Přejít na obsah

Už byl zase dlouho klid aneb můj oblíbený motor 2.0TDI


jirkaK

Doporučené příspěvky

Jestli tohle řikal prodejce, tak by měl minimálně projít znova školením ;)

Civic 8G se montuje v Anglickém Swindonu (5D) a Turecku (4D), z Japonska je pouze 4D Hybrid, v Belgii je možná tak sklad ;)

Je to možný....on tam něco plácal o Belgii,Turecku,Anglii a Rakousku(tam by měl být údajně centrál.sklad náhrad.sílů pro evropu)......tak jsem to možná zamotal já..pochybuju že člověk co to prodává by nevěděl co povídá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke, leasing mám na 4,5 roku, takže ho můžu směle dorazit. Zbývá mi myslím 8 splátek.

Karlos, problém u předčasnýho ukončení nevidím v tom, že zaplatím jakejsi poplatek 5 000,-Kč, ale že jim pěkně doplatím i celej úrok tak, jako bych měl ty peníze dál půjčený. Takže jsem vlastně "pokutovanej" dvakrát, i když jsem jim ty prachy vrátil a oni je pěkně točej dál. To se mi na tom nelíbí, protože na těch úrocích to bude asi 18 000,-Kč plus těch 5 000,-Kč. To ať jdou do prdele. Jenže s tím nic nenadělám, i když jim už od r. 1997 platím vzorně jak magor a je to moje 3. auto u Škofinu.

A jinak, dneska jsem zasvětil den Hondě Acord a asi jsem dobře udělal. Je to opravdu pecka výbava a design jakbysmet. Tradičně se neshodnu s Lukem, protože mě se to zase víc líbí zezadu, jak to pěkně rozšířili. Ale ať je to jakkoliv, ve výbavě Top Executive je to nabušený tak, že bych s tím samým byl u Audi (A4) tak o 300 - 400 t. peněz dráž. Co se jízdních vlastností a podvozku týká, tak to hodnotím taky hodně vysoko. Souhlasím i s tím, že to autu s motorem 2.0TDI 103 kW ujede kdykoliv a kdekoliv. Ale nejlepší nakonec. Velmi brzo totiž vyjede motor 2,2 i-DTEC s výkonem cca 180k/133kW. Mělo by to být snad už z kraje roku a to je dobrá zpráva. Horší je, že z toho mám zase pěkně zamotanou šišku. S myšlenkou na Audinku se mi nechce rozloučit. Majitel z Hondy mi hned operativně nabídnul asi 60 t. slevu a tomu se bude jen těžko odolávat. Vzhledem k tomu, že to má ve výbavě Top Executive už úplně všechno, posadil bych to už jen na 18" kola a počítám, že bych se dostal tak na 800 t. bez DPH. Je mi líto, že se zrovna na škodováckým foru musíme bavit o takových věcech, ale výrobce si za to může sám. Jako skalního příznivce značky Škoda by mně ještě donedávna nenapadlo uvažovat o něčem jiným, ale čeho je moc, toho je příliš.

A mimochodem, kdyby toho Acorda někdo chtěl, tak ten můj známej je umí dodat do měsíce někdy i dřív. Má zahraniční zdroj, kde jich je oproti našemu trhu habakuk.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirkak: rozhodnul jsi se správně, věřím, že nebudeš litovat :palec2: , ta super výbava je skvělá, žádné příplatky, vše je v ceně, jednoduché a elegantní ;) , a základní cena 740.000,- není špatná, této výbavě se těžko Octa rovná a navíc rozvor 2,7m ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke, leasing mám na 4,5 roku, takže ho můžu směle dorazit. Zbývá mi myslím 8 splátek.

Karlos, problém u předčasnýho ukončení nevidím v tom, že zaplatím jakejsi poplatek 5 000,-Kč, ale že jim pěkně doplatím i celej úrok tak, jako bych měl ty peníze dál půjčený. Takže jsem vlastně "pokutovanej" dvakrát, i když jsem jim ty prachy vrátil a oni je pěkně točej dál. To se mi na tom nelíbí, protože na těch úrocích to bude asi 18 000,-Kč plus těch 5 000,-Kč. To ať jdou do prdele. Jenže s tím nic nenadělám, i když jim už od r. 1997 platím vzorně jak magor a je to moje 3. auto u Škofinu.

A jinak, dneska jsem zasvětil den Hondě Acord a asi jsem dobře udělal. Je to opravdu pecka výbava a design jakbysmet. Tradičně se neshodnu s Lukem, protože mě se to zase víc líbí zezadu, jak to pěkně rozšířili. Ale ať je to jakkoliv, ve výbavě Top Executive je to nabušený tak, že bych s tím samým byl u Audi (A4) tak o 300 - 400 t. peněz dráž. Co se jízdních vlastností a podvozku týká, tak to hodnotím taky hodně vysoko. Souhlasím i s tím, že to autu s motorem 2.0TDI 103 kW ujede kdykoliv a kdekoliv. Ale nejlepší nakonec. Velmi brzo totiž vyjede motor 2,2 i-DTEC s výkonem cca 180k/133kW. Mělo by to být snad už z kraje roku a to je dobrá zpráva. Horší je, že z toho mám zase pěkně zamotanou šišku. S myšlenkou na Audinku se mi nechce rozloučit. Majitel z Hondy mi hned operativně nabídnul asi 60 t. slevu a tomu se bude jen těžko odolávat. Vzhledem k tomu, že to má ve výbavě Top Executive už úplně všechno, posadil bych to už jen na 18" kola a počítám, že bych se dostal tak na 800 t. bez DPH. Je mi líto, že se zrovna na škodováckým foru musíme bavit o takových věcech, ale výrobce si za to může sám. Jako skalního příznivce značky Škoda by mně ještě donedávna nenapadlo uvažovat o něčem jiným, ale čeho je moc, toho je příliš.

A mimochodem, kdyby toho Acorda někdo chtěl, tak ten můj známej je umí dodat do měsíce někdy i dřív. Má zahraniční zdroj, kde jich je oproti našemu trhu habakuk.

Vidiš Jiřiku a já už Acccordíka nejspíš příští týden(max.začátkem dalšího týdne) budu mít doma :palec2: ........dnes jsem byl na Jarově(nakonec jsem se rozhodnul taktéž pro tu Top-Executive)....řikám mu že chci teda tuto výbavu,nic víc protože to má už opravdu úplně vše+pak že to chci v černý barvě....on se podíval do PC a jen se usmál a řekl že přesně to co chci už maj na cestě ve třech stejných kusech a že max.v úterý to tam je.....takže super.....

Dnes jsem ho ještě jednou vylákal na předváděčku a prostě pecka největší...jsem s toho auta jednoduše nadšenej.....

Jinak k tomu vzhledu......mě se osobně líbí celé to auto....ale ten combík je prostě hezčí zezadu...nemůžu si pomoct....Takhle povedenýho Combíka jsem hoooodně dloho neviděl a už jen to že já nikdy moc na combajny nebyl tak u tohohle Accordíka jsem neváhal ani vteřinu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co Mazda?,taky docela good.

ano, Mazda 6 je velkej konkurent a podobá se Acordu v mnoha ohledech, jak velikostí, tak bohatou výbavou. Jenže Acord je přece jen o kousíček větší (nebo spíš širší) a lépe vybavenej. Ne o moc, ale je. Např. ve verzi Top Executive jsou systémy "vedení v jízdním pruhu", "adaptivní tempomat", "stabilizace jízdy s přívěsem", "zmírnění následků nehody" nebo "zadní kamera", který Mazda 6 nemá vůbec. A taky blbost, která potěší : navigace reagující na hlasové pokyny. A myslím, že ten motor od Hondy je taky o kus lepší. Ale já počkám na ten silnější. Teď je v Moskvě velkej autosalon, kde ho snad představěj a mohli by ho začít rychle prodávat. Už aby to bylo.

A Karlos, jsem zvědav na tvoje srovnání Superb versus Acord.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK:to už můžu říct ted....tak zatim takové mé postřehy co jsem tam přijel dnes s SII a přesednul do Accorda......nejen že se mi o pořádnej kus víc líbí než SII,ale líp se mi v něm i sedí,ty sedadla má ten Accord(teda aspoň k mé postavě)lepší...a i celkově mi to auto líp sedne jako z pohledu řidiče.......

Jediné dvě věci co má dle mě ten Accord jako takovou pihu na kráse je za 1.Ta rovna trubková,úzká a netvarovaná hlavice řad.páky.....už se mi díval ten prodejce do katalogu orig.příslušenství a naštěstí maj takovou sportovní,tvarovanou z dekorem stejnym která je na střed.konzole,tak tu už předem objednal a za 2.Nevalné místo pro nohy(chodidla) vzadu.....Já se svými 178cm jsem se usadil na místo řidiče,což je u mě sedadlo až úplně dole,při sešlápnuté spojce noha scela natažená,prostě jsem si tam udělal stejné své pohodlíčko jako v OII a když jsem si sednul dozadu za sebe tak mě překvapilo že jsem chodidla musel dát pod př.sedadlo abych se tam vešel a to ještě dost těsně....kolena měli sice celkem dost místa,ale ty chodidla jsem tam měl dost stísněné....nic hroznýho to sice neni,ale nemusim to ani měřit abych hned poznal že třeba v takové OII je vzadu toho místa pro nohy o kapku víc.........Je to taky ale tim že ten Accord má oproti OII dost masivní opěráky př.sedadel......co je ale naopak zas perfektní a z OII a a ni s SII podle mě nesrovnatelně lepší jsou opět zad.sedadla...do nich člověk krásně měkce zapadne a jen si tam perfektně hoví :palec2: to proto tomu má taková OII,SII tvrdé netvarované lavice.....

Jinak ta výbava co v tom Accordu je už od základu podle mě bomba a ve své třídě nemá konkurenci natož teprve ta Top-Executive.....poprvé v životě si kupuju auto který je bez žádného příplatku tak natřísklí že víc nepotřebuju..naopak mám v ceně víc než chci a potřebuju...........do těd študuju dokola katalogy a pořád přicházim na nové věci :palec2:

Tady je pár foteček dnes z Jarova...když jsem odtamtud odcházel tak jsem jich tam mobilem pár pořídil

post-12679-1220047562_thumb.jpg

post-12679-1220047573_thumb.jpg

post-12679-1220047584_thumb.jpg

post-12679-1220047593_thumb.jpg

post-12679-1220049514_thumb.jpg

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, přesně tohle bych tomu asi taky vytknul. Řadička je legrace, ta se dá vyměnit. Místo vzadu je horší a všimla si toho moje manželka, která si tam šla sednout. Já mám 180 cm a sedadlo mívám dost vzadu. Když jsem ho ale trochu víc zvednul, už to bylo dobrý. Ještě bych snad jmenoval jednu "vadu", a sice, že to nemá bi-xenony a ta parabola dálkových světel je taková divná. Chtělo by to taky alespoň nějakou čočku a když ne, tak alespoň dát bílý žárovky. J8 jsem z toho auta taky hodně rozvařenej, i když bych na otázku : "co máš za auto" určitě raději odpovídal Audi, než Hondu. Ale jak říkáš, ta výbava je tak neskutečná, že s jinou značkou bych se nedoplatil, nehledě na to, že to ani moc značek v nabídce nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Jinak ta výbava co v tom Accordu je už od základu podle mě bomba a ve své třídě nemá konkurenci natož teprve ta Top-Executive.....poprvé v životě si kupuju auto který je bez žádného příplatku tak natřísklí že víc nepotřebuju"

Jak to že bez žádného příplatku????To je nesmysl.připlácíš si za výbavu Top Executive!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Jinak ta výbava co v tom Accordu je už od základu podle mě bomba a ve své třídě nemá konkurenci natož teprve ta Top-Executive.....poprvé v životě si kupuju auto který je bez žádného příplatku tak natřísklí že víc nepotřebuju"

Jak to že bez žádného příplatku????To je nesmysl.připlácíš si za výbavu Top Executive!!!!!

Tak částečně máš pravdu,ale např.u OII jsem taky připlacel za Elegance a ještě k tomu jsme musel nandat(Alcantaru,Xena,rádio,maxík atd.atd.atd.)což už ta Honda všechno má...tak jsem to myslel........Tomu bylo tak i u Passatu....tam to bylo Highline+hromada věcí k tomu.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvažoval jít do ojeté O2 - 2.0 TDI a po tom co čtu se klepu strachy - nyní mám TDI 81kW (99) a celkem nevím co je servis. To je ten motor opravdu tak zkurvenej. To zkusim venku sehnat něco z 2004 z 81 kW a v lepší výbavě. Opravdu jsem se docela vystrašil - O2 se mi líbí, ale pořádnej motor v tom nenajdeš.

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvažoval jít do ojeté O2 - 2.0 TDI a po tom co čtu se klepu strachy - nyní mám TDI 81kW (99) a celkem nevím co je servis. To je ten motor opravdu tak zkurvenej. To zkusim venku sehnat něco z 2004 z 81 kW a v lepší výbavě. Opravdu jsem se docela vystrašil - O2 se mi líbí, ale pořádnej motor v tom nenajdeš.

Jj,starej dobrej TDI 81kw......to už fakt dnes v OII nenajdeš...........Dobrý motory do OII dávaj,ale nafta to scela určitě neni.......jó ty 1.9TDI-PD 77kw se sice neserou(aspoň né moc),ale ten jejich výkon neni opravdu nic moc.........

Z mé zkušenosti je v OII nejlepší motor v součastnosti 1.8TSI a vlastně nejen v OII....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím že 1,8TSi neni špatný motor až na tu spotřebu.Ve městě se pod 7,5-8 l. nedostaneš.Chvíli jsme s tím jezdil a je to tak.Nemluvim teda o Praze...tam je to větší žrout ve městě.

Tak to scela určitě.....jezdit z 1.8TSI pouze a jen po Praze tak to žere tak o cca 3L/100km více než 1.9TDI,což je znatelnej rozdíl,ale např.v kombinovanim řežimu kde mě ty 1.8TSI jezděj z 90% je mám třeba úspornější než jsem měl ty poruchové 2.0TDI (bráno celkové náklady PHM+servis).......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vim ze tato otazka ktere prijde je jako kdybych pichnu prstem do klubka zmiji, ale i presto se zeptam.

Ma alespon nekdo dobre zkusenosti s OII 2.0 TDickem? Mam totiz nabidku koupit jedno vyborne vybaveny za rozumnou cenu, ale po precteni tohoto fora jsem dost na rozpacich.

Mame ve firme dve r.v.2007 a maji nalitano kolem 100tis. a zatim bez poruchy. Predtim jsme meli r.v.2005, ktera nalitala tak cca. 280 tis. a menilo se 2x turbo (tomu se az tak nedivim, protoze kdo do toho auta sedl, tak to rval po dalnici a na benzine to nenechal vychladnout, tak se pravdepodobne kouslo.). Takze doted jsem mel celkem dobre zkusenosti..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...