Přejít na obsah

Kompletní kola nebo přezouvat.


Turista

Doporučené příspěvky

Zdravím motoristy.

Jelikož jsem si pořídil novou Fabii/2007/ a jsem nováček, nemám skušenosti, chtěl bych přezout na zimní pneu

ale nevím jak se k tomu postavit. Je několik možností:

1. Objednat si na netu kompletní kola /zimní gumy již na disku/ cca.1700,- kus /Polaris/ a pak si je montovat na zimu sám.

2. Nechat přehodit v servisu původní letní gumy na zimní /které bych tam koupil/ na pův.disky a na jaře opakovat.

3. Nechat celou transakci na servisu - koupit tam gumy i ráfky a nechat si to přehazovat.

Snad je ještě nějaká možnost tak bych rád podiskutoval o možnostech.

Dík za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se týče mě,určitě pořídit plecháče a na nich mít zimáky. Jednak to přezuješ kdy chceš,nevyhazuješ peníze za pneuservis tj 2 ročně min 800 kč a to nemluvím o tom,že přezouvání pneumatikám neprospívá. Další věc je ,zkus jet teď necham někam přezout gumy,někde se objednává až týden -14 dní,takže ještě ty nervy s tím..... Já mám plechy v garáži a čekám až budou teploty tak okolo 5st....pak si to za chvilku v klidu přezuju sám -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar,

ja som to tiesil takto :

- objednal som si pneumatiky aj disky cez internet (kedze neboli komplety .. ale mozno ked dobre pokukas po nete komplety budu .. prip. v skoda servies mavaju komplety )

- nasledne dal do pneuservisu nahodit gumy na disky a vyvazit ...

- kolesa -- prehodil som sam ...

robim to tak preto lebo aspon mam pocit ze na aute obcas neco sam urobim ... :-)

inak by som mozno nechal prehodit v servise

summa sumarum . cez net objednas lacnejsie ... a jednoznacne odporucam mat komplety a menit tie .. nie prezuvat ...

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejlepší jsou komplety a přehodit si je sám, aspoň si člověk zkoukne, jak to za koly vypadá, zkontroluje...