Červenec 13, 20169 r Tak na konektoru kterej jde do reproduktoru je napsáno tohle všechno- Ten kod 4D0 972 704 je asi (určitě) objednací číslo dílo.
Červenec 13, 20169 r Kup si tenhle konektor, modrou pojistku a 8 pinů (pokud máš repráky i vzadu). http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-1
Červenec 13, 20169 r to je VW číslo ... ale nemohu to provázat s žádným naším číslem , tudíž je to jeden z mála konektorů, který asi neděláme
Červenec 13, 20169 r tedy zřejmě něco takového http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/Kabeladaptery-reproduktoru/Adapter-pro-pripojeni-repro-VW-Skoda-1
Červenec 13, 20169 r Tem co tam mam má 4 díry na vývody ale obsazený sou jenom 2. U pravýho reproduktoru sploujezdce je osazenej vývod č 3 a č1. U řidiče nevim. Holt přinejhorším budu štípat a nebo možná že je rozebiratelnej a ty kovový zobáčky jdou vysadit. A když bych sehnal ty zobáčky co sou v něm a nalisoval je na jiný kabely, tak by to mělo jít nacvaknout. Jak to, že v cizině se to dá koupit a tady ne. Vyz. obrázek staženej ze zahraničního shopu....
Červenec 13, 20169 r Podle čísla dílu by to mohlo být toto: http://www.cc-autodily.cz/svorkovnice-ploch-kont-7_7
Červenec 13, 20169 r ty MQS kontakty jdou z konektoru vypíchnout, mají po bocích ty "křidélka" pojistky, ty když se přimáčknou (nejlépe vypichovákem, ale i za pomocí dvou špendlíků lze), k tělu kontaktu, pak je vysuneš z plast.konektoru i s drátem ven
Červenec 16, 20169 r Malta-máš SZ A další otázka- Proč maji reproduktory 4 kontakty vůbec? Jako že 2 plusový a dva mínusový? Ale pořád jako nevim proč.
Červenec 17, 20169 r tak bych se tím netrápil, zapojíš zase ty dva co před tím a hotovo, třeba nějaký audiofil tu dá odpověď na tvoji otázku
Červenec 18, 20169 r Důležitý to ale začíná bej vechvíli, kdy bych chtěl dát neoriginální reproduktory a potřeboval vědět kterej drát je vlastně plus a kterej mínus.
Červenec 18, 20169 r tak to už zase poznáš podle barvy, kterou potáhneš od hnědého konektoru u autorádia. Tam jsou pozice pro plus a mínus, předek a zadek dané, takže pokud použiješ alespoň barevné dráty, musíš vědět kde pak máš plus na straně u repro
Červenec 22, 20169 r http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0972704-svorkovnice-oe-21181.html http://www.autond.cz/hledani.php?hledej2=1J0972704
Červenec 26, 20169 r Tak sem zavolal známýmu kterej se leta letoucí zabejvá autorádiama a reproduktorama. Vychrlil na mě spoustu věcí o kterých sem ani neměl tušení, že sou pro dobrý hraní důležitý. Je to věda a vysoká škola rádiová. A od mojeho záměru přehodit repro jen tak někam mě razantně vymluvil. Problém je podle něj podle stupně možný příčiny drnčení tapecírunku dveří hlavně v originálním škodováckým rádiu, potom odtlumení dveří a pak originálních reproduktorech. Jako první variantu navrhnul abych za nim někdy zajel a on mi provizorně zapojil nějaký lepší rádio jak to bude hrát. Potom případně odtlumit plechy dveří. A naposled jiný reproduktory.
Červenec 26, 20169 r Přehoď priority - začni tlumením dveří. Nezatlumenej materiál (jak plech zvenku, tak tapec uvnitř) ti bude drnčet vždycky i se sebelepším rádiem, zesilovačem i reprama. Kvalitu elektroniky můžeš řešit až potom....
Březen 2, 20196 r Ahoj chci se zeptat chci dát do fabie 2 2008 2din rádio původně tam bylo neoriginál takže koncovky ISO.nové radio je nějaká lepší napodobenina od dynavin má i can bus ale tam je FAKRA koncovka.(ta co bejvá na originálech) moc se mi to přepinovávat nechce (né zlenosti ale spís abych to nějak nep..)je nějaká cesta zapojeni aby valil i ten can bus? Na aliexpressu jsem našel nějakou redukci příjde mi podobná jak originál redukce AZA700002A. Ale nevím jestli pro to půjde i bezúprav i na múj ISO konektor protože já mám osazený každý pin (viz foto) otázka je jaké mám moznosti a nejlépe nějaký návod prosim..tady jsou fotky ISO konektorů v autě a pak i FFAKRY na rádiu
Březen 2, 20196 r Redukce z Aliexpresu bez úprav určitě použít nepůjde. Není v ní osazen pin 16, který je použit pro napájení rádia (žlutý vodič). Ani AZA700002A, ta je pro vozy po FL v r. 2011. Bez schématu zapojení rádia z návodu, ti těžko někdo správně poradí, fotka Fakra konektoru nestačí Jasný je černý vodič (12)- kostra a žlutý vodič (16) napájení. V pozicích (9 H) červený a (10 L) bílý bývá u koncernových vozidel ve Fakra konektoru připojen CAN-BUS 2.0. Otázka je, co má být připojeno na modrý vodič (13). Pravděpodobně napájení antény. Protože tvoje auto nemá CAN-BUS 2.0, ale 1.6, tak asi nastane problém se spouštěním a vypínáním rádia, které je normálně řízeno přes CAN-BUS a je připojeno na trvalé plus . Zřejmě budeš muset ještě pořídit CAN-BUS adaptér pro VW/Škoda 1.6-2.0. Tu redukci by bylo nejlépe vyrobit na míru z jednotlivých komponentů. http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Mini-ISO-plastovy-kryt-4 http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Konektor-mini-ISO-samec http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-strana-automobilu http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-1 http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Plastovy-kryt-ISO-repro-1 http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-plastovy-kryt http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-samec V zapojení ISO konektoru by měl být pin 1 bílofialový - signál rychlosti Gala, sloužící k zesílení rádia v případě zvětšování rychlosti - nezapojuje se do Fakra konektoru Pin 2 by měl být MUTE pro ztlumení rádia v případě použití handsfree. Tady je podezřele tlustý červený drát, ten do Fakry taky nezapojovat. Pin 3 zelenobílý je K diagnostika orig. rádia, do Fakry nepatří. Pin 4 červenohnědý je S kontakt, případně podklíčkové + (15) sloužící k zapnutí rádia, do Fakry se zapojuje na pin 16 Pin 5 modrý bývá připojen k fantómovému napájení zesilovače antény po koaxiálním kabelu. Ve Fakře bývá na pinu 13 Pin 6 šedomodrý slouží k osvětlení rádia při zapnutí obrysových světel - do Fakry se zapojuje na pin 14, zapojovat ho nemusíš, rádio nemá vyvedeno. Pin 7 červený - trvalé napájení (30) - zapojuje se pinu 15 Fakra konektoru, rádio nemá vyvedeno - otázka je, jestli si bude pamatovat naladěné stanice. Pin 8 hnědožlutý - kostra (31) - zapojuje se do pinu 12 Fakra konektoru Upraveno Březen 2, 20196 r od Dula
Březen 2, 20196 r AhaAhoj chci se zeptat chci dát do fabie 2 2008 2din rádio původně tam bylo neoriginál takže koncovky ISO.nové radio je nějaká lepší napodobenina od dynavin má i can bus ale tam je FAKRA koncovka.(ta co bejvá na originálech) moc se mi to přepinovávat nechce (né zlenosti ale spís abych to nějak nep..)je nějaká cesta zapojeni aby valil i ten can bus? Na aliexpressu jsem našel nějakou redukci příjde mi podobná jak originál redukce AZA700002A. Ale nevím jestli pro to půjde i bezúprav i na múj ISO konektor protože já mám osazený každý pin (viz foto) otázka je jaké mám moznosti a nejlépe nějaký návod prosim..tady jsou fotky ISO konektorů v autě a pak i FFAKRY na rádiu Aha já měl za to že ten malej zelenej je canbus vyvod..a ten modrej je jak říkáš na tu antenu..
Březen 2, 20196 r A zapojení radia jestli pomůže tady toto? A rádio má canbus taková krabička u na drátech :D
Březen 3, 20196 r Aha, takže Fakra konektor není přímo na rádiu, ale visí na nějakých drátech. A je u toho jakási CAN-BUS krabička. Co kdybys ty dráty i s krabičkou vyfotil celý i s těma konektorama co vedou do rádia.
Březen 3, 20196 r Ano fakra je na drátech kde je i ten canbus..zasílám nějaký fotky je tam vyfocenej i ten iso pro jistotu kterej je v tom autě a aji dráty k rádiu a tomu canbusu..doufám že jsem vyfotil vše potřebné..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.