Přejít na obsah

spolehlivost 66kw


italik

Doporučené příspěvky

Někdy i přes 500.000km ;)

no, pokud to někdo neodjebe špatným zacházením, tak myslím, že milion je naprosto reálná cifra. Už jsem tu někde psal, že u kámoše ve firmě jednu takovou skoro s milionem km prodávali. Měla jen poctivě dělanej servis. A už tady psali i jiní, že takové O1 TDI viděli. 500 tis je spíš takové minimum.

Podle mého názoru auto jako byla O1 66kw bez naklápění lopatek, tak takové auta už jsou minulostí. Dle mého názoru solidní auto s extrémně nízkými náklady a téměř nesmrtelným motorem. Proto si taky tu mou babičku stále nechávám, je to poklad.

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
máš pravdu, po facu jsou už stejné i turba

PS: jaster tam teď narval písty a ojnice ze 96PD :)

Nikoli zcela pořesně, novější 66kw co má turbo s VTG má turbo stejné jak 81kw kódově AHF, ale motor 81kw ASV má turbo jiné, liší se v počtu rozváděcích lopatek statorového kola 8 nebo 11.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...