Přejít na obsah

Už byl zase dlouho klid aneb můj oblíbený motor 2.0TDI


jirkaK

Doporučené příspěvky

Moje mamka má 2005 2.0TDi, najeto asi 80tkm a zatím neměla problém, a to se k tomu moc nechová, dochlazování atd., na to se u ní nehraje... Je pravda ale, že to auto dost kouří (černej dým) při akceleraci, takže něco asi přijde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje mamka má 2005 2.0TDi, najeto asi 80tkm a zatím neměla problém, a to se k tomu moc nechová, dochlazování atd., na to se u ní nehraje... Je pravda ale, že to auto dost kouří (černej dým) při akceleraci, takže něco asi přijde.

Spíš mi ukaž nějaké PDčko včetně 1.9TDI který nehulej.......Když jsem tehdy u Passatů přešel z klasik TDI na PDčka tak zvyklej že mi TDI nikdy moc nehulilo jsem to věčně reklamoval.....až po pár měsících co se Pdčka začly rozmáhat jsem poznal že to je prostě normální ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu Outlanderu od Mitsubishi, zrovna jsem měl příležitost si s ním sjet, byť jen kousek. Motor má v podstatě stejný projev, jen se zdá tižší, ale to je asi jen zdání. Jinak to auto má za sebou tři výměny oleje po 90000 km a to byly všechny jeho návštěvy v servisu (podle majitele). A perlička na závěr: na jeho doporučení si stejný auto koupil i jeho kamarád, prý je to nejlepší motor do tohoto auta. Možná že se u Mitsubishi zbláznili, kdo ví?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu Outlanderu od Mitsubishi, zrovna jsem měl příležitost si s ním sjet, byť jen kousek. Motor má v podstatě stejný projev, jen se zdá tižší, ale to je asi jen zdání. Jinak to auto má za sebou tři výměny oleje po 90000 km a to byly všechny jeho návštěvy v servisu (podle majitele). A perlička na závěr: na jeho doporučení si stejný auto koupil i jeho kamarád, prý je to nejlepší motor do tohoto auta. Možná že se u Mitsubishi zbláznili, kdo ví?

Myslim že PD je pro Mitsubishi pěknej krok zpátky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono při jízdě po městě přes den to tolik neni vidět(beru to že jezdim v klidu a nedupu na to),ale stačí se při akceleraci večer podívat do zrcátka na auto jedoucí za vámi a před jeho rozsvícen.světlama uvidítě ten přízemní kouř......podotýkám znova že to beru jako při normální jízdě...žádný prošlap.plynu až na podlahu...to pak samozřejmě zahulí každej nafťák....

Je to pár dní zpět jsem byl překvapenej když jela předemnou v Praze v Chotkový ul.směr nahoru do Jelení ul. úplně nová OII-dle SPZ i vzhledu(neměl označení,ale podle výfuku a násled.kouře to bylo nějaké ze dvou TDI)......to jsem byl v šoku když po tom co jsme tam projeli tu ostrou zatáčku a pak na to šlápnul co se mu z výfuku vyvalilo...to bylo jak když jede předemnou nějaká vejtřaska a né nový auto ;) ...to byli opravdu oblaka černýho dýmu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak dnes jsem potkal na náměsti v Hradci Králové tu novou Hondu Accord a fakt jsem čuměl.Na obrázkách vypadá hůř než ve skutečnosti.Opravdu panenka a co se týče designu tak moc povedené křivky.No prostě láska na první pohled...kdybych neprodělal na svy OII během dvou let 200 tisic tak ji okamžitě prodám a vezmu nějakou referenčku protože nové auto pro mě je vražda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska taky videl v Tescu tu Hondu vystavenou a povim vam ze ten kombik je opravdu k sezrani (coz se o jeho predchudci v kombi neda rict vubec - ta zadni cast byla hrozna - sedan jeste usel). Pohled zepredu je taky nadhera - jak se v blatnicich rozsiruje a interier je taky uplne jine kafe oproti predchudci.

K tomu zakoureni PD - kdyz jezdim po meste ve dne tak to ani tak neni videt jak pise Karlos3, ale ted jsme jeli v lete pres noc do Chorvatska a svara jel za mnou a pri svetlech jsem opravdu videl jak se pri zemi drzi kouř (pak pres den jsme na to koukali jestli coudi a nic videt nebylo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luku,nepřišla ale je to strašnej mazec na prachy.Je to můj sen a má tajná láska.Ta Honda je mnohem přijatelnější co se týče pořizovací ceny a navic referenčka je o cca 25% levnější což neni zanedbatelny.Uvidíme co nám osud připraví...

Jj,Audinky jsou mazec a to i co se servisu týče.......kamarád má A6-Avantíka 2.7TDI 6.st.manuál(pořídil to před necel.rokem jako předváděčku ze 6.000km z Německa)........teď se mu blížila 105.000km prohlídka,navíc mu odešli obě př.ložiska,klepalo mu něco na nápravě,kotouče měl na výměnu včetně př.+zad.destiček apod.....byl v Audině u našeho společného známého a ten mu řekl že když to bude klasicky na zakázku,tak at si připraví min.60-70.000kč......nakonec to vyřešily nějak privátně...udělal mu to doma melouchem ve svý dílně.....měnil obě před.ložiska což je včetně náboje,rameno na levý př.straně,př.+zad.kotouče včetně destiček+klasika olej,filtry a celk.kontrola...a vyšlo ho to na necel.40.000kč........celkem byl nasranej protože byl zvyklej že u jeho předchozích aut(SI,předchozí A6)vždy koupil vše u Štangla,Elitu apod.a tam mu ted např.na ty př.ložiska včetně náboje řekl že druhovýroba neni a nabídnul mu orig.díl ještě o skoro 800kč dražší než co stojí v Audi,takže stejně skoro vše musel pořídit v autor.servisu...

Jóoo ty jejich V6TDI jsou fantastický motory,ale když slyšim lidi co A6 maj a co do toho pak když maj víc najeto (nad 100.000km)vrážej za údržbu a prostě servis,tak mít to,tak bych taky moc nadšenej nebyl dávat ve 100.000km za servis min.40.000kč.........i když bych si vydělával 10x víc než ted,tak by mě to prostě pořád sralo vrážet do auta po tak směšných km jako je 100.000km takový prachy....to mě právě už dlouho hlodalo v tom vzít to či nevzít,ale ted jsem se rozhodnul pro toho Accordíka a uvidíme co ten předvede......ročně jezdim +- 100.000km tak zprávy o tom jak si vede budou hned......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos: nám se taky blíží 100tis km, tak uvidíme jak na tom bude naše audinka s nákladama

Tak ono se mu ta A6-Avant 2.7TDI nějak zvlášt nesere ani dvoum dalším známým co maj 3.0TDI,ale každej řekl že po 100.000km je ta běžná údržba strašně drahá a každýmu z nich hned kolem 100.000km odešli ty před.ložiska a něco na napravě,buďto rameno nebo nějakej čep.......což se zas nedá brát jako nějaký sraní,prostě je to kus těžkýho auta a ještě do toho ta těžká V6TDI,tak ten předek bude prostě trpět........

Uvidíme....ted se napodzim blíží facelift A6(už jsou fotky na netu i v časopisech)..tak uvidíme časem......znám se....mě jak něco nadchne,tak mi jedbne v makovici u jdu do toho......

Ono o tom že ta údržba Audin je drahá i pro vyšší klientelu svědčí i fakt že známej jezdí pro velkou sít Pražských hotelů a tam ted rešej nástupce jejich služeb.A6 3.0TDI.....ta Rakouská firma která to pro takové lepší hotely zajištuje spadá pod celkovou evrop.síť těchto dopravců a taktéž jako příští auta A6 jim už zamítla z důvodu velmi drahých nákladů,tak ted to vypadá že tam dostanou SII 2.0TDI-CR 125kw DSG.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže s mým motorem je to asi takhle : je opět prasklá hlava a opět ve stejným místě. Jednoznačně je to konstrukční vada, protože ty hlavy takhle praskaj, jak na běžícím pásu. Problém je, že mi tentokrát ještě ani nemizela voda. Je tedy docela možný, že s tím takhle řada lidí jezdí, ani to neví. Nebýt toho vahadla, nic bych taky nezjistil. Faktem jsou ovšem ty horší starty a taky to začalo nějak pokuřovat. Neříkám, že moc, ale rozhodně znatelně. To je zřejmě ovšem taky tím, že 5 ks ventilů dost citelně netěsní a jsou podpálený. Mechanici se shodli na tom, že v autorizovaným to při té první výměně hlavy asi jen přeházeli, bez zabroušení sedel. Nicméně, hlava se DÁ s úspěchem zavařit, srovnat, sedla ventilů zabrousit a co víc to zeslabený místo, kde to praská se vyvaří tak, že se podstatně zesílí (je tam na to prej dost prostoru) a hlava tak prý již znovu nepraskne. Na tuhle operaci je speciální firma ve Slaným, kde říkají, že těch 16V hlav tam už vařili dost a žádná už znovu nepraskla. Ve VW koncernu prej o tomhle moc dobře ví a prostě to nechávaj koňovi. Komu to prdne v záruce, tomu to vymění a pak už holt jede každej za svý. Potíž je, že teď budu asi tak další dva týdny stát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže s mým motorem je to asi takhle : je opět prasklá hlava a opět ve stejným místě. Jednoznačně je to konstrukční vada, protože ty hlavy takhle praskaj, jak na běžícím pásu. Problém je, že mi tentokrát ještě ani nemizela voda. Je tedy docela možný, že s tím takhle řada lidí jezdí, ani to neví. Nebýt toho vahadla, nic bych taky nezjistil. Faktem jsou ovšem ty horší starty a taky to začalo nějak pokuřovat. Neříkám, že moc, ale rozhodně znatelně. To je zřejmě ovšem taky tím, že 5 ks ventilů dost citelně netěsní a jsou podpálený. Mechanici se shodli na tom, že v autorizovaným to při té první výměně hlavy asi jen přeházeli, bez zabroušení sedel. Nicméně, hlava se DÁ s úspěchem zavařit, srovnat, sedla ventilů zabrousit a co víc to zeslabený místo, kde to praská se vyvaří tak, že se podstatně zesílí (je tam na to prej dost prostoru) a hlava tak prý již znovu nepraskne. Na tuhle operaci je speciální firma ve Slaným, kde říkají, že těch 16V hlav tam už vařili dost a žádná už znovu nepraskla. Ve VW koncernu prej o tomhle moc dobře ví a prostě to nechávaj koňovi. Komu to prdne v záruce, tomu to vymění a pak už holt jede každej za svý. Potíž je, že teď budu asi tak další dva týdny stát.

Už bych mezi tím co to tam budeš mít vyřídil lízačku a pak ze servisu bych si to rovnou namířil do bazaru ;) ..nic ve zlém,ale s takovym motorem bych už měl obavy někam jet......Jestli si pročetl na VW-fóru diskuzi o 2.0TDI,tak tam ten jeden člen měl u 2.0TDI lautr to samé.....prdla mu hlava,nechal jí zavařit,pár km po oravě mu odešlo druhé turbo a nakonec to končilo že se mu přestal mazat,měl tam i fotky a protočil se mu klín na hřídeli(myslim u olej.čerpadla),ale právě tam psal,že kvůli takové blbosti která by stála pár kč to musel koupit komplet celé(VW to jinak ani nedodává a jinde to nesehnal) a vyšlo ho to pak na dalších 24.000kč.......

Nechci do tebe rejt nebo tě strašit,ale já měl totožný postup závad jako Ty i jako ten člen VW-fóra a nedopadlo to vůbec dobře...... ;) ......

Tenkrát jsem byl taky neoblomnej a držel ty 2.0TDI do poslední chvíle,ale to byla chyba největší......dnes když tu čtu tvůj příspěvek,tak se mi to vrací co jsem měl já a já bych teď z předčas.prodejem už neváhal ani vteřinu.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlasím s Karlosem a i se souhlasem Cosbyho :D , a proto dneska už testuju BMW 325d Touring a zítra Audi A4 Avant. Sice to asi skončí u tý Hondy, která je nepřekonatelná ve výbavě, ale měl jsem ty auta už domluvený předem, tak to nechci apriori odmítat.

Postřehy z BMW jsou asi takový, že motor 197k/145kW je úplně úžasnej a jede to skvěle. Akceleruje to asi za 7,5s a rozjel jsem to na 240km, než se mi tam namotala nějaká Fabie. Horší je to s podvozkem, kterej mě ve vyšší rochlosti chce vykopnout ze silnice. Nevím, v čem je chyba, auto má asi 25 t. km, takže by mělo bejt naprosto o.k., ale vůbec to nesedí. Mám podezření, jestli není něco s nápravou. Výbava špičková, leč interiér působí stroze tak, jak už to u BMW bývá. Zítra to vyměním za A4 s motorem 1,8 TSI, tak si konečně vyzkouším, jak jezdí tenhle často vychvalovanej benzín. Bojím se, že z něj moc odvázanej nebudu. Jde ale především o to, ošahat si pořádně tu novou A4 Avant. Kdyby se ty auta daly zkombinovat, tak bych motor z BMW dal do karoserie Audi a interiér a výbavu použil z Hondy Acord. To by byla kára !!! :D:D:D

Mimochodem, už jste viděli zadní dveře u combi, jak se na dálku otevřou ? Asi jo, co ?! Ale už jste je viděli, jak se taky sami zavřou ? Tak to taky umí ten Acord. Já jsem byl z toho uvytržení, jak malý dítě. A přitom je to taková blbost, žejo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co treba... nemyslis ze tomu nepridalo to, ze to mas po chipu a ze tomu aspon co jsem obcas nekde zahlidl docela nakladas?

Tak nakládal jsem tomu spíš zpočátku, než jsem se nabažil toho výkonu, ale popravdě zhruba od těch 70 - 80 t. km, jezdím docela umírněně, o čemž může svědčit i dlouhodobá spotřeba cca 6,3 litru a jak je vidět, stejně to nebylo moc platný. Určitě sis taky přečet, že nejsem s těmahle závadama zdaleka vyjímkou. Všechny ty potíže s motorem se notoricky opakujou i u jiných značek, než OII.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska jsem jezdil s tou Audi A4 Avant. Když pominu zážitek s motorem 1,8 TSFI, o kterým s velkou chutí napíšu benzínovým kolegům do příslušného tématu, tak musím konstatovat, že jízda s tímhle autem je opravdu velice nevšední zážitek. Už jsem nějaký auta v ruce držel, ale tohle si stojí opravdu hodně vysoko. Nemluvím o nádherným designu ani výbavě, ale o jízdních vlastnostech a špičkovým podvozku především. Takže abych to shrnul reklamním sloganem : 11 motoristů z 10 novou Audi A4 rozhodně doporučuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...