KaJe Vloženo 25. Září 2008 Vloženo 25. Září 2008 Chlapi tak se chci pochlubit doma dělaným krytem pod motor. Ale proti baworu jsem to zřejmě předimenzoval. Na uchycení plechu jsem udělal ještě držák Vypadá dobře. Nechtěl by si se pochlubit více fotkama a informacema? Náčrtek rozměrů, popis materiálu atd. Citovat
Pastik Vloženo 26. Září 2008 Vloženo 26. Září 2008 Mám ještě foto toho nosníku. Náčrtek bohužel nemám, ale až budu měnit olej tak vše změřím. Alespoň zjednodušeně k montáži. Nosník plechu je uchycen na nosník podběhu závitnikovými nýty. Nosník tvoří dvě části: dvojka jeklová tyč a držáky k uchycení k podběhu. Pro lepší manipulaci je nosník na jedné straně svařen a druhá se dotahuje šroubem. Na nosník jsem podle papír. šablony vystřihl 1,5 mm plech, který je vpředu uchycen na nosník a vzadu a opět do orig. děl závitnikovými nýty. Vzhledem k tomu, že se plech v tak velkém rozměru vlnil tak je zevnitř vyztužen tečkovým profilem. Plech kopíruje přesně vanu a spodek motoru takže nedojde k sebemenšímu snížení světlosti. Nosník i plech jsem nechal poeloxovat (což byla nejdražší věc na celém krytu). Citovat
bawor Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 Chlapi tak se chci pochlubit doma dělaným krytem pod motor. Ale proti baworu jsem to zřejmě předimenzoval. Na uchycení plechu jsem udělal ještě držák Máš to pěkný moje plechy mají taky ve předu nosník a upevnění přesně na stejních místech bez toho by to nemělo smysl Citovat
mmerlin Vloženo 29. Září 2008 Autor Vloženo 29. Září 2008 Tak ja jsem s montazi plechu moc nepostoupil. Vpodstate to zatim je v tom stadiu, ze se na nej jednou tejdne chodim do garaze divat, vzdycky si pochvalim, ze je to moc hezky, zavru garaz a zase za tejden... Ja proste nevim, jak to mam v domacich podminkach (bez jamy / zvedaku) namontovat. Zkousel jsem pod auto vlezt a jen tak tak jsem se tam nasoukal (nos jsem mel 1 cm od vany), tak si nejak neumim predstavit, ze bych v ty poloze neco montoval. Nenasel by se tu nekdo z okoli Turnova prip. mezi Prahou a Turnovem, kdo by byl schopen / ochoten plech od bawora namontovat? Citovat
mršťa Vloženo 3. Říjen 2008 Vloženo 3. Říjen 2008 Zdravim, ja mam otazku ohladom krytu na octaviu RSku. Ja tam ziadny plast nemam, len take male plastove bocne a taky kratky na predku. Ale stred motora, tam nic nie je a mechanik mi vravel, ze na RSku sa ten hlavny nedava kvoli nejakemu saniu alebo nieco. Tak sa pytam ako je to s RSkou? jedna sa o rok vyroby 2001.Vdaka Asi to tak bude, taky mám jen 2 boční a malej za nárazníkem... mám 2003 model Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 taky si udelejte najezdy - staci cca 2metry tluste fosny, nejakou tu tvarnici, zafixovat hrebikem a trada, ja jsem si vzdycky nejak vypomohl, pokud jsem potreboval lozit pod autem a to tak casto ze......no to jsem mel favorita, tam to bylo nutnosti Citovat
Davee Vloženo 21. Říjen 2008 Vloženo 21. Říjen 2008 Že se blbě ptám, laminátem by to slepit nešlo? Měl jsem Vento, kde jsem to pořádně zalepil a měl jsem po problému. Plechovku plyskyřice stojí pár kaček. Teď mám 4x4 s paketem pro špatné cesty. Pod motorem to má pancíř, se kterým jsem vlítal už i na vystouplej kanál a jen jsem možná odřel trochu barvy. Jen se trochu hůř mění olej protože musí dolů i s těmi bočními plasty, protože jimi prochází držák toho krytu. Ale je fakt bytelné, kdyz mi při první výměně padl do náručí, tak jsem byl tou vahou dost překvapenej. Docela me to posadilo na zadek. Citovat
pointfrost Vloženo 10. Listopad 2008 Vloženo 10. Listopad 2008 kupoval jsem neoriginal kryt plastovej za 800 nebo 1800 ted nevim zakryl jsem celej motor zleva zprava i zestředu proti nečistotam ... proti nárazu asi ne-e a musím říct že jsem si na tom pěkně pošmákl - je to piplačka jak svina ho tam poskládat a připevnit !!! nadával jsem dobrou hodinku Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.