Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

prosim o radu. O1 r. v. 2003 160000km. Ročně najedu tak 30000km. nevim zda mam auto prodat a koupit něco mladšiho. Kolik vydrži tdi 66kw bez většich problemu? Ma pravid. servis

Vloženo

66kW r.v. 2000 nejspolehlivější auto podle mě

od 2001 je na tom stejně jak 81kW ale furt vydrží moooc

z ř.j. motorů běžně vyčítám 300 - 400 tkm a na autě to není poznat

Vloženo (editace)
Někdy i přes 500.000km ;)

no, pokud to někdo neodjebe špatným zacházením, tak myslím, že milion je naprosto reálná cifra. Už jsem tu někde psal, že u kámoše ve firmě jednu takovou skoro s milionem km prodávali. Měla jen poctivě dělanej servis. A už tady psali i jiní, že takové O1 TDI viděli. 500 tis je spíš takové minimum.

Podle mého názoru auto jako byla O1 66kw bez naklápění lopatek, tak takové auta už jsou minulostí. Dle mého názoru solidní auto s extrémně nízkými náklady a téměř nesmrtelným motorem. Proto si taky tu mou babičku stále nechávám, je to poklad.

Editováno: , autor: TomasB
Vloženo

karlos3 to pár krát písal,že síce to už nieje stará dobrá klasika(66-81kw) ale"pořád držák co se nekazí". má veľa osobných skúseností pretože je majiteľ taxi služby ale to asi potvrdí každý kto vlastní tieto motory.

Vloženo

Prene tak,tyhle auta s pravidelnym servisem najedou bezne 400-500tkm..Kamarad ma nakrouceno 270tkm a klido bych ji od nej jako druhy auto koupil..Jenze mam smulu..On mi tvrdi,ze ji nikdy neproda.. ;):p

  • o 2 týdny později...
Vloženo
ideální je 81kW - kované písty a ojnice atd, dle mě nejlepší motor, co kdy byl ;) (nafta)

Prosímtě, střeva z 81kw a 66kw v Octaviích jsou stejný, ojnice jsou kovaný vždy a písty jsou odlitek.

Vloženo
myslím že jen první 66kW motory 1Z měli slabý písty pak už jsou stejný

a když vydrží dvojnásobnej výkon jak to dlouho měl JasteR tak není co řešit

Slabší písty měli 1Z jak jsi napsal a taky motory AHU do výrobního čísla 100 000.

Vloženo
máš pravdu, po facu jsou už stejné i turba

PS: jaster tam teď narval písty a ojnice ze 96PD :)

Nikoli zcela pořesně, novější 66kw co má turbo s VTG má turbo stejné jak 81kw kódově AHF, ale motor 81kw ASV má turbo jiné, liší se v počtu rozváděcích lopatek statorového kola 8 nebo 11.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...