Jir-ka Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 Po třech O1 s motory 1,6 a cca 200 tis km jsem přestoupil na O2 a navíc v naftě 77 kW. Po téměř dvou desítkách vozů s benzínem. Zatím ji mám 3 dny, najeto cca 500. První dojmy byly hooooodně rozpačité, jestli jsem vůbec udělal dobře. Na jednu stranu jistější podvozek, ale menší komfort na horších vozovkách, na druhou stranu lepší sedadla. Zvuk motoru při rozjezdu hrůza, ustálená rychlost je ok. Negativní dojem ze zvukového projevu kompenzuje krouťák motoru a spotřeba, i když jsem čekal i nižší. Na delší trase kterou jsem jel už více jak stokrát měla 1,6 75 kW spotřebu cca 5,5, tahle nafta 4,8. Ale asi bude lepší celkový průměr. Pokud to shrnu, jásot se nekoná. Ale uvidím po delší době. Jak jste na tom vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 (editace) já přestupoval z OI 1,6/55kW na 1,9/77kW TDI PD 4x4 a nemůžu si vynachválit, včera jsem jel štreku 750km a i se 4x4 spotřeba 5,5/100km při 4 lidech + pes v kufru, proti OI to krásně sedí v zatáčkách a o pohodlí ani nemluvě. Přesedlal jsem v koncem dubna a k dnešku tam mám 10500km Proti benzínu je nafta hlučnejší, ale není to zas tak hrozné Editováno: 19. Říjen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 Chudák pes. 750 km vkufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 neboj, nebyla tam v jednom kuse a dělaly se přestávky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasVCR Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 já přestupoval z OI 1,6/55kW na 1,9/77kW TDI PD 4x4 a nemůžu si vynachválit, včera jsem jel štreku 750km a i se 4x4 spotřeba 5,5/100km při 4 lidech + pes v kufru, proti OI to krásně sedí v zatáčkách a o pohodlí ani nemluvě. Přesedlal jsem v koncem dubna a k dnešku tam mám 10500km Proti benzínu je nafta hlučnejší, ale není to zas tak hrozné No ja přestupoval nedávno z 1,6i 74kW na 1,9TDi a naopak bych řekl, že po zahřátí je TDi tišší. Platí to rozhodně např. při jízdě na dálnici, kde hliníkovej motor 74kW jel ve vyšších otáčkách a řval teda tak, že se od 140 nedalo skoro mluvit se spolujezdcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 19. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 Tak to souhlasím, moje 75ka byla při 150ti hodně hlučná. Na to byla lepší 55ka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 úplně bych zapoměl, v jízdních vlastnostech je pochopitelně i rozdíl v 4x4 a předohrabu, osobně jak sednu do předohrabu, je to v zatáčkách hodně znát nebo i při jízdě na dálnici v mírné zatáčce, příjde mi, že ta 4x4 sedí daleko lépe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 No taky jsem přestoupil z O1 na O2 - O1 - TDI 81kW (čipnutá) já s ná najel cca. 100tkm a pocitově se mi s naftou jezdí lépe (manželka má 1.8T - 136kW a já mám prostě radši nižší otáčky ... a spotřebu - ), vyměnil jsem za O2 - 2.0 TDI (dovoz z DE) a ZATÍM spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 Já teda OI nikdy nevlastnil,ale brácha OI vystřídal hned několik a co jsem se s ní párkrát svezl,tak to se z OII dle mě ani snad nedá srovnat....už jen když jsem přesednul z Passatu-facelift B5 do OI,tak rozdíl byl znatelný,ale po přechodu do OII mi to ani nepřišlo,naopak v leč-čems mi připadla i vychytanější..o jízd.vlastnostešch nemluvě.....OII je podle mě hodně povedený auto........ Jediný plus pro OI byla kombinace z motorem 1.9TDI-PD 96kw......to měl brácha asi 2.měsíce a to byla fakt nálož...to když jsem tehdy přijel k němu z Passatem(taktéž z 1.9TDI-PD 96kw) a sednul do OI s totožnym motorem,tak jsem si připadal že ten motor má oproti tomu Passatu o 30koní víc.....ten s tou OI cvičil špičkově....až mi připadlo že to je na to auto moc..hlavně na podvozek,kterej ten výkon vyloženě nestíhal pobrat.......Tam kde jsem z Passatem v zatáčkách jel z nohou na plynu z bezpeč.pocitem jsem z tou OI měl nohu na brzdě a vytřeštění oči..... Ted jsem hodnotil auto jako takové.....co se motoru 1.9TDI-PD 77kw týče,tak to je kapitola jiná.....je to sice pořád TDI ze kterym se mi vždy bude jezdit dobře,ale TDI-PD už taková libovka jako staré dobré TDI rozhodně nejsou.....dle mě jejich 3x největší mínus: 1.už né tak výborná spotřeba(bráno ze standart.nastavením..po chipu je to trochu lepší)....2.spotřeba oleje(mě sice sežerou mezi výměnami tak 1L..max.1,5L),ale znám lidi co mezi výměnami tam toho oleje dolejou tolik,že ho prakticky vyměněj znova......3.nekultivovanost+hlučnost při akceleraci......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 já přestupoval z O I. 1.6 75kW na O II. Scout 2.0 FSI... a ty dvě auta maj snad stejnej jenom název...jinak je to jak nebe a dudy... jinak jak psal Rolbař... ta 4x4 je celkově stabilnější a v zatáčkách jistější jak předohrabka... každopádně na tý naftě (77 kW) je proti benzínu snad jedna jediná dobrá věc a to je ta spotřeba... já osobně bych to nebral... při mým nájezdu ne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 u 4x4 je jedna zajímavost a to ta, že nafta je levnější jak benzíňák při koupi nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 rolbar: Jo je levnejsi, ale taky slabsi a horsi, 2.0 FSI je trosku jinci kafe nez 1,9 TDI ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) to máš sice pravdu, ale na normální ježdění to stačí a komu ne, tak čip to trošku napraví, pokud je nafta jasná volba Editováno: 20. Říjen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 od tohodle radši ruce pryč, ať se to tu nezvrhne do debaty benzín vs. nafta... jezdit se dá i na tříkolce ale ten benzín je asi na jízdu zábavnější... myslím... a já bych tu naftu nechtěl... prostě je to hlučný jak kráva! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 ty vole až Ti zpod okna ukradnou auto a neuslyšíš jak vrní motor, ještě si vzpomeneš jak krásně vrčí traktory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Kdyz jsem si poprve sednul do OII tak jsem se citil jako v Passatu (ktery jsem vlastnil pred OI a kde bylo prostoru na rozdavani). No a ten vnitrni prostor byl oproti O1 opravdu znat a celkove se mi na prvni dojem tak zalibila ta O2, ze moje pekna stribrna O1 kombi sla na prodej a po 14 dnech jsem se uz prohanel v O2, kterou se mi podarilo sehnat v plne vybave - takze nadhera. Jenze se skoro rok sesel s rokem a zacalo se cim dal vice psat o motoru jenz mi klepal pod kapotou a to 2.0 TDI. Pomalu ale jiste jsem zacinal propadat tomu co vse me mozna s tim motorem ceka a po dlouhem rozhodovani sla do sveta. Ale svezenicko to bylo paradni. Motor nebylo po zahrati skoro slyset (no kdyz pominu hluk za studena a pri prudsi akceleraci, ale to kazdy kdo jezdi s ropakem ani nevnima) a proti O1 s 81 kW motorem to bylo neco jineho. Stabilita v zatackach - parada - a to hlavne diky seriovemu tuzsimu sportovnimu podvozku na 17 kolech. Pokud se jim podari vychytat motory TDiCR, tak budu uvazovat opet o O2. Skode jako takove jsem zustal verny, ale jejich nejvetsimu modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Ja jsem prechazel z OI 2.0i Elegance (model 2002) s najetymi 140 tis. km na fungl novou OII 1.8 TSI Elegance (model 2008). Prvni dojmy z OII byly: lepsi dilenske zpracovani, utulnejsi a zejmena vzadu prostornejsi interier, jasne lepsi motor, celkove tissi (jak motor, tak i ostatni hluky), jistejsi jizdni vlastnosti, i kdyz ten maly rozvor je citit porad, jistejsi chovani hlavne ve vysokych rychlostech (+160 km/h). OII je podle mne po vsech strankach dospelejsi auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 22. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Tak už mám cca 800 km, průměrná spotřeba 4,7 na sto. Co se týče interieru, ergonomie a sedadel, je to perfektní. Dokonce se divím, že mi ani ten kritizovaný široký střední panel tolik nevadí. Už si zvykám i na ten projev motoru, nakonec těch hlučných rozjezdů zase není tolik a potom to už jde. Na dálnici to jde tak do 150ti, 180 už byl problém. Nekamenujte mne, zkoušel jsem to v Německu. Na co si ale zatím těžko zvykám, je ten snížený komfort podvozku. Je to určitě daň za lepší jízdní vlastnosti oproti O2. Některým z nás to určitě vyhovuje, mohou si s tím autem více dovolit než s O1, já už ale preferuji spíše ten komfort. Na druhou stranu, to jistější ovládání a chování na vozovce je taky svým způsobem komfortní. Před téměř dvanácti lety byl pro mne přestup z Felicie do 1,6 O1 požitkem, dnes je to hledání kompromisů. Ten zátah motoru a spořeba oproti benzinu s podobným výkonem je dost silný argument k tomu, abych ji přijal. Uvidím po pár tisících km. Zatím bych řekl "perfektní vůz pro nahluchlého němce na jejich vozovkách". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 (editace) Já si všiml jedné, pro dost lidí nepodstatné odlišnosti. Kratší bezpečnostní pásy vzadu. Normálně se to nevadí, ale když chcete připnout dozadu dětskou sedačku, tak to je trochu problém. Myslím takové to vajíčko pro nejmenší děti, které nemá ISOFIX. U OII to jde bez problému, protože pás je delší. U OI se musí sedačka trochu naklonit. Další je méně místa za předními sedadly u OI. Kvůli té sedačce se musí přední sedadlo posunout víc dopředu, takže se vepředu už moc dobře nesedí. U OII opět žádný problém. Jsou to takové detaily na které moc lidí nenarazí. Editováno: 22. Říjen 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 jediné zklamání oproti OI je demontáž zadního opěradla, v OI jsem ho jen "vytrhnul", kdežto v OII se musí povolit plech na pantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 (editace) Tak aj ja som ako na ihlach - menim O1 facelift 1,4 55 kW ambiente za O2 facelift 1,4 90kW ambiente Najviac sa tesim na konecne vykonnejsi motor a natacacie xenony, kedze s halogenmi som vobec nebol spokojny... Editováno: 1. Listopad 2008, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 Na dálnici to jde tak do 150ti, 180 už byl problém. Nekamenujte mne, zkoušel jsem to v Německu. proč až v Německu? já to zkoušim i víc pravidelně 2x tejdně tady u nás Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 1. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 To nebylo "až", zrovna jsem tam měl cestu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 to je jedno, myslel jsem to jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 pripajam grafy 1,4 motorov Ex a buduca... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.