Indi Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Brykety ti z toho lítat nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Softwery pro 66 a 81KW jsou jine pozor na to.. Jiny tlak paliva..U 81kw neni takovej narust a nekouri nejak u 66 je narust velkej a taky i dost kouri a zacne kecat palubak...Tlak turba u obou stejnej ale v tom to neni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Kdyz jse tady resi ty trysky(O1 TDi 81kw tv 98) chtel jsem se zeptat mam najeto 363tis km a chtel bych vymenit trysky a dat tam mozna nejaky lepsi nez ty origo.Jde mi o to jestli to ten motor pobere kdyz ma tolik nabehano. diky za rady odborniku Dej trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Zvyšíš výkon o cca 10-15 koní, ale hlavně provedeš údržbu, která by motoru hooodně prospěla při tvém počtu najetých kilometrů! Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 No jsem z brna teda spis tam ted od nedele budu 2 tydny. A jak tam buudu chtel bych to udelat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Obrať se na Humla, ten pracuje v RF auto Brno a je to odborník a trysky má od Dieselpoweru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Dej trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Zvyšíš výkon o cca 10-15 koní, ale hlavně provedeš údržbu, která by motoru hooodně prospěla při tvém počtu najetých kilometrů! Odkud jsi? Jen pro oziveni FB a Bosch 764 stejne oznacen, ma stejny prutok tzn. stejne kone.. FB jsou dokonce levnejsi nez Bosch ale sada neobsahuje podlozky trysek..... Jinak predvanocni akce stale plati,{ info v sekci stale nabidky] trysky + chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Softwery pro 66 a 81KW jsou jine pozor na to.. Jiny tlak paliva..U 81kw neni takovej narust a nekouri nejak u 66 je narust velkej a taky i dost kouri a zacne kecat palubak...Tlak turba u obou stejnej ale v tom to neni.... Jak tam může být jiný tlak paliva, když čerpadlo je stejné a vstřiky mají stejný otvírací tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) Co to ma spolocne s otvaracim tlakom prosim ta? Otvaraci tlak ta zaujima pri starte..... Akonahle mas motor v otackach tak uz ta zaujima davka nafty.... Pri rovnakom cerpadle (rozumej rovnaky priemer toho axialneho piestu) a rovnakej dlzke vstreku ti mnozstvo vstreknutej nafty a teda tlak paliva urcuje priemer direry v tryske... a ten je u 81kw trysiek vacsi Akosi nechapem preco ziadas o radu a potom sa ides hadat s ludmi co tomu fakt rozumeju (TDIfun, Indi, ...) Editováno: 6. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) Proto pořád dost dobře nechápu,jak může být rozdílný tlak paliva.Podle mého je u rotačky tlak zvyšován ze stoupajícíma se otáčkama. P.S. Já se s nikym hádat nechci.pouze si chci upřesnit nějaké názory. Editováno: 6. Listopad 2008, autor: Seidl citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Nechtej po mne abych tady vysvetloval cele elektonicke rizeni cerpadla..proste softwer ma vliv na polohu ventilu N146 tj davkovaci ktouzek.Cerpadla jsou stejna ale softwer je jiny. Jine mV.... U 66KW je nalozeno vic nez u 81 kde je vetsi prutok tryskou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Ok.Děkuji za vysvětlenou. To znamená že na 66kw soft a 81kw vstřiky tam pujde o něco více nafty než na 81 soft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.