Srpen 20, 200817 r neni problem le nevim kde jste vycetli ze C je stejny s H koukam do etky a nevim nevim
Srpen 20, 200817 r Autor právě, že nevzčetli, s indexem G je jediná kterou jsem mohl mít okamžitě, výměnou za něco jiného (v podstatě zadarmo). Tak proč ji nezkusit
Srpen 20, 200817 r Autor já už sem rozmotanej ))) no právě, že to ještě nutně nemusí být ŘJ. Ještě je jedna možnost a to zkrat na el. vedení k prvnímu vstřikovači, ale prý velice nepravděpodobné. Byly vyměněny konektory vstřikovačů (mezi sebou) vstřikovač na prvním válci má pořád otevřeno na plno. Teď jde jen o to, co mu posílá ten signál ŘJ nebo zkrat? Vyměním tu jednotku a uvidím Jednotka bude s indexem H
Srpen 20, 200817 r No, jestli konektor teda prohazovali tak jim musel zase blbnout jinej vstřikovač, pak by to bylo jasný... Co to hází za chybu zkrat/rozpojení? Upraveno Srpen 20, 200817 r od NNNTomas
Srpen 20, 200817 r Take si myslim, ze to bude spis tim ventilem nez vadnou RJ. Kdyby byla vadna RJ, tak bude blbnout jinak nez jednim pokazenym signalem ke vstrikovaci.
Srpen 20, 200817 r Autor hlásilo to zkrat na kostru, ale pouze včera večer při načítání VASem společně s dalšími asi 8.chybami teď mám u sebe jednotku s koncovým indexem G a kouzlem z ní bude ráno ta samá jen s indexem H. Kolem sedmé ráno proběhne u kámoše kódung a uvidí se jestli pomůže. Zatím jsou náklady v řádech stokorun Když nepomůže, tak znovu Sukorady a hledání možné závady v elektroinstalaci a pomůže-li tak stejně Sukorady a nechám přeměřit kompresi ve válcích, nějak mě to furt neštimuje...
Srpen 20, 200817 r Prosím Ta, máš to len na benzín, alebo aj LPG???/ Pýtam sa preto, lebo ja jazdím aj na LPG a mal so podobnú závadu/
Srpen 20, 200817 r hlásilo to zkrat na kostru, ale pouze včera večer při načítání VASem společně s dalšími asi 8.chybamiteď mám u sebe jednotku s koncovým indexem G a kouzlem z ní bude ráno ta samá jen s indexem H. Kolem sedmé ráno proběhne u kámoše kódung a uvidí se jestli pomůže. Zatím jsou náklady v řádech stokorun Když nepomůže, tak znovu Sukorady a hledání možné závady v elektroinstalaci a pomůže-li tak stejně Sukorady a nechám přeměřit kompresi ve válcích, nějak mě to furt neštimuje... koprese je OK, té s eneboj, jak do toho válce šel benzín, tak se smyl olejový firm z válce a tím pádem klesl kompresní poměr, to bude dobré ad elektrika, nemůže být někde shnílý svazek nebo kostra??
Srpen 20, 200817 r Autor kousek svazku jsem odmotal a je jako novej, ale možnou závadu to nevylučuje. Ráno budu moudřejší. Blbý je, že tím autem budu muset jet. Takže plnej knedlík je se vstřikovačem na plno nutný Dobrá výmluva k tomu jet rychle :D
Srpen 20, 200817 r Autor Prosím Ta, máš to len na benzín, alebo aj LPG???/ Pýtam sa preto, lebo ja jazdím aj na LPG a mal so podobnú závadu/ jen benzín převážně shell a omw
Srpen 21, 200817 r no sám jsem zvědavý jak dneska pořídíš. další zkusit jít po dratech a propísknout to. Upraveno Srpen 21, 200817 r od Mates_XIV
Srpen 21, 200817 r tak jsem dostal zpravu ze BOBIK uz zase jezdi vymenil jednotku a auto jede zase " jak o zivot "
Srpen 21, 200817 r Autor Tak tak, pravdou jest. Od 7:44 Bobík opět žije. Cesta z MB do Brandýsa (cca 35 km) spapala 15 litrů benzínu. Kdybych to neviděl, neuvěřím. A smradu jako v hradu od benzínu. Výměna jednotky a nakódování trvala 10 minut i s cigárkem a demontáží airboxu. Po cestě do MB ani chybička. Obrovský dík patří Jeldovi a všem co pomohli a radili
Srpen 21, 200817 r Jardo, neblazni, tak pomalu by Bobik nejezdil Ale jinak je dobre, ze je zavada opravena! Fakt bych to na RJ netipnul s takovouhle zavadou....
Srpen 21, 200817 r takže to momentně zvedlo maximálku z 200 na 220km/h :smich: triedny podpichovac Jakerko,btw Bobe drzim palce nech to coskoro porobis..
Srpen 21, 200817 r Tak chyba je to zajimava. Uprimne slysel jsem od ni poprve s myslim ze Bobik doufa ze taky naposled
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.