Akrubek Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Čau. Mám takovej dotázek. Nemáte někdo info, jak to funguje a co je k tomu vechno potřeba? Bylo by možné to dodělat, nebo je to nemožné? Přiznám se, že nemám představu. Díky předem za rady:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 (editace) Pokud to chceš dobastlit, tak potřebuješ zámek pásu s kontaktem a potom jen relátko, který propojíš se spínací skříňkou a nějakým bzučákem. Pokud to chceš propojit se zpátečkou, další relé a pokud to chceš aby to signalizovalo po rozjetí, tak už je to velký problém a vykašlal bych se na to. Stačí se naučit vyhlášku a tam je napsáno, že se pásy musí používat Já to tam mám, ale ža bych bez toho nemohl být? Furt tam cosi pípá... Editováno: 24. Říjen 2008, autor: Blacky Pravidla říkají - necituj poslední příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrubek Vloženo 24. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 No tak upřímně, my jsme všichni zvyklý se zapnout pás okamžitě po dosednutí,ale upřímně se mi líbí, jak maxidot na to upozorní a přeci jen svítí kontrolka, pokud je problém:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo_1 Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 (editace) Ono ti tam aj niečo pípa? Ja keď nezapne pásy a nštartujem, tak mi svieti kontrolka a po chvíli zhasne... Ak si zapnem pásy a naštarujem, tak mi svieti kontrolka a po chvíli zhasne... Inú funkciu som tam neobjavil a to je dobré, ale namám maxika. Jednoducho pásy zapínam a mám pokoj. Zvykol som si na to tak, že keď sa nezpnem, tak mám pocit, že vypadnem z auta EDIT Sorry splietol som si to z kontrolkou A-Bagu Editováno: 27. Říjen 2008, autor: lubo_1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 U OII to funguje tak, ze jakmile zapnu zapalovani a nemam zaplej pas, tak se rosviti kontrolka a na nekolik vterin se ozve akustickej signal. Pokud stojim, nebo jedu do 5km/h( nebo 10?? ted nevim, proste pomalinky popojizdeni) tak, jen sviti a nepipa. Jakmile rychlost presahne tu hranici, tak zacne zase pipat(bimbat) dokud se nepripoutam. Je to tak neprijemnej zvuk, ze se radsi poutam i kdyz jedu 50m do garaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrubek Vloženo 24. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 jj, no ale zpět k věci....jak je to tedy s obtížností dodělání? máte někdo reálné info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrubek Vloženo 4. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 nikdo nemá tip jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Stačí vymeniť zámok pásu sa typ určený pre kontrolu pásov, treba ho ukostriť a prepojiť na pin č. 20 v svorkovnici panelu prístrojov. Nakoniec nakódovať kontrolu pásov a je to. Toto platí pre vodičovu stranu. Strana spolujazdca je o niečo zložitejšia - treba do sedadla zabudovať tlakový snímač, ktorý zabezpečí, aby nepípala kontrolka, ak sedadlo bude voľné. Snímač sa ukostrí, pripojí na zámok pásu a ten sa pripojí na pin č. 28 v paneli prístrojov - a je to hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 (editace) Ahoj, ten PIN 20 platí pro MAXIDOT ? Díky Editováno: 6. Únor 2009, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Áno, je to jedno - keďže konektor je rovnaký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Jak na to ? jde mi jen o stranu řidiče - to znamená výměna zámku za zámek se spinačem. vývod připojit na PIN 20 na panel přístrojů,ale asi bude potřeba nějaké nakódování.... má někdo skušenosti jak na to, číslo dílu zámku s kontaktem (nebo někdo vymění),případně kudy táhnout kabel,jak naprogramovat Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Zlúčil som 2 diskusie týkajúce sa kontroly zapnutia pásov - na túto tému pokračujte tu. Akonáhle bude spravený návod, bude diskusia presunutá do "Dodatečné montáže". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Tak trochu pokročíme - zámek pásu s kontrolou zapnutí se dá sehnat něco přes 500,- je namontovaný na sedačce,takže v pohodě přehodit místo původního a el. kabel půjde nejlépe středovým tunelem :-) Poradí někdo jak se nejlépe dostat na PIN 20 u budíků (maxidot) ? případně jak budíky vyndat,nebo nějaké lepší místo (svorkovnice a pod.. ?) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 no budiky se vyndavaj prekvapive lehce. "utrhni" spodni kryci listu u budiku. Tam jsou dva sroubky a budiky jsou venku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 (editace) "utrhnout" myslíš směrem k volantu,nebo nahoru ? nechci si nic ulomit :-) Pak už je předpokládám hračka dostat se ke konektoru přístrojů a PINu 20 Editováno: 12. Únor 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 abych to upresnil. "utrhnes" celej lem kolem budiku. Ale zacni odspoda smerem k volantu. JEstli mas nastavovaci volant, tak si ho dej co nejbliz k sobe. Pak skubni za spodek listy k sobe. Povolej dve perka a celej se posune asi o 2cm. Pak vem sroubovak a postranach vypac ostatni. Cely ten kryt se vysune smerem k tobe. Bacha drzi jeste na kozence co kryje volant. Mozna, ze ti vyskoci nejake perko, ale to nevadi. Jdou tam dobre vratit. Jen je musis vyklepat a zespoda vyndat ten polystyrenovej vylisek, aby ses k tomu dostal. Pak uz ty torxy. Dal nevim budiky sem venku menel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Tak já už na to půjdu, takže ještě dotázek - PIN 20 na připojení od zámku pásu je přímo na budíkách ze zadu ? Připojit je potřeba přímo tam (tento PIN je dosud neobsazen),nebo je někam vyvedena další svorkovnice a budíky mohou zůstat na místě ? bylo by super,kdyby písnul někdo kdo už to dodělával Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Je treba vyndat budiky, ze kterych vypojis napajeci konektor a pak nasledne druhy konektor, ktery je vlastne tou svorkovnici, kam zapojis ten kabel na ten dany pin. Nakres (pouzit z navodu pro montaz mlhovek): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 Díky , šlo to vážně snadno - tři torxy a budíky jsou venku :-) přidal jsem PIN do svorkovnice (pozice 20) a kabel jsem vedl středovým tunelem,kde taky ukostřím druhý pól spínače od zámku pásu. Nemám loketku,takže místo i přístup tam je po vyjmutí odkladácí "ďoury" . Teď už to jen rozhýbat - nakódovat (zatím to nedělá nic ) Těším se jak mi to bude psát na MAXI DOT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 hehehe si tam nakodouj nejkaou hlasku. "zapni si pas, jinak ti striknu airbag do obliceje!, nebo tak neco., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Tak na Maxi Dotu to bude psát :Zapni bezp.pás Po výměně zámku pásu jsem si všimnul,že nový zámek je na délku kratší,než ten původní - že by na sportovních sedačkách byli jiné ? (původní byl s kusem pružného,ocelového lana na konci - tento je tužšší a celý z plechové pásoviny) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Ej veru myslím, že máš pravdu - na športové sedadlá je dlhší ten zámok! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 No nevadí - není to hrozný :-) Funguje to moc pěkně a docela logicky,takže to neobtěžuje zbytečně Takže celkové náklady na tuto záležitost u řidiče včetně VAG byla 600 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Ještě dotázek. Lze přemontovat(nacvaknout) ten kontakt z jednoho zámku do druhého ???? (omylem jsem namontoval zámek se spínačem,ale z jiných než sportovních sedadel ) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 hmm tak samotný spínač vyměnit nejde - už mi to pokusy prasklo,tak musím sehnat celý zámek nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.