Publikováno Srpen 28, 200817 r mam jednu oct RV2005 2.0TDI, a kdyz delsi dobu stoji cca 3hod, tak potom pri startovani dlouho toci cca 5 sekund,,, jako kdyz zapada nafta,, uz to bylo v servisu a nechal jsem vymenit vstriky... tim to nebylo,,, takze zbytecna investice... mate nekdo zkusenost??? diky
Srpen 29, 200817 r Jasně,jako vždy.Zkus jinou-100% zánovní baterii.Pokud ani to ne tak na 100% startér.Pořád dokola
Srpen 29, 200817 r Autor myslis ze tim? spis to vypaada na neco s palivem, protoze starter pri dalsim startu toci dobre a auto chyta okamzite... ale zkusim to a dam vedet diky
Srpen 29, 200817 r A nebo taky projit kvalitu ukostreni starteru a nezoxidovanost privodu + od baterie na civku starteru Tam to bejva dost zeleny Ja jsem si vsechny tyhla kostry vcetne ukostreni na levem nosniku pod baterkou sundal ocistil a maznul vazelinou
Srpen 29, 200817 r myslis ze tim? spis to vypaada na neco s palivem, protoze starter pri dalsim startu toci dobre a auto chyta okamzite... ale zkusim to a dam vedet diky prosim tebe zkus to, ať do toho taky sere peníze někdo jinej, než já. O tomhle už tady píšu asi tak 100 let . Ale Cosby má na 90% pravdu.
Srpen 29, 200817 r mam jednu oct RV2005 2.0TDI, a kdyz delsi dobu stoji cca 3hod, tak potom pri startovani dlouho toci cca 5 sekund,,, jako kdyz zapada nafta,, uz to bylo v servisu a nechal jsem vymenit vstriky... tim to nebylo,,, takze zbytecna investice... mate nekdo zkusenost??? diky No ja jsem vypozoroval nasledujici. 1) studeny starty Jeden cas byly na drc, ale ted dlouho uz ne. Pokud jezdim kazdej den, tak to chytne celkem ok, na drc to neni. Pokud nejedu 2 a vice dni tak se to zacina horsit. Startuje to na 3 valce, ale do 2-3 sec vzdy naskoci. Zatim nejhorsi aktualni zkusenost byla, kdyz jsem nedavno stal tyden venku a po tydnu startoval. Tak to startovalo snad na 1 valec, cely auto se zaklepalo a velmi velmi neochotne naskocilo..no sedyho dymu jak z LIAZky... :-( Taky mam vypozorovano, ze kdyz bych po delsi dobe nastartoval, popojel, chcipnul a pak zase nastartoval tak je na drc. Jinak po 2-3hod stani uz se zase horsi. 2 teply starty Sice relaticne dlouhy (2-3 sec) ale celkem kultivovany a hlavne vsechny stejny. § Perlicka na zaver. Nedavno se rozsvitila kontrolka a na DOTU hlaska emise do dilny. Sice to po 3nech zmizelo, auto jelo normalne, ale uz se to zacina kazit a je liny a nejak nejde z plynem, takze stejne do servisi budu muset a asi to bude vaha vzduchu.... Upraveno Srpen 29, 200817 r od injeniero
Srpen 30, 200817 r Autor prosim tebe zkus to, ať do toho taky sere peníze někdo jinej, než já. O tomhle už tady píšu asi tak 100 let . Ale Cosby má na 90% pravdu. jj tvoke prispevky jsem cetl vsechny,,, urcite jsi si uzil dost... ale u me je nejvetsi problem jen s tim prvnim startem po delsi dobe... zitra vymenim baterii a pak i ten starter...
Srpen 30, 200817 r Autor prosim tebe zkus to, ať do toho taky sere peníze někdo jinej, než já. O tomhle už tady píšu asi tak 100 let . Ale Cosby má na 90% pravdu. a ty jsi menil baterii pri dlouhych studenych startech???
Září 9, 200817 r Autor tak jsem vymenil baterii a rekl bych ze je to OK. diky za rady a porady, thanks cosby
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.