tapir Vloženo 25. Září 2008 Vloženo 25. Září 2008 (editace) Mám krátce octávku 1.8 turbo a v servisu mi řekli že mi turbo zabírá až cca od 3000 ot a mělo by mnohem dříve měl někdo stejný problém prosím o radu ať mě tam neoškubou výměnou všeho na vagu to ukázalo že lambda nic moc nebo že by váha vzduchu? Jinak ještě dotaz na spotřebu u tohoto motoru u rychlosti kolem 130km. Díky moc. Editováno: 25. Září 2008, autor: tapir Citovat
dolezelk Vloženo 25. Září 2008 Vloženo 25. Září 2008 jakej je to RV a kolik ma najeto ? Turbo ve skutecnosti zabira v cca 1850 otackach. Akorat , ze to jde do kroutaku, takze pri nizdych otackach to moc necitis. Citelny zaber je od cca 2500 otacek, pokud mas cip, muz to byt i v 3000. Ja mam cip od sportmotoru a nejvetsi zaber je kolem 3500 otacek. Jinak ve 130km/h mam spotrebu cca 8.5l/100km (prumer) Citovat
sltuning Vloženo 26. Září 2008 Vloženo 26. Září 2008 tiez mi to pride akesi divne..turbo v 3000 je neskoro...ako pise kolega predo mnou,citit ho je skor..si si isty ze to je turbom?skus sa previest na inej octe a uvidis..spotreba je u mna cca 7,5l okamzita... Citovat
dastax Vloženo 26. Září 2008 Vloženo 26. Září 2008 nevím od kdy má zabírat a odkdy zabírá,ale každopádně nejsilnější zátah mého RSa (chip) je u cca 3000ot...kdy opravdu vystřelí... Citovat
raob design airbrush Vloženo 26. Září 2008 Vloženo 26. Září 2008 tak mě turbo zabírá při 2200 a víc, to nebude asi ta lambda, měl jsem špatnou a nedělalo to, skusit vyčistit váhu vzduchu Citovat
tapir Vloženo 26. Září 2008 Autor Vloženo 26. Září 2008 jakej je to RV a kolik ma najeto ?Turbo ve skutecnosti zabira v cca 1850 otackach. Akorat , ze to jde do kroutaku, takze pri nizdych otackach to moc necitis. Citelny zaber je od cca 2500 otacek, pokud mas cip, muz to byt i v 3000. Ja mam cip od sportmotoru a nejvetsi zaber je kolem 3500 otacek. Jinak ve 130km/h mam spotrebu cca 8.5l/100km (prumer) R.v. je 2003 a je to čipnutý na 142KW asi to bude tím že jsem si to neuvědomil protože těch 110 KW tolik nezabíralo odspodu a hlavně jsem to neřešil a po tom čipu to jelo z mýho pohledu šíleně tak mě znepokojilo to sdělení známyho v tom servisu když se tím svez a řekl že to zabírá nějak pozdě a začal jsem to přisuzovat i trochu spotřebě když jedu v klidu do 130 tak průměr je taky těch 8,5 což mi příjde dost na to lechtání plynu a říkal jsem si že to je tím, v těch nízkejch otáčkách nejede to turbo. díky moc za radu Citovat
lukash Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 Ehm, 1.8T není diesel - aby to bralo od 2000ot Kamarád má klasiku 1.8T a aby to trochu jelo, tak tomu musí trochu šlápnout na krk - chce to otáčky, je to benzín - žádný kadle-kadle-kadle-kadle Citovat
deko Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 klep - klep- klep- klep- klep- klep Jinak u nas jsem zpozoroval ,ze turbo zacina tahat kolem 2.5tis. a naplno zacina kolem 3.5- 4tis. otacek. Citovat
Balrog Vloženo 28. Září 2008 Vloženo 28. Září 2008 Mám taky auto chipovaný a turbo mi zabírá tak kolem 3500 otáček,že auto opravdu vystřelí a nejcitelnější je to z 2 na 3. Citovat
matty7 Vloženo 6. Říjen 2008 Vloženo 6. Říjen 2008 ORS1/serie/-turba zatahuje kolem 2tis.ot.a je to příjemně cítit,po chipu je to kolem 2,5tis.a cítit je rozhodně víc. Citovat
XJOHNNYX Vloženo 7. Říjen 2008 Vloženo 7. Říjen 2008 maximální točivý moment a to těch 210Nm je od nějakých 2100-2200 tak že není potřeba motor zbytečně honit,maximum výkonu je pak někde kolem 5500 a to je těch 150 koní. jinak 130km/h jezdím 8-8,5 l ale pač jezdím mírně víc tak se mi spotřeba ustálí na 9-10 při 160-170 Citovat
danone Vloženo 8. Říjen 2008 Vloženo 8. Říjen 2008 ties mam pocit ze mi to niak prestalo tahat. Co s tym??? vag nic neukazuje motor ma 215000km Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.