Publikováno Září 23, 200816 r prosim o radu. O1 r. v. 2003 160000km. Ročně najedu tak 30000km. nevim zda mam auto prodat a koupit něco mladšiho. Kolik vydrži tdi 66kw bez většich problemu? Ma pravid. servis
Září 24, 200816 r S timhle motorem, když se o něj budeš dobře starat, tak najedeš 3 X 160000km a možná i něco navíc
Září 24, 200816 r Mám 220tis podle tacho a motor bez poruchy. Upraveno Září 24, 200816 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Září 24, 200816 r 66kW r.v. 2000 nejspolehlivější auto podle mě od 2001 je na tom stejně jak 81kW ale furt vydrží moooc z ř.j. motorů běžně vyčítám 300 - 400 tkm a na autě to není poznat
Září 24, 200816 r Někdy i přes 500.000km no, pokud to někdo neodjebe špatným zacházením, tak myslím, že milion je naprosto reálná cifra. Už jsem tu někde psal, že u kámoše ve firmě jednu takovou skoro s milionem km prodávali. Měla jen poctivě dělanej servis. A už tady psali i jiní, že takové O1 TDI viděli. 500 tis je spíš takové minimum. Podle mého názoru auto jako byla O1 66kw bez naklápění lopatek, tak takové auta už jsou minulostí. Dle mého názoru solidní auto s extrémně nízkými náklady a téměř nesmrtelným motorem. Proto si taky tu mou babičku stále nechávám, je to poklad. Upraveno Září 24, 200816 r od TomasB
Září 25, 200816 r karlos3 to pár krát písal,že síce to už nieje stará dobrá klasika(66-81kw) ale"pořád držák co se nekazí". má veľa osobných skúseností pretože je majiteľ taxi služby ale to asi potvrdí každý kto vlastní tieto motory.
Září 26, 200816 r Prene tak,tyhle auta s pravidelnym servisem najedou bezne 400-500tkm..Kamarad ma nakrouceno 270tkm a klido bych ji od nej jako druhy auto koupil..Jenze mam smulu..On mi tvrdi,ze ji nikdy neproda..
Říjen 10, 200816 r ideální je 81kW - kované písty a ojnice atd, dle mě nejlepší motor, co kdy byl (nafta)
Říjen 10, 200816 r myslím že jen první 66kW motory 1Z měli slabý písty pak už jsou stejný a když vydrží dvojnásobnej výkon jak to dlouho měl JasteR tak není co řešit
Říjen 10, 200816 r máš pravdu, po facu jsou už stejné i turba PS: jaster tam teď narval písty a ojnice ze 96PD
Říjen 11, 200816 r ideální je 81kW - kované písty a ojnice atd, dle mě nejlepší motor, co kdy byl (nafta) Prosímtě, střeva z 81kw a 66kw v Octaviích jsou stejný, ojnice jsou kovaný vždy a písty jsou odlitek.
Říjen 12, 200816 r myslím že jen první 66kW motory 1Z měli slabý písty pak už jsou stejnýa když vydrží dvojnásobnej výkon jak to dlouho měl JasteR tak není co řešit Slabší písty měli 1Z jak jsi napsal a taky motory AHU do výrobního čísla 100 000.
Říjen 12, 200816 r máš pravdu, po facu jsou už stejné i turbaPS: jaster tam teď narval písty a ojnice ze 96PD Nikoli zcela pořesně, novější 66kw co má turbo s VTG má turbo stejné jak 81kw kódově AHF, ale motor 81kw ASV má turbo jiné, liší se v počtu rozváděcích lopatek statorového kola 8 nebo 11.
Říjen 12, 200816 r děkuji.......aspon někdo odpověděl Netuším jako odpověď si čekal, ty motory jsou povedený a při slušným zacházením v ydržej opravdu hodně.
Říjen 12, 200816 r Nebylo, stejně tak jako 1Z, AHU se najde v Passatu B5 nebo třeba G3 či Sharanu I. generace. Mezi AHU a AGR je podstatný rozdíl v konstrukci motoru.
Říjen 12, 200816 r Netuším jako odpověď si čekal, ty motory jsou povedený a při slušným zacházením v ydržej opravdu hodně. No chtěl jsem se jenom ujistit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.