ViperCZ Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 Čím může být způsobeno že pohyb fofrklackem de ztuha? Mám fabii 1,4MPi 50kW ve výbavě Classic, včera sem jel 1,2HTP a tam stačí cvrnknout a je tam rychlost, a já to musím rvát poměrně velkou silou. Najeto mám 57 000. A problém číslo dva je zařazení 2. rychl. stupně, kde je jakýsi kopanec, spojku můžu pouštět sebepomaleji, ale prostě dvojka nezabírá a najednou tam je naplno, dělá to jen při řazení z 1. na 2. stupeň, při podřazování na dvojku je vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 HTP má inú prevodovku, tým to je. U teba treba spraviť základné nastavenie lanovodov podľa DP a vymeniť olej v prevodovke. A aj tak ti to nepôjde tak ako na HTP. Jazdil som na viacerych MPi a vo všetkých to radenie šlo tuhšie ako na HTP príp. 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Na tom něco bude. Jsem nedávno montil tempomat do jedný 16V a když jsem to projížděl, tak mě zarazilo, jak jde lehonce řadit proti mému MPi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Opravdu, na mém TDi to jde taky poměrně ztuha oproti služební 1,4 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.