Přejít na obsah

Po vymene spojky 1,9TDI problem!


huzzi

Doporučené příspěvky

Zdarvim,

Vymenil sem spojku na Octavii 1,9TDI 2001 66kW motor ALH. Puvodni spojka dvouhmota LUKAS: lozisko a setrvak total!!!

Nova spojka kompletni sada jednohmota VALEO Premium.

Pri rozjezdu auto skube a motor se trese a pri zpatecce jeste horsi! Razeni dalsich stupnu bez problemu. Dela to jen pri rozjezdu.

Nema s tim nekdo zkusenosti???? Napadla me kriva lamela ale jistota zadna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam ten sami problem spojku nemam jeste menenou tak se na to chystam me to dela vzdy pri studenem startu jak se zacnu rozjizdet tak to zacne vybrovat ale po chvilce to prestane, jaky je rozdil mezi jednohmotnostnima dvouhmotnostnim setrvakem?A co doporucujete za znacku a nechat tam ten setrvak nebo ho vymenit ? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednohmotový setrvačník je klasická konstrukce z jednoho kusu materiálu, dvouhmotový sertvačník se líši tak, že má hmoty dvě a tyto hmoty jsou mezi sebou navzájem odporuženy. Po nějakém čase/ záleží na stylu jízdy/ se pružící hmota opotřebí a setrvák chodí z dorazu na doraz tvz. natvrdo. Jednak tím dostává zbytečně sodu převodovka protože není nikde tlumič kmitů / spojková sada s dvouhmoťáke nemá odpruženou lamelu/ a stává se že motor při dojezdech třeba na křižovatku na volnoběh začne vybrovat. Nejsou to ale vybrace v pravém slova smyslu ale jak se rozhodí signál od čidel protože se rozkmitá setrvák tak to elektronika nepobere a začne špatně vstřikovat palivo.

Dvouhmotový setrvačník se hnedka měnit nemusí, stačí když se při výměně spojky posoudí jeho stav.

Jinak špatná není čtyřdílná sada Valeo Premium ta obsahuje již jednohmoťák a klasickou spojkovou sadu.

Snad ti tohle vysvětelné stačí, kdybys měl dotaz klidně se ptej už jsem nějaký ten setrvák a spojku vyměnil.

Tomáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo staci bohade dik ja jsem si to myslel ale jeste jsem to nevidel prave mi to tak pripada ze to tam chodi prave kdyz rano prijdu k autu natocim ho a chci se rozjet zacne spojka vybrovat citim to i v pedalu ale po druhem rozjizdeni uz to neudela.

A jak je na to kvalita te sady Valeo ? ja mam jeste spojku origo. a je na ni 210 000 a to jeste neni sjeta jenom ten setrvak nak blbne

Takze rikas ze origo lamela neni odpruzena tak to potom chapu ze ten setrvak musi byt odpruzen no asi budu muset koupit celou sadu aby byl klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se seriovou spojkou sem problem nemel ani s s poskladanou jednohmotou ala VR6 do 400Nm stacila, ale ted co mam hvezdicovou keramiku lamelu odpruzenou na jednohmote tak to taky pocukava na rozjezd, trva nez si sedne... ale u seriove by to delat nemelo..zkusil bych stim pojezdit tak 2tkm aspon a pak pripadne reklam...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zdravim, mam octavii kratce. nestusim jak se to ma nebo nema chovat ale u 66Kw ALH najeto 100tis. km... pozoruju... lehke vibrace do pedalu spojky pri seslapnuti spojky, pokud vytocim trosku motor (rozjezd na 1.) a seslapnu spojku, slysim takove susteni, jakoby treni...ktere se umerne otackam motoru... pri zatezi motoru mi auto zacne vibrovat.. zacina to na nejakych 1900 ot/min.. chveje se to... neco podobnyho mi delal vnitrni kloub poloosy kdysi na felicii.. tak se chci zeptat,,, jsou tohle priznaky ze se neco ohledne spojky chce odporoucet ?

diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...