Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Softwery pro 66 a 81KW jsou jine pozor na to.. Jiny tlak paliva..U 81kw neni takovej narust a nekouri nejak u 66 je narust velkej a taky i dost kouri a zacne kecat palubak...Tlak turba u obou stejnej ale v tom to neni....

Vloženo
Kdyz jse tady resi ty trysky(O1 TDi 81kw tv 98) chtel jsem se zeptat mam najeto 363tis km a chtel bych vymenit trysky a dat tam mozna nejaky lepsi nez ty origo.Jde mi o to jestli to ten motor pobere kdyz ma tolik nabehano. diky za rady odborniku

Dej trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Zvyšíš výkon o cca 10-15 koní, ale hlavně provedeš údržbu, která by motoru hooodně prospěla při tvém počtu najetých kilometrů! :palec2:

Odkud jsi?

Vloženo
Dej trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Zvyšíš výkon o cca 10-15 koní, ale hlavně provedeš údržbu, která by motoru hooodně prospěla při tvém počtu najetých kilometrů! :palec2:

Odkud jsi?

Jen pro oziveni FB a Bosch 764 stejne oznacen, ma stejny prutok tzn. stejne kone.. FB jsou dokonce levnejsi nez Bosch ale sada neobsahuje podlozky trysek..... Jinak predvanocni akce stale plati,{ info v sekci stale nabidky] trysky + chip

Vloženo
Softwery pro 66 a 81KW jsou jine pozor na to.. Jiny tlak paliva..U 81kw neni takovej narust a nekouri nejak u 66 je narust velkej a taky i dost kouri a zacne kecat palubak...Tlak turba u obou stejnej ale v tom to neni....

Jak tam může být jiný tlak paliva, když čerpadlo je stejné a vstřiky mají stejný otvírací tlak?

Vloženo (editace)

Co to ma spolocne s otvaracim tlakom prosim ta? Otvaraci tlak ta zaujima pri starte..... Akonahle mas motor v otackach tak uz ta zaujima davka nafty.... Pri rovnakom cerpadle (rozumej rovnaky priemer toho axialneho piestu) a rovnakej dlzke vstreku ti mnozstvo vstreknutej nafty a teda tlak paliva urcuje priemer direry v tryske... a ten je u 81kw trysiek vacsi ;) Akosi nechapem preco ziadas o radu a potom sa ides hadat s ludmi co tomu fakt rozumeju (TDIfun, Indi, ...) :kuk:

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo (editace)

Proto pořád dost dobře nechápu,jak může být rozdílný tlak paliva.Podle mého je u rotačky tlak zvyšován ze stoupajícíma se otáčkama. P.S. Já se s nikym hádat nechci.pouze si chci upřesnit nějaké názory.

Editováno: , autor: Seidl
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo

Nechtej po mne abych tady vysvetloval cele elektonicke rizeni cerpadla..proste softwer ma vliv na polohu ventilu N146 tj davkovaci ktouzek.Cerpadla jsou stejna ale softwer je jiny. Jine mV.... U 66KW je nalozeno vic nez u 81 kde je vetsi prutok tryskou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...