Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

já už sem rozmotanej :))))

no právě, že to ještě nutně nemusí být ŘJ.

Ještě je jedna možnost a to zkrat na el. vedení k prvnímu vstřikovači, ale prý velice nepravděpodobné. Byly vyměněny konektory vstřikovačů (mezi sebou)

vstřikovač na prvním válci má pořád otevřeno na plno. Teď jde jen o to, co mu posílá ten signál ŘJ nebo zkrat?

Vyměním tu jednotku a uvidím :)

Jednotka bude s indexem H ;)

Vloženo (editace)

No, jestli konektor teda prohazovali tak jim musel zase blbnout jinej vstřikovač, pak by to bylo jasný...

Co to hází za chybu zkrat/rozpojení?

Editováno: , autor: NNNTomas
Vloženo

hlásilo to zkrat na kostru, ale pouze včera večer při načítání VASem společně s dalšími asi 8.chybami

teď mám u sebe jednotku s koncovým indexem G a kouzlem z ní bude ráno ta samá jen s indexem H. Kolem sedmé ráno proběhne u kámoše kódung a uvidí se jestli pomůže. Zatím jsou náklady v řádech stokorun ;)

Když nepomůže, tak znovu Sukorady a hledání možné závady v elektroinstalaci a pomůže-li tak stejně Sukorady a nechám přeměřit kompresi ve válcích, nějak mě to furt neštimuje...

Vloženo
hlásilo to zkrat na kostru, ale pouze včera večer při načítání VASem společně s dalšími asi 8.chybami

teď mám u sebe jednotku s koncovým indexem G a kouzlem z ní bude ráno ta samá jen s indexem H. Kolem sedmé ráno proběhne u kámoše kódung a uvidí se jestli pomůže. Zatím jsou náklady v řádech stokorun ;)

Když nepomůže, tak znovu Sukorady a hledání možné závady v elektroinstalaci a pomůže-li tak stejně Sukorady a nechám přeměřit kompresi ve válcích, nějak mě to furt neštimuje...

koprese je OK, té s eneboj, jak do toho válce šel benzín, tak se smyl olejový firm z válce a tím pádem klesl kompresní poměr, to bude dobré :palec2:

ad elektrika, nemůže být někde shnílý svazek nebo kostra??

Vloženo

kousek svazku jsem odmotal a je jako novej, ale možnou závadu to nevylučuje. Ráno budu moudřejší. Blbý je, že tím autem budu muset jet. Takže plnej knedlík je se vstřikovačem na plno nutný :D

Dobrá výmluva k tomu jet rychle :D :D

Vloženo

Tak tak, pravdou jest. Od 7:44 Bobík opět žije. Cesta z MB do Brandýsa (cca 35 km) spapala 15 litrů benzínu. Kdybych to neviděl, neuvěřím. A smradu jako v hradu od benzínu.

Výměna jednotky a nakódování trvala 10 minut i s cigárkem a demontáží airboxu. Po cestě do MB ani chybička.

Obrovský dík patří Jeldovi :palec2: a všem co pomohli a radili ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...