italik Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 prosim o radu. O1 r. v. 2003 160000km. Ročně najedu tak 30000km. nevim zda mam auto prodat a koupit něco mladšiho. Kolik vydrži tdi 66kw bez většich problemu? Ma pravid. servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Někdy i přes 500.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Bez problému, při 160tkm máš ten motor tak akorát zaběhlej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 S timhle motorem, když se o něj budeš dobře starat, tak najedeš 3 X 160000km a možná i něco navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 (editace) Mám 220tis podle tacho a motor bez poruchy. Editováno: 24. Září 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 66kW r.v. 2000 nejspolehlivější auto podle mě od 2001 je na tom stejně jak 81kW ale furt vydrží moooc z ř.j. motorů běžně vyčítám 300 - 400 tkm a na autě to není poznat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 (editace) Někdy i přes 500.000km no, pokud to někdo neodjebe špatným zacházením, tak myslím, že milion je naprosto reálná cifra. Už jsem tu někde psal, že u kámoše ve firmě jednu takovou skoro s milionem km prodávali. Měla jen poctivě dělanej servis. A už tady psali i jiní, že takové O1 TDI viděli. 500 tis je spíš takové minimum. Podle mého názoru auto jako byla O1 66kw bez naklápění lopatek, tak takové auta už jsou minulostí. Dle mého názoru solidní auto s extrémně nízkými náklady a téměř nesmrtelným motorem. Proto si taky tu mou babičku stále nechávám, je to poklad. Editováno: 24. Září 2008, autor: TomasB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 A co spolehlivost TDi PD ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 karlos3 to pár krát písal,že síce to už nieje stará dobrá klasika(66-81kw) ale"pořád držák co se nekazí". má veľa osobných skúseností pretože je majiteľ taxi služby ale to asi potvrdí každý kto vlastní tieto motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Prene tak,tyhle auta s pravidelnym servisem najedou bezne 400-500tkm..Kamarad ma nakrouceno 270tkm a klido bych ji od nej jako druhy auto koupil..Jenze mam smulu..On mi tvrdi,ze ji nikdy neproda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Mám na 81kw najeto skoro 250.000 a v pohodě, dělá se jen servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 uvažuji o octavii tdi 66kw a když čtu toto téma tak je to tedy dobrý motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Jeden z nejlepších. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 děkuji.......aspon někdo odpověděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Ale PD 74kw je taky dobrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 ideální je 81kW - kované písty a ojnice atd, dle mě nejlepší motor, co kdy byl (nafta) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 myslím že jen první 66kW motory 1Z měli slabý písty pak už jsou stejný a když vydrží dvojnásobnej výkon jak to dlouho měl JasteR tak není co řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 máš pravdu, po facu jsou už stejné i turba PS: jaster tam teď narval písty a ojnice ze 96PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 ideální je 81kW - kované písty a ojnice atd, dle mě nejlepší motor, co kdy byl (nafta) Prosímtě, střeva z 81kw a 66kw v Octaviích jsou stejný, ojnice jsou kovaný vždy a písty jsou odlitek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 myslím že jen první 66kW motory 1Z měli slabý písty pak už jsou stejnýa když vydrží dvojnásobnej výkon jak to dlouho měl JasteR tak není co řešit Slabší písty měli 1Z jak jsi napsal a taky motory AHU do výrobního čísla 100 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 máš pravdu, po facu jsou už stejné i turbaPS: jaster tam teď narval písty a ojnice ze 96PD Nikoli zcela pořesně, novější 66kw co má turbo s VTG má turbo stejné jak 81kw kódově AHF, ale motor 81kw ASV má turbo jiné, liší se v počtu rozváděcích lopatek statorového kola 8 nebo 11. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 děkuji.......aspon někdo odpověděl Netuším jako odpověď si čekal, ty motory jsou povedený a při slušným zacházením v ydržej opravdu hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 AHU myslím v OI nebylo, myslím spíš v G IV ani etka AHU pro OI nezná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Nebylo, stejně tak jako 1Z, AHU se najde v Passatu B5 nebo třeba G3 či Sharanu I. generace. Mezi AHU a AGR je podstatný rozdíl v konstrukci motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Netuším jako odpověď si čekal, ty motory jsou povedený a při slušným zacházením v ydržej opravdu hodně. No chtěl jsem se jenom ujistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.