tapir Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 (editace) Mám krátce octávku 1.8 turbo a v servisu mi řekli že mi turbo zabírá až cca od 3000 ot a mělo by mnohem dříve měl někdo stejný problém prosím o radu ať mě tam neoškubou výměnou všeho na vagu to ukázalo že lambda nic moc nebo že by váha vzduchu? Jinak ještě dotaz na spotřebu u tohoto motoru u rychlosti kolem 130km. Díky moc. Editováno: 25. Září 2008, autor: tapir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 jakej je to RV a kolik ma najeto ? Turbo ve skutecnosti zabira v cca 1850 otackach. Akorat , ze to jde do kroutaku, takze pri nizdych otackach to moc necitis. Citelny zaber je od cca 2500 otacek, pokud mas cip, muz to byt i v 3000. Ja mam cip od sportmotoru a nejvetsi zaber je kolem 3500 otacek. Jinak ve 130km/h mam spotrebu cca 8.5l/100km (prumer) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 tiez mi to pride akesi divne..turbo v 3000 je neskoro...ako pise kolega predo mnou,citit ho je skor..si si isty ze to je turbom?skus sa previest na inej octe a uvidis..spotreba je u mna cca 7,5l okamzita... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dastax Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 nevím od kdy má zabírat a odkdy zabírá,ale každopádně nejsilnější zátah mého RSa (chip) je u cca 3000ot...kdy opravdu vystřelí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 tak mě turbo zabírá při 2200 a víc, to nebude asi ta lambda, měl jsem špatnou a nedělalo to, skusit vyčistit váhu vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapir Vloženo 26. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2008 jakej je to RV a kolik ma najeto ?Turbo ve skutecnosti zabira v cca 1850 otackach. Akorat , ze to jde do kroutaku, takze pri nizdych otackach to moc necitis. Citelny zaber je od cca 2500 otacek, pokud mas cip, muz to byt i v 3000. Ja mam cip od sportmotoru a nejvetsi zaber je kolem 3500 otacek. Jinak ve 130km/h mam spotrebu cca 8.5l/100km (prumer) R.v. je 2003 a je to čipnutý na 142KW asi to bude tím že jsem si to neuvědomil protože těch 110 KW tolik nezabíralo odspodu a hlavně jsem to neřešil a po tom čipu to jelo z mýho pohledu šíleně tak mě znepokojilo to sdělení známyho v tom servisu když se tím svez a řekl že to zabírá nějak pozdě a začal jsem to přisuzovat i trochu spotřebě když jedu v klidu do 130 tak průměr je taky těch 8,5 což mi příjde dost na to lechtání plynu a říkal jsem si že to je tím, v těch nízkejch otáčkách nejede to turbo. díky moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Ehm, 1.8T není diesel - aby to bralo od 2000ot Kamarád má klasiku 1.8T a aby to trochu jelo, tak tomu musí trochu šlápnout na krk - chce to otáčky, je to benzín - žádný kadle-kadle-kadle-kadle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 klep - klep- klep- klep- klep- klep Jinak u nas jsem zpozoroval ,ze turbo zacina tahat kolem 2.5tis. a naplno zacina kolem 3.5- 4tis. otacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Mám taky auto chipovaný a turbo mi zabírá tak kolem 3500 otáček,že auto opravdu vystřelí a nejcitelnější je to z 2 na 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matty7 Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 ORS1/serie/-turba zatahuje kolem 2tis.ot.a je to příjemně cítit,po chipu je to kolem 2,5tis.a cítit je rozhodně víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 maximální točivý moment a to těch 210Nm je od nějakých 2100-2200 tak že není potřeba motor zbytečně honit,maximum výkonu je pak někde kolem 5500 a to je těch 150 koní. jinak 130km/h jezdím 8-8,5 l ale pač jezdím mírně víc tak se mi spotřeba ustálí na 9-10 při 160-170 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 ties mam pocit ze mi to niak prestalo tahat. Co s tym??? vag nic neukazuje motor ma 215000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.