Přejít na obsah

Kontrola zapnutí bezp. pásů


Akrubek

Doporučené příspěvky

Pokud to chceš dobastlit, tak potřebuješ zámek pásu s kontaktem a potom jen relátko, který propojíš se spínací skříňkou a nějakým bzučákem. Pokud to chceš propojit se zpátečkou, další relé a pokud to chceš aby to signalizovalo po rozjetí, tak už je to velký problém a vykašlal bych se na to.

Stačí se naučit vyhlášku a tam je napsáno, že se pásy musí používat :palec2:

Já to tam mám, ale ža bych bez toho nemohl být? Furt tam cosi pípá... :punk:

Editováno: , autor: Blacky
Pravidla říkají - necituj poslední příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ti tam aj niečo pípa?

Ja keď nezapne pásy a nštartujem, tak mi svieti kontrolka a po chvíli zhasne... Ak si zapnem pásy a naštarujem, tak mi svieti kontrolka a po chvíli zhasne...

Inú funkciu som tam neobjavil a to je dobré, ale namám maxika. Jednoducho pásy zapínam a mám pokoj. Zvykol som si na to tak, že keď sa nezpnem, tak mám pocit, že vypadnem z auta

EDIT

Sorry splietol som si to z kontrolkou A-Bagu

Editováno: , autor: lubo_1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OII to funguje tak, ze jakmile zapnu zapalovani a nemam zaplej pas, tak se rosviti kontrolka a na nekolik vterin se ozve akustickej signal. Pokud stojim, nebo jedu do 5km/h( nebo 10?? ted nevim, proste pomalinky popojizdeni) tak, jen sviti a nepipa. Jakmile rychlost presahne tu hranici, tak zacne zase pipat(bimbat) dokud se nepripoutam. Je to tak neprijemnej zvuk, ze se radsi poutam i kdyz jedu 50m do garaze. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Stačí vymeniť zámok pásu sa typ určený pre kontrolu pásov, treba ho ukostriť a prepojiť na pin č. 20 v svorkovnici panelu prístrojov. Nakoniec nakódovať kontrolu pásov a je to. Toto platí pre vodičovu stranu.

Strana spolujazdca je o niečo zložitejšia - treba do sedadla zabudovať tlakový snímač, ktorý zabezpečí, aby nepípala kontrolka, ak sedadlo bude voľné. Snímač sa ukostrí, pripojí na zámok pásu a ten sa pripojí na pin č. 28 v paneli prístrojov - a je to hotovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak na to ?

jde mi jen o stranu řidiče - to znamená výměna zámku za zámek se spinačem. vývod připojit na PIN 20 na panel přístrojů,ale asi bude potřeba nějaké nakódování.... :help:

má někdo skušenosti jak na to, číslo dílu zámku s kontaktem (nebo někdo vymění),případně kudy táhnout kabel,jak naprogramovat :kuk:

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak trochu pokročíme - zámek pásu s kontrolou zapnutí se dá sehnat něco přes 500,- je namontovaný na sedačce,takže v pohodě přehodit místo původního a el. kabel půjde nejlépe středovým tunelem :-)

Poradí někdo jak se nejlépe dostat na PIN 20 u budíků (maxidot) ? případně jak budíky vyndat,nebo nějaké lepší místo (svorkovnice a pod.. ?)

Díky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

abych to upresnil. "utrhnes" celej lem kolem budiku. Ale zacni odspoda smerem k volantu. JEstli mas nastavovaci volant, tak si ho dej co nejbliz k sobe. Pak skubni za spodek listy k sobe. Povolej dve perka a celej se posune asi o 2cm. Pak vem sroubovak a postranach vypac ostatni. Cely ten kryt se vysune smerem k tobe. Bacha drzi jeste na kozence co kryje volant. Mozna, ze ti vyskoci nejake perko, ale to nevadi. Jdou tam dobre vratit. Jen je musis vyklepat a zespoda vyndat ten polystyrenovej vylisek, aby ses k tomu dostal.

Pak uz ty torxy. Dal nevim budiky sem venku menel. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já už na to půjdu, takže ještě dotázek - PIN 20 na připojení od zámku pásu je přímo na budíkách ze zadu ?

Připojit je potřeba přímo tam (tento PIN je dosud neobsazen),nebo je někam vyvedena další svorkovnice a budíky mohou zůstat na místě ? :feve:

bylo by super,kdyby písnul někdo kdo už to dodělával ;) Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky , šlo to vážně snadno - tři torxy a budíky jsou venku :-) přidal jsem PIN do svorkovnice (pozice 20) a kabel jsem vedl středovým tunelem,kde taky ukostřím druhý pól spínače od zámku pásu. Nemám loketku,takže místo i přístup tam je po vyjmutí odkladácí "ďoury" .

Teď už to jen rozhýbat - nakódovat (zatím to nedělá nic :smich: )

Těším se jak mi to bude psát na MAXI DOT kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak na Maxi Dotu to bude psát :Zapni bezp.pás ;)

Po výměně zámku pásu jsem si všimnul,že nový zámek je na délku kratší,než ten původní - že by na sportovních sedačkách byli jiné ? (původní byl s kusem pružného,ocelového lana na konci - tento je tužšší a celý z plechové pásoviny) :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...