Johny007 Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 No páni ja mam tiež problem s hlukom , pri otackach cca 2000 mi to riadne hučí ako keby bolo vyfukove potrubie oprete o nejaky plech , take drnčenie , ale cele potrubie som skontroloval a nigde sa nedotýka ziadneho plechu , menil som spojku co je za spaja katalatyzator a stredny diel vyfuku ta bola dierava , pomohlo to ale len trosku , cize chyba bude niekde inde , len nevjem prist na to že kde je chyba , stredovy diel je bosal ale urcite ma uz cosi za sebou , pretoze auto mam uz rok a pred tym bol iny majitel ... ja mam octavku rok : 1.6i , 1997rok , 74kW/101ps , kod motora : AEH . Zadny (koncovy) tlmič vyfuku mám SEBRING , nie original skodovacky .. Uvazujem nad tym ze vymenim stredovy i zadny diel vyfuku , len nevjem aku znacku vyfuku ... uvazujem nad vyfukom znacky BOSAL-stredovy i zadny diel... co by ste mi odporucili??? budem rad aj za maila , na ruud@pobox.sk . dik zatial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Měnil jsem také střední díl na 1.6 AKL a pak jsem se dlouho trápil s pazvuky než jsem výfuk vyladil tak, že je vše ok. Moje poznatky. 1. Výměnu výfuku musíš dělat jenom na studeném potrubí - pokud utahuješ horké díly, tak dochází při vychladnutí k pnutí, které vytváří rezonance výfuku. 2. Spojku mezi předním a středním dílem musíš usadit na trubce předního dílu na značku S-manuál převodovka (A-automat). Pokud to neuděláš - opět nepříjemné rezonance. 3. Všechny díly vyrovnat v závěsech - zvlášt střední díl. Střední díl má 2 sylentbloky - musí být vyrovnaný na obě strany. 4. Zadní díl musí být vyrovnaný cca 3-4cm nad zadní nápravou jinak ti při zatížení začne mlátit do nápravy. Já jsem dával originální díl, perfektně sedí a je bez problémů. Hodně zdaru s montáží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Měnil jsem také střední díl na 1.6 AKL a pak jsem se dlouho trápil s pazvuky než jsem výfuk vyladil tak, že je vše ok.Moje poznatky. 1. Výměnu výfuku musíš dělat jenom na studeném potrubí - pokud utahuješ horké díly, tak dochází při vychladnutí k pnutí, které vytváří rezonance výfuku. 2. Spojku mezi předním a středním dílem musíš usadit na trubce předního dílu na značku S-manuál převodovka (A-automat). Pokud to neuděláš - opět nepříjemné rezonance. 3. Všechny díly vyrovnat v závěsech - zvlášt střední díl. Střední díl má 2 sylentbloky - musí být vyrovnaný na obě strany. 4. Zadní díl musí být vyrovnaný cca 3-4cm nad zadní nápravou jinak ti při zatížení začne mlátit do nápravy. Já jsem dával originální díl, perfektně sedí a je bez problémů. Hodně zdaru s montáží. Tu spojku som menil co je medzi katalyzatorom a strednym dielom ale bolo to tak ze za tepleho stavu tak len tak skusim cez vikend tu spojku povolit a ked tak pritiahnut opet .... Aj tie 2 silentbloky som menil co drzia stredny diel vyfuku a pomohlo to trosku taktiez ale stale to nieje ono,zvuk je hrozny pri niektorych otackach .... A este sa spytam ze AKU ZNACKU STREDNEHO TLMICA A ZADNEHO VYFUKU BY STE MI ODPORUCILI??? Premyslam nad znackou BOSAL , myslim ze ten POLSKY asi rozumne by nebolo , poradte dakujem .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Já jsem po špatných zkušenostech s Bosalem (ve Felicii) na repliky zanevřel a objednal jsem si originální střední díl za 3500Kč ve škodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.