venca.z Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Prosím o radu na kolik hustit 205/50 R17". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 (editace) ja davam 2,3 ale nevim kolik se ma hustit Editováno: 5. Září 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Mám sice 195/65 R15'', ale taky to mám nafoukané na 2,3 a myslím si, že je to pro Octu optimální tlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 a nemáte to taky na víčku nádrže? jen nevím jestli je tam na R17" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Na tom víčku to je myslím od 14'' do 16'' v rozmezí 2,0 - 2,5 atm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Já mám na 195/65/R15 tlak 2,4. Foukal jsem to tenkrát na cestu s plně obsazeným autem a pořád to mrcha drží. Ale 2,4 to už je dost tvrdé, ale zase to má malý odpor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venca.z Vloženo 6. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2008 Na víčku nejsou 17" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 ani rs nema na viecku 17? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Na tom víčku to je myslím od 14'' do 16'' v rozmezí 2,0 - 2,5 atm. jj podle toho jak si zrovna naložený. Já foukám podle víčka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Prosím o radu na kolik hustit 205/50 R17". Mám ten istý rozmer, hustím na 2,5 (rada odborníkov v pneu) a je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matty7 Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 ORS1-takže je to 210/220kPa a plný auto 230/260kPa 16i17kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 17" 215/45 foukam porad na 2,3 nalozeny nenalozeny!Kdyz menim zimaky za letni nebo naopak tak to taky tak foukaji!Tak se toho drzim! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Taky bych to tak viděl.Všechny 4 pneu na 2,3 optimální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 preco by mali byt podla skodovky v zadu nafukane kolesa viac??? Mam pocit ze v predu je octa tazsia ako v zadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Díky za informace, pristi tyden mi dodjou 205/50 R17,tak at vim kolik to hustit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 záleží jak jezdíš, jestli koukáš na spotřebu či na pohodlí? vim, že němci třeba dávaj místo předepsaných 2.3 neuvěřitelných 3.5 ( důvod jednoduchý-po dálnici to pálí přes 200kmh, tvrdší guma má menší valivý odpor=nižší spotřeba než kdyby valil 200kmh s 2.3, a v poslední řadě to auto sedí) nevýhoda-tvrdý podvozek, náchylnost k rychlejšímu opotřebení (u nás logicky větší díky skvělým silnicím) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejvi Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Ja mam taky 17" 215/45 a podle Vasich rad, tez zacnu hustit na 2.3 vsechny kola. Hledal jsem na kolik hustit a zde jsem to nasel. Diky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.