Publikováno Listopad 6, 200816 r Ahoj soudruzi a inžinýri, koupil jsem si z bazoše fabku TDI DP, zanovní model 2006. Na pohled hezka, ale až jsem ji dotahl domu a podival se ješte jednou do motoroveho prostoru pod plastový kryt, malem jsem upadnu.kolem turba ( jak mate sací hadici na turbo a pak ten regulační ventyl ) a všechny ty hadičky a izolace za turbem zamaštena od oleje, olej jsem meril, no skoro nic tam nebylo ( a to ma oficialne najeto 62000km takže pred vymenou oleje ale mel jsem fabku v dieselu už driv a vubec neteklo ) jak je to možny tohle? o 2 letyho auta? byl to služebak hold ale takhle se turbo dosrat? Pritom citim že turbo funguje a tahne, ale zaroven si divne pohvizdava. Co s tím a proč se tak brzy turbo unavilo? Upraveno Listopad 6, 200816 r od reyder
Listopad 6, 200816 r Pouzdra v turbu se něčím mazat musí. A už Ti asi trošku prolínají, proto ten olej všude. Přečti si v Cimbu.cz, jak se chovat k turbu, předchozí lopata se asi chovat neuměla.
Listopad 7, 200816 r Nejvíc turbu ,,pomůžeš " když točíš studený motor , nebo když motor hodně vytáčíš a pak ihned chcípneš motor. Taky musi mít správný olej. 62000KM je opravdu málo .....
Listopad 8, 200816 r Autor děkuju za připomínky, ted jsem hodně četl o tom, a bohužel ty výmeny oleje long-life nesou sebou i negatyvni vysledek že před koncem vymeny je už olej min kvalitni a taky ho ubýva a to nejvíc práve pociťuje turbo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.