Přejít na obsah

Už byl zase dlouho klid aneb můj oblíbený motor 2.0TDI


jirkaK

Doporučené příspěvky

No silně přemýšlim o tom novym Accordu...ten mi dal včera do hlavy hodně velkýho brouka :)

neuděláš chybu, a na Jarově umí cenu, kamarád před lety náhodu koupil Hondu civika, když ho naštvali prodejci u VW, prostě šel okolo Hondy a během půl hodiny ji měl, dnes to je 12let a od té doby pořád Honda, teď už CRV právě z Jarova, vše bez problémů a poruch, ta nafta 2,2 v CRV jezdí za 6,5-7l/100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové Honda Nehonda, já mám jinej problém. Motor dali do kupy a jede to zase na 3 válce. Tak se to znovu rozebírá, budou se měřit tlaky a obáváme se, že se to asi přeci jen potkalo a že je přinejmenším ohnutej ventil. Už bych se z toho pos.al !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové Honda Nehonda, já mám jinej problém. Motor dali do kupy a jede to zase na 3 válce. Tak se to znovu rozebírá, budou se měřit tlaky a obáváme se, že se to asi přeci jen potkalo a že je přinejmenším ohnutej ventil. Už bych se z toho pos.al !!!

Nezlob se na mě.....ale už bych to auto neměl a to nekecám!!!!!....tohle jsem prožíval taky a šlo to pořád dokola.....jak se to už jednou rozjede tak to nezastavíš na to vem jed.....

Vím jaký to je když se ti takhle sere 2.0TDI a jak to dokáže nehorázně nasrat a zkurvit naladu na celý dny.....Já to měl podobně jako ty.....od 60.000 do 100.000km se to sralo(vstřiky,spojka,hlava,setrvák,starty na tři apod.)..pak to dalo na chvilku pokoj..tak do 140.000km a šlo to vše od znova až přestal v necel.180.000km mazat a měnil se motor(u mě u druhého případu v záruce)!!!!!......řikám ti vyvaruj se dalšího nasrání a zkurvených nálad z toho co ti to jen způsobuje a střel to dokud to jde nebo pokud ti nastane to co mě že se všechny ty závady po 140.000km opakovali tak do toho vrazíš takových peněz že se ti to pak už ani nevyplatí prodat.....navíc dopadneš jako moji řidiči který když pak měli jet z 2.0TDI třeba do Německa tak byli nervní jak prase aby se jim to cestou někde nevysralo......

Já vím že se mi to možná ted už řiká lehce,ale věř mi..mám s tim své bohaté zkušenosti......U prvního 2.0TDI co se mi takhle sral jsem taky odolával až do 210.000km kdy se zaseknul píst,zlomila se ojnice a půlka vyletěla blokem a to bylo jediný co jsem řešil za svý Kč protože MB od toho tehdy dala ruce pryč,pak na to ten druhej 2.0TDI přestal ve 180.000km mazat,což naštěstí vyměnily v záruce a tím pro mě 2.0TDI končil,doplatil jsem leasingy a šli okamžitě do AAA....neměl jsem na to prodat to někomu přes inzerát aby mi každej týden volal že s tim něco má,to jsem radši přišel o min.20.000kč na kusu a nechal to v AAA at si s tim pak poraděj borci.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neuděláš chybu, a na Jarově umí cenu, kamarád před lety náhodu koupil Hondu civika, když ho naštvali prodejci u VW, prostě šel okolo Hondy a během půl hodiny ji měl, dnes to je 12let a od té doby pořád Honda, teď už CRV právě z Jarova, vše bez problémů a poruch, ta nafta 2,2 v CRV jezdí za 6,5-7l/100

Jj,svá auta kupuju a servisuju už jen na Jarově a max.spokojenost,navíc tam mám u Škodovky a Audi známé,tak tam je to pro mě pohoda kupovat nebo servisovat auta....a navíc si tam vážej zakazníka(teda aspoň z mé zkušenosti)...ted už i při blbý servis.prohlídce mám kdykoliv zdarma náhrad.auto jen si cvaknu PHM a víc nic....

U té Hondy tam třeba nikoho neznám a stejně max.ochota......hned bez řečí nabídnul zkušebku,nandal mi haldu katalogů a článků s testy Hondy Accord...hned řeč o tom že cena se dá upravit apod.prostě jinam bych nešel....... :palec2: ..

Dnes mě celej den ten Accord hlodá jak sviňa :) .asi stokrát už jsem u kávičky pročetl různý články,prolezl ty katalogy o výbavách a čím dál víc mě to nakopává pořídit si jí.........To když vemu třeba Passata 2.0TDI kterýho mi tam před pár týdny vrazily jako náhrad.auto když jsem tam měl nějaké své na prohlídce,tak to ten Accord je jiná muzika a musím říct že lepší......motoricky a vzhledem nemluvě,interiér krásnej a né jak u Passata ty odporný tapicírunky dveří,sedadla pokud nemáš Passata v mega palbě ze sport.sedadlama,tak máš odporný pomalu rovný lavice.......prostě stát vedle sebe tyhle dvě auta tak jdu bez zaváhání k Accordu.........

Servis by měl být taky bez problémů....řikal mi tam ten prodejce že základní věci maj pochopitelně skladem(filtry,destičky apod.) a když maj náhodou nějakou vyjímečnou opravu,tak to objednávaj z centrál.skladu pro střed.evropu kterej je v Rakousku,takže když třeba dopoledne něco objedná,tak druhý den ráno to tam maj.....takže v tomhle to je jak škodovka.

Jo překvapilo mě když mi dal papír kde je tabulka a v ní vypsaný servis.prohlídky(po 20.000km) a kolik stojej že ani ta po 100.000km neni přes 8.000kč........Volal jsem tomu známému kterej má už toho druhého Accorda jestli to neni nějakej blaf a ten mi to potvrdil....řekl že nejvíc co kdy v autor.servisu Honda platil bylo kolem 14.000kč,ale to bylo při prohlídce po 120.000km a tomu měnily navíc ke standart.prohlídce př.+zad. destičky,přezouval kola,dělal leaser.geometrii,nechal si komplet vyčistit interiér mokrou cestou atd.tak za to jediný platil víc...jinak řikal že normál.servis.prohlídka bez extra úkonů se motá kolem 6-7.500kč......a ty první tři do 60.000km nepřelezou ani 6.000kč.....

Řikal mi hned že s tim Accordem nemůžu prohloupit at neváhám... že on už by jinam taky nešel..........tak ti nevim,dnes asi neusnu.......Pořád jsem chtěl V6-TDI(2.7) do těch motorů jsem zamilovanej,ale když zas slyšim kluky co A6 z V6-TDI maj,tak jen chválej ty motory.....těm autům jako takovým sice nic moc nevytíkaj až na pár drobností,ale hodně lidí co je maj už mi řeklo že za ty prachy co A6 prodávaj je to silně předražení že to zas taková pecka rozhodně není.. ;) ...............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já se taky nesměju.

No řekl bych že ten DPF filtr je nejhorší věc co tomu rs mohli udělat, připadá mi to že mi to pocukává každou chvíli, asi půjdu navštívit servis, beztak to bude nějaké to čidlo na filtru.

Ty DPF to je taky píčo.ina největší........To mi před pár týdny zrovna řikal známej co má 2.0TDI-PD DPF 125kw v Passatu....že když se mu porpvé regeneroval DPF,tak byl úplně v šoku,motor přestal jet,cukal,začal mu řvát jak splašenej...tak okamžitě volal do VW a tam mu technik řekl ať se uklidní že to je normál ;) ......On má už ten novější model kde už něni předepsaná výměna po 120.000km,ale prý mu v servisu řekl technik že mu stejně o moc díl nevydrží,že stejně kolem 150.000km to přijde nařadu...vyměnit ho včetně té kyseliny............. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já se taky nesměju.

No řekl bych že ten DPF filtr je nejhorší věc co tomu rs mohli udělat, připadá mi to že mi to pocukává každou chvíli, asi půjdu navštívit servis, beztak to bude nějaké to čidlo na filtru.

Ja som skrz DPF urobil vlakno, osobne som z toho filtra uuplne mimo. Uz tankujem naftu so snizenym obsahom siry (45, 70 ,- Sk), a neviem co vsetko, cuka s motorom jak hovado, o kulture chodu v tej chvily (pocas recyklacie) ani nemozno hovorit. Tesim sa z chranenia ziv. prostredia, ALE uz som pristupil k:

- tankujem drahu naftu jak hovado

- k motoru za studena sa spravam citlivejsie ako k zene

- ked sa zohreje, tak v zasade jazdim nad 2000ot (vtedy je dymovost nizsia, recyklacia nieje tak casta -> dlhodobe pozorovanie) -> tymto krokom mi stupa spotreba nad 8litrov

- tymito krokmi sa dostavam do stadia, kedy naftu preklynam a zistujem, ze TFSI mala byt jasna volba

- mam info zo Skoda auto, ze problem s filtrom je v zasade z krajin vychodnej europy (zevraj v nemecku a okolitych krajinach tieto problemiky nemaju...). No proste neviem....

Tesim sa, ked motor chvilkovo ide tak ako ma, tesim sa z investicie pri jeho vymene pri 120 tis km (ak auto bude v zaruke), ak bude po zaruke, kopa medi a inych zliatin ide z auta prec..nech dymi, ale nech ide... :prc:

hawk

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kam ten svet speje. Nafta drazsi nez benzin a jeste k tomu jsou s chrochtakama :palec2: (PD) neskutecne problemy. Jsem zvedav, jak se bude menit verejne mineni az vsechny TDI (PD) se zacnou srat a jejich majitele budou spominat na nesmrtelne klasicke TDI 81 kW, 66 kW. Dej jim vecni klid v automobilovem nebicku. PS: za to ze se nevyrabi klasicke TDI stejne muzou zeleni a ekologove... :fakac::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou Hondou Accord to mužu jen potvrdit.Fakt dobrá volba.Známý to kupuje v dost dobré výbavě a to auto je za 850 tisic.V neposlední řadě je výhoda že se Hondy skoro nekradou.Jinak bohužel musim zkonstatovat,že moje OII je taky poslední auto.ŠKODU už nechci.Bohužel ale je to tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou Hondou Accord to mužu jen potvrdit.Fakt dobrá volba.Známý to kupuje v dost dobré výbavě a to auto je za 850 tisic.V neposlední řadě je výhoda že se Hondy skoro nekradou.Jinak bohužel musim zkonstatovat,že moje OII je taky poslední auto.ŠKODU už nechci.Bohužel ale je to tak.

Tak jsem nad tím dnes celej den přemejšlel až do teď a rozhod jsem se že si jí koupim :) a i že Combika nepotřebuju,tak ho v Combiku vemu protože ten nemá prostě chybu :palec2: .......ještě jsem to probral z lidmi co maj nebo měli z Hondou nebo jinými japonci co dočinění a každej bez vyjímek mi to jen doporučil......

Akorát se děsim tí objednací lhůty..šílených až 6.měsíců ;) ..ale něco mi ten prodejce řikal že jsou veškerý EU prodejci Hondy propojený a že když je třeba auto v té konfiguraci na skladě např.v Itálii apod. tak ho normálně převezou a měl bych ho do třeba 2.týdnů.........Prý např.takovej Civic se dělá v Belgii a Turecku,tak tam je objednávka do 2-3.měsíců,ale objednávky do Japonska a ostat.zaoceán.továren jsou dokonce lhůty i nad půl roku.. ;) ...to zas vim z případu mého táty..ten tehdy objednával tu svou Mazdu 6 koncem Října a vyzvedával jí až v polovině Dubna př.roku ;) ...já tehdy myslel že to s nim už šlehne,ten se těšil jak malý dítě a pořád mu nikdo nevolal aby si přišel pro auto :) .

Vemu si toho Combíka v Černý barvě..2.2i-DTEC 110kw/150k a výbava Executive...co jsem koukal tak ten Accord má už od úplnýho základu vše potřebné,dokonce i al.kola apod. to už ta Executive je druhá nejlepší.....jen Tempomat je až v té Top-Executive..což je za mega.....tak tempomat budu jedinej připlácet,teda jestli to půjde...Uvidíme.....Zítra mám dopol.nějakou práci a hned po poledni jedu na ten Jarov a bude se objednávat :) ......Jestli se mi potvrděj slova všech co mi to doporučily tak zbohem koncerne.............U mě to bude vyzkoušený hned když ročně nejezdim kolem 100.000km.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic osobního proti Japoncům nemám. Naopak. Měl jsem dvě dieselový Toyoty a s těma nebyl ani ten nejmenší problém. Jen mi prostě ty jejich naftový motory (ať už je to u Mazdy nebo Hondy), přijdou výkonově trochu pozadu. Nato, že to je 2,2 a má to "pouze" 150 k a zrychluje to za 10 s, teda nic moc. Totéž platí u Mazdy. Beru v potaz i kultivovanost motoru, to je taky důlěžitý, ale hlavně bych preferoval, aby to mělo trochu odpich. Co není pod 10 s, to bohužel moc nejde. Já nejsem z těch, co by letěli po dálnici na plnej knedlík, ale musí to prostě akcelerovat. Známej mi teď třeba půjčil nový BMW X3 (jako náhradní vozidlo), je to 2.0 D (177k/130kW) v automatu. Sice to docela jede, ale ten automat to prostě při akceleraci brzdí. Nikdo mi nevymluví, že to má proti manuálu zpoždění. Ale to jsem odbočil. Chci tím jen říct, že se mi velice líbí Mazda 6 (na Acorda se půjdu podívat, protože známej má kousek ode mně autohaus Honda), ale nemůžu si pomoct, v mých očích si spíš budou konkurovat ten Acord a Mazda 6, než s jinými značkami.

Já už jsem se prakticky rozhodnul pro tu A4 avant, jen teď váhám, jestli zase jít do toho 2.0 TDI 125 kW, byť je to CR. Napadá mi totiž ještě ta alternativa s benzínem. Nikoliv ale 1,8 TFSI, ale 2.0 TFSI. U Audi má totiž ta silnější verze 211k/155kW a 350 Nm !!! Zrychluje to za 7 s a kombinovanou spotřebu uvádějí 6,8 litru. Když to srovnám s tím motorem, co má "ereso", tak to má 200k/147kW a "jen" 280 Nm. Přitom spotřeba je o litr vyšší. Ono je to už vidět na emisích, kde u RS se udává 188 g CO2 a u Audi jen 160 g CO2. Takže to tam nejspíš opravdu teče míň. Tak tenhle motor v A4 avant možná nakonec zvítězí, protože ty 6válce jsou přeci jen provozně náročnější a vyšší výkon je tu rovněž vykoupen vyšší spotřebou. Myslím, že třeba ten 3.0 TDI bude jezdit za víc, než zmíněnej 2.0 TFSI.

Takže teď je důležitý dát to moje auto dokupy a prodat to. Ono to ale není až tak jednoduchý, protože tam stále ještě běží leasing. Je to sice už jen pár splátek, ale i tak to budu muset v plný palbě doplatit a ještě jim zaplatit jakousi pokutu za předčasný ukončení. Nicméně to asi docela rád udělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic osobního proti Japoncům nemám. Naopak. Měl jsem dvě dieselový Toyoty a s těma nebyl ani ten nejmenší problém. Jen mi prostě ty jejich naftový motory (ať už je to u Mazdy nebo Hondy), přijdou výkonově trochu pozadu. Nato, že to je 2,2 a má to "pouze" 150 k a zrychluje to za 10 s, teda nic moc. Totéž platí u Mazdy. Beru v potaz i kultivovanost motoru, to je taky důlěžitý, ale hlavně bych preferoval, aby to mělo trochu odpich. Co není pod 10 s, to bohužel moc nejde. Já nejsem z těch, co by letěli po dálnici na plnej knedlík, ale musí to prostě akcelerovat. Známej mi teď třeba půjčil nový BMW X3 (jako náhradní vozidlo), je to 2.0 D (177k/130kW) v automatu. Sice to docela jede, ale ten automat to prostě při akceleraci brzdí. Nikdo mi nevymluví, že to má proti manuálu zpoždění. Ale to jsem odbočil. Chci tím jen říct, že se mi velice líbí Mazda 6 (na Acorda se půjdu podívat, protože známej má kousek ode mně autohaus Honda), ale nemůžu si pomoct, v mých očích si spíš budou konkurovat ten Acord a Mazda 6, než s jinými značkami.

Já už jsem se prakticky rozhodnul pro tu A4 avant, jen teď váhám, jestli zase jít do toho 2.0 TDI 125 kW, byť je to CR. Napadá mi totiž ještě ta alternativa s benzínem. Nikoliv ale 1,8 TFSI, ale 2.0 TFSI. U Audi má totiž ta silnější verze 211k/155kW a 350 Nm !!! Zrychluje to za 7 s a kombinovanou spotřebu uvádějí 6,8 litru. Když to srovnám s tím motorem, co má "ereso", tak to má 200k/147kW a "jen" 280 Nm. Přitom spotřeba je o litr vyšší. Ono je to už vidět na emisích, kde u RS se udává 188 g CO2 a u Audi jen 160 g CO2. Takže to tam nejspíš opravdu teče míň. Tak tenhle motor v A4 avant možná nakonec zvítězí, protože ty 6válce jsou přeci jen provozně náročnější a vyšší výkon je tu rovněž vykoupen vyšší spotřebou. Myslím, že třeba ten 3.0 TDI bude jezdit za víc, než zmíněnej 2.0 TFSI.

Takže teď je důležitý dát to moje auto dokupy a prodat to. Ono to ale není až tak jednoduchý, protože tam stále ještě běží leasing. Je to sice už jen pár splátek, ale i tak to budu muset v plný palbě doplatit a ještě jim zaplatit jakousi pokutu za předčasný ukončení. Nicméně to asi docela rád udělám.

Ten poplatek za předčasné ukončení slouvy je 5.000kč,ale jestli si stálej klient té leasingovky,že už si tam měl víc aut,tak ti to třeba účtovat nebudou jako mě....to mě moc mile překvapilo,já tam takhle doplácel 3x OII 2.0TDI(na kterých chybělo zhruba rok splácení) během dvou měsíců a neúčtovali mi ani korunu navíc a ještě mi odpočetl pojištění za ty měsíce o které jsem to zkrátil takže jsem doplácel némě než jsem čekal........

Jinak osobně co jsem projížděl toho Accorda 2.2 ze 110kw/150k tak ten akceleruje víc než výborně,takovému 2.0TDI 103kw ujede z přehledem a řekl bych že se mu ani moc nevzdálí ten silnější 125kw protože ten motor v tom Accordu je mnohem ochotnější jít do otáček než ten 125kw....ten ve vyšších otáčkách začne lapát po dechu což ten Accord se teprve dostával do toho nejlepšího........Uvidíme,pak to schálně poměřim ze známým co má 125kwTDI v Passatu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem se prakticky rozhodnul pro tu A4 avant, jen teď váhám, jestli zase jít do toho 2.0 TDI 125 kW, byť je to CR. Napadá mi totiž ještě ta alternativa s benzínem. Nikoliv ale 1,8 TFSI, ale 2.0 TFSI. U Audi má totiž ta silnější verze 211k/155kW a 350 Nm !!! Zrychluje to za 7 s a kombinovanou spotřebu uvádějí 6,8 litru. Když to srovnám s tím motorem, co má "ereso", tak to má 200k/147kW a "jen" 280 Nm. Přitom spotřeba je o litr vyšší. Ono je to už vidět na emisích, kde u RS se udává 188 g CO2 a u Audi jen 160 g CO2. Takže to tam nejspíš opravdu teče míň. Tak tenhle motor v A4 avant možná nakonec zvítězí, protože ty 6válce jsou přeci jen provozně náročnější a vyšší výkon je tu rovněž vykoupen vyšší spotřebou. Myslím, že třeba ten 3.0 TDI bude jezdit za víc, než zmíněnej 2.0 TFSI.

Jirka

Ak si pozorne precitas moj posledny prispevok, dostanes odpoved hodnovernu tomu, ci 2.0TDI resp. 2.0TFSI. Ja som mal tu moznost si vyskusat aj tdi cr, tdi pd, a aj tfsi. Osobne jazdin na rs-se TDI-PD, a kvoli tomu aby nabeh vykonu do 2000 ot bol "normalny",musel som dat auto chipnut (13tis. SK), po chipe sa to zlepsilo,nabeh turba nieje taky ukrutansky -> turbo efekt... Nepozeram sa na to, ze od 20tis km pozorujem regeneraciu filtra ako "trhanie motora". Mam za 9 mesiacov nabehanych skoro 50tis km, cize s auto si hodne casu uzijem, a ak by som si mal dnes vybrat RS-so, jednoznacne benzin!!!! Audi taktiez pouziva tu istu technologiu recyklacie filtra, cize moc neverim, ze v nasich podmienkach vychodnej europy to bude bezproblemove...

Aj ja som sa zacal pozerat po naslednikovy RS-sa, a u mna vitazi A4 Avant sportline s motorom 2.0 TFSI (tym ze su tam nizsie emisie a vyssi vykon je sposobne technickou upravou motora..)

Co je pekne u benzinaka (a kedze som trosku motorfil :) ), jeho linearita nabehu je skoro idelna :palec2: . Podporuje to krasny zvuk motoru, a da sa na nom jazdit tiez ekonomicky

Kupoval som si diesla kvoli tomu, ze nabeham cca 250t km, tj navratnost investice a setrenie..... Teraz prehodnocujem to, ze to nemalo ziaden vyznam, a radsej som mohol veselo prejazdit 40tisic SK (to je minimalne 20 tankovani) bez ohladu na spotrebu, a za ten cas som sa mohol prinutit nemackat plyn bezhlavo, ale jazdit "ekonomicky"....

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....Prý např.takovej Civic se dělá v Belgii a Turecku,tak tam je objednávka do 2-3.měsíců...

Jestli tohle řikal prodejce, tak by měl minimálně projít znova školením ;)

Civic 8G se montuje v Anglickém Swindonu (5D) a Turecku (4D), z Japonska je pouze 4D Hybrid, v Belgii je možná tak sklad ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirka

Ak si pozorne precitas moj posledny prispevok, dostanes odpoved hodnovernu tomu, ci 2.0TDI resp. 2.0TFSI. Ja som mal tu moznost si vyskusat aj tdi cr, tdi pd, a aj tfsi. Osobne jazdin na rs-se TDI-PD, a kvoli tomu aby nabeh vykonu do 2000 ot bol "normalny",musel som dat auto chipnut (13tis. SK), po chipe sa to zlepsilo,nabeh turba nieje taky ukrutansky -> turbo efekt... Nepozeram sa na to, ze od 20tis km pozorujem regeneraciu filtra ako "trhanie motora". Mam za 9 mesiacov nabehanych skoro 50tis km, cize s auto si hodne casu uzijem, a ak by som si mal dnes vybrat RS-so, jednoznacne benzin!!!! Audi taktiez pouziva tu istu technologiu recyklacie filtra, cize moc neverim, ze v nasich podmienkach vychodnej europy to bude bezproblemove...

Aj ja som sa zacal pozerat po naslednikovy RS-sa, a u mna vitazi A4 Avant sportline s motorom 2.0 TFSI (tym ze su tam nizsie emisie a vyssi vykon je sposobne technickou upravou motora..)

Co je pekne u benzinaka (a kedze som trosku motorfil :) ), jeho linearita nabehu je skoro idelna :palec2: . Podporuje to krasny zvuk motoru, a da sa na nom jazdit tiez ekonomicky

Kupoval som si diesla kvoli tomu, ze nabeham cca 250t km, tj navratnost investice a setrenie..... Teraz prehodnocujem to, ze to nemalo ziaden vyznam, a radsej som mohol veselo prejazdit 40tisic SK (to je minimalne 20 tankovani) bez ohladu na spotrebu, a za ten cas som sa mohol prinutit nemackat plyn bezhlavo, ale jazdit "ekonomicky"....

Nemůže být souvislost mezi čipem a problémy s DPF?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůže být souvislost mezi čipem a problémy s DPF?

Ano, myslel som na tuto otazku :palec2:

Kedze trhanie v suvislosti s filtrom zacalo okolo 20t. km, a chip som dal na 40t. km, tuto moznost vylucuje, teda ak je chip normalny, samozrejme sa ti zvysi dymovost tj. periody recyklacie sa ti zvysia. Ono ten filter recykluje dobre (vid. tema filter DPF). Ale sprievodnym znakom je "trhany chod". Je to sposobene zatvaranim ventilu spatneho vedenia vyfuk. plynov (snad som to nedomotal ten nazov .. ). Take problemiky akoze svietiaca kontrolka alebo nieco tomu podobne ma zatial nezastihlo, ale asi je to sposobene tym, ze som sa tejto drobnosti v aute viac venoval, a snazim sa jazdit tak, aby som mal motor nad 2tis. otackami (a s tym suvisia veci, ktorych som pisal...)

Suma sumarum, ak je chip "dobry" a nehadze auto do nudzoveho rezimu, tak samozrejme ma vplyv na cinnost DPF (castejsia recyklacia), ale nemoze to mat vplyv na chod motora ako taky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko na jak dlouho ten leasing máš? měl jsem pocit, že máme auto tak nějak stejně starý a moje auto už je půl roku zaplacený...

ad Acord: zepředu pecka, ale zezadu mu nějak na chut přijít nemůžu. interiér taky bomba, ale překvapuje mě, že nejsilnější motor tam dávaj jenom 200k. to vypadá, jako by si dělali prostor pro Type-R

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...