válci hraniční hodnoty 10,9 ostatní kolem 13 co na to Jan Tleskač a proč Bobík nejede? těsnění pod hlavou a rozvody na 80 tkm nyní 102 tkm Citovat
Mates_XIV Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 (editace) Tu svíčku prohodit si zkoušel? Ten bílej kouř co ti z toho jde by spíš vypadá že ti tam jde možná někde volej. Ale když píšeš, ž těsnění je i.O. nové tak nevím. Možná písty, ale do toho mi moc nepasuje to, že to pak jede normálně. Asi budeš muset sundat hlavu. Co ti doporučili experti v servisu? Bavil jsem se s odbornikama na MPi ja se k nim ale nepcitam Editováno: 20. Srpen 2008, autor: Mates_XIV Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Asi jsi to Bobe utahal, jak jsi s tim jezdil furt 265km/h na dalnici Ne, vazne....Zkusim se poptat sveho mechanika, co by to mohlo byt. Kazdopadne na dalku se v tomhle pripade bude asi radit spatne Kolega, puvodne mechos ve skoda servisu, rika, ze to bude tlakama - tedy ventilama, podpaleny nebo praskly... Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 svíčka na prvním byla voblitá benzínem, otřeno a prohozena s jinou projeto a během jízdy príma výkon po projížďce opět vyndány svíčky a zase z prvního mokrá zkusej kouknout na vůle ventilů a pak až hlava dolu a juknout, olej z toho nezdrhá z kouře je cejtit jenom benzín, olej ne. napadla mě teorie o ucpaném výfuku a katíků zasraném benzínem už jsem nemohl být u auta dýl, tak jsem to tam nechal a zítra se mi ozvou ráno jak to vypadá Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Ad zapalovaci lista - pry jsou po parech, takze kdyby to bylo listou, jelo by ti to na dva valce, ne na tri. Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 přesně tak , lišta má dvě cívky 1 a 3 spolu a 2 a 4 z toho jsme usoudili, že lišta moje je o.k. a vstřikovač benzín taky dává. Kompresní pomě na 1 je hraniční, ale zádrhel bude přímo v 1. válci chyby v elektroinstalaci je taky nemožná, protože by to nešlo vůbec. Další, lae podle mě nepravděpodobná možnost je RJ motoru (právě ji jdu shánět) Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Na teorii vyfuku s katikem pry zapomen, to by byl v haji cely blok motoru a ne jeden valec. Po tom druhem popisu to spis opravdu vypada na ventily "f pichi" Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 jak říkám už nebyl čas zvednout auto na zvedáku a okouknout výfukové potrubí a případně na něj poklepat zda-li je v něm něco uvolněno/zaneseno na ventily a jejich vůle kouknou jako na první věc, dál se uvidí v pátek bude možná u mě, ale spíš to viděl až na pondělí Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Musis dat nejaky lepsi ventily abys to zase neutahal Citovat
malcolm Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 (editace) S něčím podobným jsem se setkal, sice ne u škody, ale byly to ventily v tahu (i ta komprese tomu napovídá), takže se připojuji k tomuto názoru. Editováno: 20. Srpen 2008, autor: malcolm Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 lepší motor je ze mě chodec...beheheeee Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 jo je to v autorizovaním servisu Zítka Sukorady a fakt o tom přemejšlej díky za postřehy Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 No jasan, kdyz uz je ta prilezitost, nacpi tam 1.8T Ted ho tady nekdo prodava komplet za paradni cenu! Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 když bude verdikt nějakej brutus , tak není co řešit a sbohem mpi ---- welcome 20vt Citovat
Mates_XIV Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 S tím ventilem a vůlí to je taky dobrá idea. Při vyšších otáčkách by ti to mohl vyšší tlak ve spalováku zavřít. Zatímco při volnoběhu to tam fouká. Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 hot info pravděpodobně umřela ŘJ nevím co a jak testovali, ale zjistili, že vstřikovač pouští moc benzínu a pořád. Doufám, že ji seženu. Simos jeden zapráskanej. Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 uffff, jednotku už mám. Auto složeno z původních komponent, vyzvednu odpoledne. Platit budu diagnostiku. A večer překódování. MUsí to vyjít. Ještě dotaz jestli někdo umí a zná. Můj Simos má kód 047906033C a mám 047906033G. Čili rozdíl v indexu na konci. Dle úvahy pouze vývojové typy jenže je tu veliké ALE. Mám rok 2002 květen. Tahle jednotka je úplně nová, takže hrozí komfort IV generace. Bude to spolu mluvit? Citovat
rkonf Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Tak to bude možná problém. Nemám sice v dosahu ETKU, ale ta Géčková jednotka by měla být pro AME, který má jen jeden katalizátor (EU2). AQW má už dva (EU4). Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 ajta krajta daly by se někde vyhledat možné náhrady za jednotku s C ??? Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 super, díky večer zkusím tu co mám sehnanou a když nepošlape, tak ji koupím od škoda-díly cena je fajnová Citovat
rkonf Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Ještě to můžeš zkusit tady, ale nikdy jsem tam nic nekupoval. Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 oba dva jsou členové místního fóra. Z toho druhýho jsem už nějaký věci kupoval a mám to kousek. Uvidím jak to dopadne večer. moc dík Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.