Listopad 8, 200816 r Větší blbost jsem neslyšel Kdyby jste se zamysleli nad tím jak to funguje ,zjistíte že je to blbost. Takhle vznikají mýty o tajemných závadách a rozsáhle diskuze o ničem. PS: jak si trubka v které je tlak, může něco přisát?? Netuším - nejsem automechanik - jak jsem koupil tak prodavam.
Listopad 10, 200816 r Tak sem ho po 68ooo taky vymenil, ale rekl bych ze sem ho jeste zdaleka menit nemusel. sice tmavej zvenku ale zevnitr uplne bilej. ve filtru byla cista nafta bez usad, bez oleje, cisto. Ale musim pochvalit VW group ze na odvzdusneni cele palivove soustavy stacilo jednou otocit klickem v zapalovani ... to sem fakt cumel.
Listopad 10, 200816 r Měl by se měnit každých 60tisic dle servisní knížky ale je fakt že jsem ho taky vyměnil o 15 tisic dřív.
Listopad 10, 200816 r Dle servisky je že pokud používáš naftu dle ČSNxxxxxxx,tak je výměna naft.filtru po 90.000km.....po 60.000km se měnil u starých klasik TDI.... Já je teda měnim taky dřív....po 90.000km mi to přijde dost a vlastně i po těch 60.000km.......
Prosinec 23, 200816 r Mám najeto 90k tak ho taky asi vyměním...kolik ta vložka stojí? Kámoš mě strašil že snad 2500,- to mi přijde přestřelený...
Prosinec 23, 200816 r Mám najeto 90k tak ho taky asi vyměním...kolik ta vložka stojí? Kámoš mě strašil že snad 2500,- to mi přijde přestřelený... cca 590,- Dnes jsem byl na 60tkm servis a bylo mi zdeleno,ze se meni v 90tkm. Upraveno Prosinec 23, 200816 r od karel
Prosinec 23, 200816 r Origo ve škodovce (což je MannFilter) stojí kolem 1.100kč......když koupíš ten samej v MannFilter(třeba u Štangla či Elitu),tak tě vyjde do 700kč.
Prosinec 23, 200816 r To je fakt........ A ani to moc nezáleží kde tankuješ......moje auta tankujou z 90% v Německu a taktéž je i po 30.000km černej jak úhel....
Prosinec 23, 200816 r jen pro info, ten filtr je černej jak bota už po 30t km To je zajímavé, myslel jsem si, že není moc rozdíl mezi benzínem a naftou, ale asi ano, prt. můj benzínový byl po 60k jako nový...
Leden 12, 200916 r ještě k tomu naftovýmu filtru - je nuný po výměně filtru odvzdušňovat pal. soustavu? Mám na tělese filtru šroubek - v DP se píše že slouží k případnému odsání vody z filtru - předpokládám, že je voda lehčí než ropa, takže se odsaje z vrchu...ale o odvzdušňování jsem se nedočet...je teda zapotřebí, nebo se vzduch vytlačí zpětným vedením do nádrže? Dík
Leden 12, 200916 r Autor Pro info Ropa neni lehci nez voda takze si vzpomen ze treba na mori pri havarii tankeru plave po vrchu K tomu odvzdusneni, jsou tam dva druhy filtru i samotne vlozky jeden druh je pokud mas nahore odvzdusnovak a druhy je bez odvzdusnovaku Kdyz jsem ja menil tak mam model bez odvzdusnovaku, pouze vymenil nic nezaleval naftou, jen parkrat zapnul a vypnul klicek a pak chvili nechal vrcet na vonobeh aby s minimalni spotrebou se vymenila nafta z nadrze do filtru a opacne,protoze nafta u TDi PD porad koluje dokola a vstriky si vezmou pouze co potrebuji a ta vetsina co nespotrebuji se vraci prez chladic nafty ktery je pod podlahou (pod nohama spolujezdce) nazpet do nadrze
Leden 12, 200916 r U TDI-PD se nemusí po výměně naft.filtru ho ještě zalejvat....stačí 2-3x pustit a vypnout zapalování a ta nafta se tam sama natáhne...
Leden 13, 200916 r Jen pro zajímavost přikládám foto naftového filtru moji Octavie po 80.000kmMinulý týden jsem ho před zimou raději vyměnil. Zasviněněj je docela dost Tak pridavam foto vlozky filtru ktery ma nahore na vicku odvzdusnovaci sroubek To Kemar Ty si měnil filtr UFI viz foto nahoře, nebo filtr Mann viz fotka dole? Jinak protože moje auto cukalo v tahu při mrazech pod -10°C, tak jsem vyměnil preventivně palivový filtr. Vypadal podobně jak ten UFI na obrázku nahoře, tak snad to pomůže. Jinak děkuji Korlos3 za radu ohledně značky origo filtru M+H - koupil jsem jej tedy u "Novačky" za 690,- a díky tomu ušetřil téměř 350,- ( v servisu za identický filtr PU 936 x chtěli přes 1040,-). Jinak jsem se ještě chtěl zeptat jak je vyhřívaný naftový filtr? Zpátečkou nafty, nebo chladící kapalinou motoru? Upraveno Leden 13, 200916 r od indet
Leden 13, 200916 r Autor Myslim ze jsem daval UFI Ono je to stejnak jedno... stejne to bouchaji na jedne lince akorat a konci do jednou davaji do krabicek UFI, pak Bosch, druhy den Mann atd... Upraveno Leden 13, 200916 r od kemar
Leden 13, 200916 r jj...krabičky který se tisknou na Ukrajině....jeden den Bosch, druhej Mann, třetí UFI......
Leden 14, 200916 r Tady jsem na šel pěkný článek o zimní naftě, provedení filtrů a aditivech. http://auto.idnes.cz/nafta-pod-20-186-c-tu...15_automoto_fdv
Leden 14, 200916 r jj...VIF už používám.... Tak jsem dneska vyměnil palivovej a vzduchovej filtr...docela kentus...naštěstí nafta odebraná z nádobky byla hezky čistá, bez oleje... Upraveno Leden 20, 200916 r od holy
Únor 16, 201015 r U TDI-PD se nemusí po výměně naft.filtru ho ještě zalejvat....stačí 2-3x pustit a vypnout zapalování a ta nafta se tam sama natáhne... Rád by som sa podelil o môj dnešný zážitok v servise.... Šiel som na výmenu oleja tak som kúpil aj palivový filter nech to servisáci vymenia jedným vrzom.Vzhľadom na to, že v origo servisnom manuále je postup výmeny palivového filtra nasledovný: odšróbovať odvodňovací šrób, odsať cca 100ml nafty,resp. vody, vymeniť podložku, zašróbovať, odšróbovať viečko, vymeniť filter a tesnenia, zašróbovať viečko tak som sa snažil aby chlapci dodržali tento postup. Pred naštartovaním som 5krát zapol kľúč, aby si teda čerpadlo natiahlo do systému naftu...tak štartujem a ejha....nič...sucho....nafta vo filtre bola (overené)....Štartovali sme auto až zdochla baterka.Nasledovalo napichnutie na elektriku..trvalo pekných 20 minút, kým motor naskočil...a preto sa pýtam, KDE SA STALA CHYBA???????? Ďakujem za racionálne vysvetlenie.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.