Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 jelda: když mi nebude fungovat ta jednotka, tak se u tebe stavím Citovat
jELDA Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 neni problem le nevim kde jste vycetli ze C je stejny s H koukam do etky a nevim nevim Citovat
jELDA Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 uz jsem to nasel nahrada je H ... mam ji tu pred sebou takze neni problem Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 právě, že nevzčetli, s indexem G je jediná kterou jsem mohl mít okamžitě, výměnou za něco jiného (v podstatě zadarmo). Tak proč ji nezkusit Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Za oba eshopy dam ruku do ohne, jsou to solidni kluci! Velmi solidni! Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 já už sem rozmotanej ))) no právě, že to ještě nutně nemusí být ŘJ. Ještě je jedna možnost a to zkrat na el. vedení k prvnímu vstřikovači, ale prý velice nepravděpodobné. Byly vyměněny konektory vstřikovačů (mezi sebou) vstřikovač na prvním válci má pořád otevřeno na plno. Teď jde jen o to, co mu posílá ten signál ŘJ nebo zkrat? Vyměním tu jednotku a uvidím Jednotka bude s indexem H Citovat
NNNTomas Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 (editace) No, jestli konektor teda prohazovali tak jim musel zase blbnout jinej vstřikovač, pak by to bylo jasný... Co to hází za chybu zkrat/rozpojení? Editováno: 20. Srpen 2008, autor: NNNTomas Citovat
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Take si myslim, ze to bude spis tim ventilem nez vadnou RJ. Kdyby byla vadna RJ, tak bude blbnout jinak nez jednim pokazenym signalem ke vstrikovaci. Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 hlásilo to zkrat na kostru, ale pouze včera večer při načítání VASem společně s dalšími asi 8.chybami teď mám u sebe jednotku s koncovým indexem G a kouzlem z ní bude ráno ta samá jen s indexem H. Kolem sedmé ráno proběhne u kámoše kódung a uvidí se jestli pomůže. Zatím jsou náklady v řádech stokorun Když nepomůže, tak znovu Sukorady a hledání možné závady v elektroinstalaci a pomůže-li tak stejně Sukorady a nechám přeměřit kompresi ve válcích, nějak mě to furt neštimuje... Citovat
drozdi Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Prosím Ta, máš to len na benzín, alebo aj LPG???/ Pýtam sa preto, lebo ja jazdím aj na LPG a mal so podobnú závadu/ Citovat
rolbař Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 hlásilo to zkrat na kostru, ale pouze včera večer při načítání VASem společně s dalšími asi 8.chybamiteď mám u sebe jednotku s koncovým indexem G a kouzlem z ní bude ráno ta samá jen s indexem H. Kolem sedmé ráno proběhne u kámoše kódung a uvidí se jestli pomůže. Zatím jsou náklady v řádech stokorun Když nepomůže, tak znovu Sukorady a hledání možné závady v elektroinstalaci a pomůže-li tak stejně Sukorady a nechám přeměřit kompresi ve válcích, nějak mě to furt neštimuje... koprese je OK, té s eneboj, jak do toho válce šel benzín, tak se smyl olejový firm z válce a tím pádem klesl kompresní poměr, to bude dobré ad elektrika, nemůže být někde shnílý svazek nebo kostra?? Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 kousek svazku jsem odmotal a je jako novej, ale možnou závadu to nevylučuje. Ráno budu moudřejší. Blbý je, že tím autem budu muset jet. Takže plnej knedlík je se vstřikovačem na plno nutný Dobrá výmluva k tomu jet rychle :D Citovat
Tomas_ek Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Vloženo 20. Srpen 2008 Prosím Ta, máš to len na benzín, alebo aj LPG???/ Pýtam sa preto, lebo ja jazdím aj na LPG a mal so podobnú závadu/ jen benzín převážně shell a omw Citovat
Mates_XIV Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 (editace) no sám jsem zvědavý jak dneska pořídíš. další zkusit jít po dratech a propísknout to. Editováno: 21. Srpen 2008, autor: Mates_XIV Citovat
jELDA Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 tak jsem dostal zpravu ze BOBIK uz zase jezdi vymenil jednotku a auto jede zase " jak o zivot " Citovat
Tomas_ek Vloženo 21. Srpen 2008 Autor Vloženo 21. Srpen 2008 Tak tak, pravdou jest. Od 7:44 Bobík opět žije. Cesta z MB do Brandýsa (cca 35 km) spapala 15 litrů benzínu. Kdybych to neviděl, neuvěřím. A smradu jako v hradu od benzínu. Výměna jednotky a nakódování trvala 10 minut i s cigárkem a demontáží airboxu. Po cestě do MB ani chybička. Obrovský dík patří Jeldovi a všem co pomohli a radili Citovat
Jar_da Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 takže to momentně zvedlo maximálku z 200 na 220km/h Citovat
Martinoslav Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 Jardo, neblazni, tak pomalu by Bobik nejezdil Ale jinak je dobre, ze je zavada opravena! Fakt bych to na RJ netipnul s takovouhle zavadou.... Citovat
Bemo Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 takže to momentně zvedlo maximálku z 200 na 220km/h :smich: triedny podpichovac Jakerko,btw Bobe drzim palce nech to coskoro porobis.. Citovat
Mates_XIV Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 Tak chyba je to zajimava. Uprimne slysel jsem od ni poprve s myslim ze Bobik doufa ze taky naposled Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.