Přejít na obsah

Už byl zase dlouho klid aneb můj oblíbený motor 2.0TDI


jirkaK

Doporučené příspěvky

nehodlam ti do toho nikterak kecat, ale videls v hospode to tema kde se srovnava C meda combi z OII combi co se tyka ceny? Svezeni si myslim ze uz pak nebude problem si nekde doluvit, kdyz tatik vybiral auto a sli jsme do MB tak borec aniz by nas znal chtel nam pijcit na vikend ML a tvaril se ze np.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nehodlam ti do toho nikterak kecat, ale videls v hospode to tema kde se srovnava C meda combi z OII combi co se tyka ceny? Svezeni si myslim ze uz pak nebude problem si nekde doluvit, kdyz tatik vybiral auto a sli jsme do MB tak borec aniz by nas znal chtel nam pijcit na vikend ML a tvaril se ze np.

jo, koukal jsem, ale MB je značka, která mně naprosto nezajímá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak.....MB mě taky nechává scela chladnim......Navíc co řikaj lidi co s tim maj nebo měli co dočinění tak MB je snad to nejnespolehlivější auto co lze mít......lidi co měli v E-classe 200 nebo 220CDI tak ty měli peklo z motorama,ty do toho doslova vykrváceli..pak znám človíčka co má S-Class z 2004 z 320CDI,motor sice v necel.300.000km scela bez poruch,ale 2x aut.převodovka a řikal že pořád tam řeší nějaké závady....sice kraviny ale za pořádnou raketu ;) ...navíc to je člověk co měl MB i za dob komoušů..190D,pak když jezdil pro hotel Interconti tak měl tu béžovu 124..ty byli navíc sem k nám přivežení z tehdejší SRN už z více jak 200.000km a do 600.000km na to nesáhnul...tak takovej člověk sám řekne že MB už dávno neni to co to bývalo že příští auto MB už scela jistě nebude...........

Oni maj problémy i náhrad.díly.....jeden člověk z firmy se kterou spolupracuju má starší model ML a ten když nákladal něco rozměrnějšího do kufru si urazil nějakej boční plast...v MB ho objednal..měsíc nic,tak tam jel a řekli mu že ho nemaj ani v Německu že musí vydržet...po dalšim necel.měsíci mu volal borec že díl jim přišel že si proto může přijet...když tam přijel tak zjistily po rozbalení že ten plast je černej(on potřeboval béžovej)..tak objednal díl znova a po dalších 2.týdnech přišel sice už béžovej,ale na druhou stranu(přitom dle objednávky byl požadavek správnej).....no až na třetí pokus přišel ten správnej,ale taky na něj čekal víc jak 3.měsíce. ;) ...a to nebyl jeho jedinej případ..řikal že takových jóbovek z náhrad.díly u MB se setkává pořád. .........No a pak si kupte Medvěda za milióny.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že Mercedes neni spolehlivé auto se mi moc nezdá a myslím si že to byl je a bude vždy pjem kvality a spolehlivosti.V ulici máme jednoho velkopodnikatele a má jen MB.Najezdí ročně hodně kilometrů a že by ty auta stáli v servisu?...Je fakt že se plati hodně peněz za tu značku a za prestiž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já beru ty vnější rozměry, kdy A4 je 4 700 mm, Accord 4 750 mm a MB C 4 580 mm. Vevnitř a vzádu především, mi to přijde všude stejný asi jako v OII. V tomhle směru se třeba A4 sice dost zlepšila, ale stále se spíš dbá na ten vnější tvar karoserie, než místo vevnitř. V tomhle je to zcela markantní u toho novýho Accordu, kde je nahovno místo pro nohy vzadu a navíc zmenšili kufr o 170 litrů (!!!) proti předchozí generaci. Ovšem je to zase díky snaze o ladný křivky karoserie, což se nadmíru povedlo. Mě osobně se to tak líbí. Narozdíl třeba od SII, kterej podle mýho soudu vzhledově zvenku utrpěl právě kvůli tý úporný snaze to vevnitř nafouknout. Kdyby se šlo na rozumnej kompromis, nemusel z toho bejt zezadu takovej paskvil. Já myslím, že brzká budoucnost tohle v prodejnosti SII dobře ukáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když jedeš za novým A4 Avantem, tak máš hoňku rozeznat, co to je vlastně za model. Když to jede s těma ledkama proti tobě, tak v první chvíli zase nevíš jestli je to A3, A4 nebo A5. Oni ale u každýho modelu udělali ty ledky jinak. To je takový spolehlivý znamení. A rozměry A4 a A6 jsou 4 705/1826/1427 mm a 4 933/1855/1463 mm, takže těch 230 mm délky je pořád ještě dost podstatnej rozdíl. Ale ona je A6 ve svý třídě vůbec pěkně velký auto. Takovej BMW 5 má proti ní "jen" 4 850 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK:Tak už máš motor v kupě???....

Jinak Accordík mi prozatim stojí na Jarově a zítra odpol.padne definitiv.rozhodnutí................

Koncem min.týdne si mě totiž pozval personál.ředitel té jedné firmy(pro mě asi nejdůležitější firma) pro kterou zajištuju dopravu a oznámil mi že se majitelé v USA rozhodly rozšířit zde továrnu,že sem přesouvaj některé linky z Anglie a USA a navíc k tomu se zde s této pobočky v ČR od nového roku stává jejich nějaké Evropské-meeting-centrum,takže sem bude denně lítat dost šéfů a někteří z bigbossů se sem budou i stěhovat+navíc dva nejmladší potomci z rodu majitelů pro které to tu má být takový vstup do řízení firmy se z USA sem stěhují také a jelikož majitelé patří do TopTen těch nejbohatších lidí světa,tak si samozřejmě přejí samé VIP služby...............

Díky tomuto všemu si mě právě pozval ten personál.ředitel+z lidmi z komerčního odd. a oznámily mi že zítra přijede autem z Německa nejvyšší evropskej big-boss který má spolurozhodovací prává od majitelů s požadavky co se tu má vše do konce roku změnit a to nejen ve firmě samotné,ale i v dodavatel.firmách(včetně mě)....řekl mi předem že to samozřejmě vidí na nějaké aspoň 2x reprezentativní vozy typu BMW,MB,AUDI a řidiči kteří budou tyto nejvyšší šéfy vozit budou muset mít už bezpodmínečně obleky apod.,ale že to je zatim jen tak předběžně,že konkretně mi vše řekne zítra odpol. ............

Dle toho jak to ted takto fungovalo v Bruselu,tak tam je jejich dopravce vozil BMW7 a A8...což mě teda v první moment moc nepotěšilo,ale ten personál.ředitel to zas trochu uklidnil a vzal to dle toho že nejsme v Belgii,ale v ČR a řekl sám že to tak horce nevidí a že když budu mít ty 2x stávající SII+ 2x A6 nebo BMW5 pro ty nejvyšší šéfy,tak by neměl být vůbec problém..........

Tak jsem byl začátkem týdne na Jarově v Hondě,vše mu vysvětlil a jen to zatim oddálil,ale stejně to vidim tak na 99% že Accordík padne a v Říjnu začnu objednávat nějakou tu Audinu či BMW.......Uvidíme zítra.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motor v kupě není, protože ten svářeč je na dovolený. Bude to snad příští týden.

Mimochodem, v jaký výbavě a s jakou barvou je ten Accord ? Combi v naftě ?

Asi před hodinou jsem se s Accordíkem zase trochu povozil. Ten motor by pár koníků navrch přeci jen zasloužil.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz tady resite do ceho jit tak jsem nasel celkem zajimavou tabulku...

Jedna se tabulku s hodnotami namerenymi na valcove zkusebne u standardnich motoru testovanych v casopise auto diesel

Treba TDi ma u mereni standardniho motoru hodnoty jakoby po chipu a podobne

post-1295-1221229814_thumb.jpg

Editováno: , autor: kemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...