acek Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 No to že ti to hned po výměně pal. filtru nechytne se stát může a mám takový dojem že to je napsaný v návodu na obsluhu. Ale to by mělo trvat tak minutu startování. Jinak jde o to jak máš auto seřízený (předvstřik ,množství nafty -startovací dávka) v jakém stavu je baterie-její kapacita má vliv na spoustu elektroniky-čidel která vyhocují provozní stav motoru ,tím je myšleno teplota chladící kapaliny oleje teplota paliva teplota nasávaného vzduchu-nevím co všechno tam je ale pokud nějaké to čidlo nedá tu správnou iformaci o stavu tak výsledkem je to že to řj motoru dává špatné info o stavu a ta neví jakou dávku paliva má dát pro start. Setkal jsem se s tím i na jiných fórech motor točil ale nechytal. po výměně baterie bylo vše v pořádku. velký vliv má také funkčnost žhavení (Hlavně u 2.0TDI je na to háklivá) Jinak já při výměně pal.filtru komplet čistím i těleso ve kterém je filtr uložen ,po vyčištění a montáži nové vložky pal.fitru odšroubuju odvzdušňovací šroubek na víku filtru nasadím na to hadičku několikrát zapnu klíček zapalování dokud neteče čistá nezpěněná nafta pak sundám hadičku zašroubuju šroubek a ještě znovu několikrát zapnu zapalování.A nastartuju na škrtnutí. jen jednou se mi stalo že to na poprvé nechytlo tak jsem to startoval asi 20 vteřin pak to chytlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doki Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Ja som menil filter pred týždnom mal 50 000 km a bol poriadne hnusný , nový SCT filter stál 14 Euro+3 Euro poštovné kurierom až domov , u Autokelly mi ponukali filter za 45 Euro, mám 2.0 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisacekSK Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 no batériou to určite nebolo to môžem zodpovedne povedať...auto mam rok aj pol a štartuje bez problémov, teda až na tie 18stupňové mrazy čo boli...vtedy som mal pocit že mi vyletí motor z auta a sem tam chytil až na 2.krát........lenže toto vyzeralo skôr ako keby bol zavzdušnený systém od filtra po vstreky...neviem si to vysvetliť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Kluci ještě dotaz, taky bych si ten filtr chtěl radši vyměnit, ale zajímá mě jak to děláte při tom samotném vytahování filtru aby nebyl pak celej motor od nafty ( odvzdušňovací šroub tam nemá) obložit to hadrama? nebo to není tak děsné aby to nějak teklo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robca Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Kluci ještě dotaz, taky bych si ten filtr chtěl radši vyměnit, ale zajímá mě jak to děláte při tom samotném vytahování filtru aby nebyl pak celej motor od nafty ( odvzdušňovací šroub tam nemá) obložit to hadrama? nebo to není tak děsné aby to nějak teklo ? Prosím, help!!! všude se píše při výměně pal. filtru - odvzdušňovacím šroubkem vysaj naftu, ale já tam žádný taký šróbek nemám!! jak je to možný! jsem slepej nebo se jedná o nějaké vylepšení VW? Mám OII, 2,0 TDI (103 kW) MR2007,kod motoru BKD, díky díky díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Měli by být dva druhy s odvzdušňovacím šroubkem a bez.Ten se šroubkem byl u starších r.v. a ty už máš asi bez ten novější jde to i bez osátí povol na tělese filtru šroubky kolem příruby zvedni vršek s hadičkama odehni na stranu a pak popotáhni celý spodek filtru směrem nahoru asi 1cm je jen nacvaklý a pak směrem ke světlu a je venku pak vylej naftu vyndej vložku vyčisti obal fitru a dej novou vložku s těsněním zalej naftou a opačným způsobem namontuj zpět.Než nastartuješ několikrát zapni zapalování aby se to odvzdušnilo a pak teprv startuj.Může se stát že budeš startovat i minutu než to chytne.Někdy to chytne hned.Záleží kam až se dostane vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robca Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 Měli by být dva druhy s odvzdušňovacím šroubkem a bez.Ten se šroubkem byl u starších r.v. a ty už máš asi bez ten novější jde to i bez osátí povol na tělese filtru šroubky kolem příruby zvedni vršek s hadičkama odehni na stranu a pak popotáhni celý spodek filtru směrem nahoru asi 1cm je jen nacvaklý a pak směrem ke světlu a je venku pak vylej naftu vyndej vložku vyčisti obal fitru a dej novou vložku s těsněním zalej naftou a opačným způsobem namontuj zpět.Než nastartuješ několikrát zapni zapalování aby se to odvzdušnilo a pak teprv startuj.Může se stát že budeš startovat i minutu než to chytne.Někdy to chytne hned.Záleží kam až se dostane vzduch. Díky moc,jdu na to:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 (editace) potreboval by som vediet aky palivovy filter ide do motora 77kw BJB ze vraj ich je tri druhy... vie mi niekto napisat konkretny typ napr od mann... dikk Editováno: 2. Prosinec 2010, autor: rsrsrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 (editace) RSRSRS: Zaklad je napisat aj ROK VYROBY AUTA!!! Do naftoveho filtra idu az 4 druhy -vlozky naftoveho filtra. Filtre MANN. PU 936 x PU 936/2 x 09/05 PU 825 04/06 PU 936/1 Editováno: 2. Prosinec 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Škoda Octavia II Combi Ambiente 1.9 TDI 77kw modelový rok 2006, výrobné číslo 171652 to je z dekodera vin inac je to 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 zdravim dnes em take koukal na filtr a je jak bota ,tak sem hledal jak se tam ten olej dostane ,a neni to nahodou tandemovem cerpadle ze by to tam protejkalo spatne tesnil ? jeste to poresim snad bude stacit pretesnit a uz tam olej nebude ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 stačí ho častejšie meniť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novej Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 Pro kontrolu jsem vyndal filtr po 5 000km a byl zrovna tak černej jako po 60 000km. Prostě ten papír s naftou nějak zreaguje. Tankuju na shell tu lepší naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czuba Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Zdravím Vás všechny,mám prosbu. V servise auto Sien, nám zlomili na palivovém filtru u OCT 2 RS TDi tu " čulku" která je pod přírubou a zasouvá se do ní papírový filtr, pak se to přikryje a zašroubuje. Nikde v nádobě nebyla, ani ve filtru který jsem rozřezal abych to popřípadě přilepil zpět. Má otázka zní:Na utě je palivový s označení 3C0 127 400 C a já sehnal 3C0 127 400 B. Mohu tento použít aby to dobře šlapalo a filtrovalo? Jedná se o motor BMN. Děkuji Vám všem za rady.Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.