Přejít na obsah

predni senzory - dodelani


acizek

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Nechci se vám míchat to tématu, ale chci se podělit, resp. vyzvědět, jestli máte s předníma senzorama podobné zkušenosti:

Když jedu po dálnici, silně prší, nebo jedu za kamionem, který na mě stříká vodu a přibrzdím, tak se mi atlivují přední senzory a začnou signalizovat překážku (pípají...), to samé se mi stalo loni v zimě, když mi to při jízdě namrzlo.

Dělá vám to taky?

Editováno: , autor: nosal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se vám míchat to tématu, ale chci se podělit, resp. vyzvědět, jestli máte s předníma senzorama podobné zkušenosti:

Když jedu po dálnici, silně prší, nebo jedu za kamionem, který na mě stříká vodu a přibrzdím, tak se mi atlivují přední senzory a začnou signalizovat překážku (pípají...), to samé se mi stalo loni v zimě, když mi to při jízdě namrzlo.

Dělá vám to taky?

Tak to se mi nikdy nestalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se mi nikdy nestalo

Jde o to, že to tam mám dodělaný. Přední senzory se aktivují při brždění a potom ještě asi na 10 sekund, když brzdím a není překážka, tak nic (displej se ani nerosvítí), když je tam překážka, začnou signalizovat.

Já to vidím tak - že když se na ty senzory valí voda od předního auta, tak po přibrždění ještě 10 sekund signalizují překážku (totéž při námraze)

Funguje originál taky tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to, že to tam mám dodělaný. Přední senzory se aktivují při brždění a potom ještě asi na 10 sekund, když brzdím a není překážka, tak nic (displej se ani nerosvítí), když je tam překážka, začnou signalizovat.

Já to vidím tak - že když se na ty senzory valí voda od předního auta, tak po přibrždění ještě 10 sekund signalizují překážku (totéž při námraze)

Funguje originál taky tak?

senzory mám origo, mě se teda při brždění nespouštějí, to by mě asi štvalo. Samy se zapnou pouze při zařazení zpátečky a nebo pokud je tlačítkem sám aktivuji a to lze jen při stání či rychlosti do maximálně tuším 10-20km/h, pak se samy deaktivují.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

senzory mám origo, mě se teda při brždění nespouštějí, to by mě asi štvalo. Samy se zapnou pouze při zařazení zpátečky a nebo pokud je tlačítkem sám aktivuji a to lze jen při stání či rychlosti do maximálně tuším 10-20km/h, pak se samy deaktivují.

Díky Rassi, konečně mi to někdo objasnil.

Problém je v tom, že tobě se ty přední deaktivují v závislosti na rychlosti jízdy :palec2:

To u mě nefunguje, takže to vyřešili tou brzdou a sledováním překážky.

- neaktivují se vždy s brzdou, ale jen když je tam překážka.

Jinak zadní fungují stejně (při zařazení zpátečky).

to Doli: Už bohužel nevím co je to za značku, kupoval jsem to přes NET, takže asi NONAME, ale až na tuto malou nepříjemnost jsem spokojen (když už mi to vadí, tak se to dá vypnout), tak GOOD - za ty prachy :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to, že to tam mám dodělaný. Přední senzory se aktivují při brždění a potom ještě asi na 10 sekund, když brzdím a není překážka, tak nic (displej se ani nerosvítí), když je tam překážka, začnou signalizovat.

Já to vidím tak - že když se na ty senzory valí voda od předního auta, tak po přibrždění ještě 10 sekund signalizují překážku (totéž při námraze)

Funguje originál taky tak?

Origo tak nefunguje. Při vyšší rychlosti (asi nad 10km/h) to nejde spustit. Což je logické. Na co taky, že. Něco jiného by bylo, kdyby to byly senzory aktivní to by byla paráda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To u mě nefunguje, takže to vyřešili tou brzdou a sledováním překážky.

Přední senzory se aktivují při brždění a potom ještě asi na 10 sekund, když brzdím a není překážka, tak nic (displej se ani nerosvítí), když je tam překážka, začnou signalizovat.

Jinak zadní fungují stejně (při zařazení zpátečky).

Sledování překážky? To je nějaký nesmysl. Origo senzory mají dosah maximálně 1.2 až 1.5m.

Co by tam mohla řešit brzda taky nechápu. Jak by do funkce parkovacího asistenta mohla být zakomponovaná?

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sledování překážky? To je nějaký nesmysl. Origo senzory mají dosah maximálně 1.2 až 1.5m.

Co by tam mohla řešit brzda taky nechápu. Jak by do funkce parkovacího asistenta mohla být zakomponovaná?

Asi takhle, když to není originál, tak to není připojeno k žádnému zařízení auta, které by tomu říkalo, jakou rychlostí jedu. Takže to funfuje tak, že při každém sešlápnutí brzdy (je to připojeno na brzdová světla) se to aktivuje a když ještě k tomu je před autem (asi 2 metry) překážka, tak to teprve začne pípat a ukazovat vzdálenost - stále se bavím o předních senzorech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle, když to není originál, tak to není připojeno k žádnému zařízení auta, které by tomu říkalo, jakou rychlostí jedu. Takže to funfuje tak, že při každém sešlápnutí brzdy (je to připojeno na brzdová světla) se to aktivuje a když ještě k tomu je před autem (asi 2 metry) překážka, tak to teprve začne pípat a ukazovat vzdálenost - stále se bavím o předních senzorech

To mě není moc jasné proč zrovna na brzdy.

Proč ne třeba nějakým tlačítkem?

Tak je to přece mnohem elegantnější.

Když chci aktivovat senzory tak buď zpátečkou nebo tlačítkem, ne?

To se ti to musí aktivovat při každém zastavení na křižovatce za autem nebo v koloně, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě není moc jasné proč zrovna na brzdy.

Proč ne třeba nějakým tlačítkem?

Tak je to přece mnohem elegantnější.

Když chci aktivovat senzory tak buď zpátečkou nebo tlačítkem, ne?

To se ti to musí aktivovat při každém zastavení na křižovatce za autem nebo v koloně, ne?

Hele na tlačítko zapomeň, to je ti na prd když parkuješ (kdo by měl myslet na jakýsi tlačítko) - u originálu se to aktivuje když jedeš míň než 20 a je tam překážka, u neoriginálu se to aktivuje brzda + překážka - jasný? Tlačítko je jen kosmetický doplněk.

Je pravda, že se to aktivuje třeba na křižovatce, nebo v koloně, ale to je i u originálu když jedeš pomalu - nebo ne? A to je ta obrovská výhoda, že ti to pořád sleduje překážku před tebou.

Editováno: , autor: nosal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele na tlačítko zapomeň, to je ti na prd když parkuješ (kdo by měl myslet na jakýsi tlačítko) - u originálu se to aktivuje když jedeš míň než 20 a je tam překážka, u neoriginálu se to aktivuje brzda + překážka - jasný? Tlačítko je jen kosmetický doplněk.

Je pravda, že se to aktivuje třeba na křižovatce, nebo v koloně, ale to je i u originálu když jedeš pomalu - nebo ne? A to je ta obrovská výhoda, že ti to pořád sleduje překážku před tebou.

Tohle teda není pravda. Originál se aktivuje po zařazení zpátečky předek i zadek. Po rozjetí nad 15 km/h se vypnou a už se do aktivace zpátečkou nebo tlačítkem vedle ESP a TMP NEZEPNOU! To by mě tak štvalo aby to na mě v koloně po Praze furt ječelo že máme mezi sebou míň jak 2 metry. Mohli ti to zapojit na tu zpátečku a deaktivace tak se zadníma senzorama ne? Ale když ti to tak vyhovuje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle teda není pravda. Originál se aktivuje po zařazení zpátečky předek i zadek. Po rozjetí nad 15 km/h se vypnou a už se do aktivace zpátečkou nebo tlačítkem vedle ESP a TMP NEZEPNOU! To by mě tak štvalo aby to na mě v koloně po Praze furt ječelo že máme mezi sebou míň jak 2 metry. Mohli ti to zapojit na tu zpátečku a deaktivace tak se zadníma senzorama ne? Ale když ti to tak vyhovuje....

To fak tak funguje? Takže chceš říct, že když parkuješ a dojíždíš ke stojícímu autu, tak ti to nic neřekne? a vklidu to do něj "narveš"?, tak kua na co to tam je? Furt myslet na to tlačítko? To teda s tou brzdou je lepší. A co když vyjíždíš z parkoviště a nevíš kolik máš na boku místa? - zase tlačítko? Tak to je pakárna, to teda raději snesu tu aktivaci na křižovatkách a když to moc otravuje tak to můža na chvíli vypnout. Ale nejsem z Prahy, tak těch kolon moc neabsolvuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To fak tak funguje? Takže chceš říct, že když parkuješ a dojíždíš ke stojícímu autu, tak ti to nic neřekne? a vklidu to do něj "narveš"?, tak kua na co to tam je? Furt myslet na to tlačítko? To teda s tou brzdou je lepší. A co když vyjíždíš z parkoviště a nevíš kolik máš na boku místa? - zase tlačítko? Tak to je pakárna, to teda raději snesu tu aktivaci na křižovatkách a když to moc otravuje tak to můža na chvíli vypnout. Ale nejsem z Prahy, tak těch kolon moc neabsolvuji.

Když dojíždíš k autu tak snad vidíš, ne? Pochybuju, že stihneš zareagovat na 2 metrech když se nebudeš dívat.

Když vyjíždíš z parkoviště tak stojíš na brzdě?

Mě by vpodstatě stačila aktivace jenom tlačítkem.

V 90% případů asistenta při parkování nepotřebuju.

Je dobrý při parkování do řady aut nebo v někde kde je fakt málo místa.

Aby na mě křičel v koloně nebo na křižovatce to bych asi nesnesl.

Ale je věc každého soudruha jak mu to vyhovuje. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když dojíždíš k autu tak snad vidíš, ne? Pochybuju, že stihneš zareagovat na 2 metrech když se nebudeš dívat.

Když vyjíždíš z parkoviště tak stojíš na brzdě?

Mě by vpodstatě stačila aktivace jenom tlačítkem.

V 90% případů asistenta při parkování nepotřebuju.

Je dobrý při parkování do řady aut nebo v někde kde je fakt málo místa.

Aby na mě křičel v koloně nebo na křižovatce to bych asi nesnesl.

Ale je věc každého soudruha jak mu to vyhovuje. ;)

Končím - kup si to a pochopíš.

Myslel jsem, že diskutuju s někým, kdo to má...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Končím - kup si to a pochopíš.

Myslel jsem, že diskutuju s někým, kdo to má...

Já mám (dodělané) originál přední i zadní senzory.

Jsou to ty samé co se montují ve výrobě a jejich funkce je přesně stejná.

Nemyslel jsem nic ve zlém.

Jinak jsem už napsal všechno podstatné výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...