manduss Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 (editace) Zdravím, dneska jsem měnil baterii a při tý příležitosti jsem změřil odběr u vypnutýho motoru. Naměřil jsem 380 mA a to se mi zdá nějak moc. Je to O1 1.8T. Jediný, co mě napadá, že by mohlo něco brát je CZ, alarm, radio a hodiny. Kolik to má normálně brát? Nenapadá vás někoho, čím by to mohlo být a na co bych se měl zaměřit? doplnění: zkoušel jsem postupně vytahovat jednu pojistku za druhou a nic se nezměnilo. furt kolem, teď už, 500 mA. Jediný, kdy to trochu kleslo bylo, když jsem vytáhnul pojistku na levé dálkové světlo. to to pak bylo asi 370 mA. Climatronic mi vypsal chybu 4B6 (Signál doby vypnutého zapalování Climatronic). To vůbec netuším, co znamená. Editováno: 25. Říjen 2008, autor: manduss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shimpan Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 U mě to dělá nezamčený centrál, stačí zamknout a spotřeba je asi 12 mA. Zkuste ještě jednou změřit proud a vytahovat pojistky, dost by mě udivilo, kdyby alespoň při vytažení jedné z nich proud neklesl. Je samozřejmě možné, že se akumulátor může vybíjet někde jinde (nějaký svod ještě před pojistkami), ale je to dost nepravděpodobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manduss Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 U mě to dělá nezamčený centrál, stačí zamknout a spotřeba je asi 12 mA. Zkuste ještě jednou změřit proud a vytahovat pojistky, dost by mě udivilo, kdyby alespoň při vytažení jedné z nich proud neklesl. Je samozřejmě možné, že se akumulátor může vybíjet někde jinde (nějaký svod ještě před pojistkami), ale je to dost nepravděpodobné. díky, to mě nenapadlo. vyzkouším to a dám vědět. ty pojistky jsem opravdu všechny postupně vytahal a žádná na to vliv neměla. tu chybu klimy jsem vymazal a už se neobjevila, tak tím to teda asi nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 jest-li jsi to zacal merit hned, jak jsi dojel s autem, tak v manualu pisou, ze ma byt auto v klidu cca 45minut a teprv muzes merit odber proudu, ze ty ridici jednotky atd. jeste pracuji - berou proud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 ano nez se uspi - ale taky presne nevim jak dlouho - taky bych pockal nejmene 30 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Omlouvám se za neznalostm,ale mohli by jste mi někdo přesně popsat jak takové měření provést a co je k tomu potřeba,popřípadě nějaké el.schéma? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;hl=multimetr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.