vituzzo Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Jo nechá na první stránce softu,viz foto.Snad nebude vadit odpověď ode mne Určitě neva...dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vituzzo Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Kamile, myslíš, že je nějaká šance, že budeš umět psát po třídrátu do spodního řádku? Nebo je to prostě úplně passe? Vituzzo- Sharan,Liberec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vituzzo Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 pochlubte se, kdo si co nechava v d-dotu zobrazovat .. necham se rad inspirovat ) .. stale mam nejake pozice volne .. mohli bychom pak udelat nejakej list oblibenejch polozek Mám tam Interiér, neboli teplota uvnitř vozu ŘJ08 blok 002 pozice 2 a krouťák Nm 01/020/1, ale mám Sharana, tak u Škodovek to možná bude trochu jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vituzzo Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Tak jo klidně začnu,neb by se inspirace fakt hodila.Můžete dopsat typ motoru a palivo,pro upřesnění Motor TDI typ ASV Hezčí než Nafta by bylo DIESEL,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 hihi jj už tam mám Diesel .Tak tabulky sem šup šup,ať víme kolik lidiček to už má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci.kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam Já jedno takový auto mám, sice má jen půl motoru (rozumněj 3 válce). A klidně bych za Tebou do Brna zajel. Tedy pokud nevadí, že je to FI. Jestli tedy stále Tvůj zájem o odzkoušení TDI či PD trvá, ozvi se na SZ. Samozřejmě bych také poprosil o namontování D-Dotu, když už bych byl u Tebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 3. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 benzin patri do sekacek ? safra, ja myslel , ze nafta patri do kamen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 Maš mail, tak doufám, že se nějak domluvíme. Ta prázdná spodní část mě deprimuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arnaud Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 hi. dolezelk i send you a mail to buy your "ddot" please answer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 5. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 Hi I see. It has been blocked by spam filter. I was still able to recover it though. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrsem Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Kamile,myslíš, že je nějaká šance, že budeš umět psát po třídrátu do spodního řádku? Nebo je to prostě úplně passe? Vituzzo- Sharan,Liberec Ahoj Kamile, taky by mne zajímalo, jestli je nějaká perspektiva využití dolního řádku pro třídrátovou verzi...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 6. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 asi ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepiktdi Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 mas SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 6. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 a ty mas email i SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Kamile ktery ten drat ze to mam blbe kdyz to pise jen reconnecting, ale napise to pri startu can 100kb/s ? BTW dalsi hint k navodu krom cislovani stran a obrazkoveho navodu sekci co je blbe kdyz a hned do ni mas jeden prispevek )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 7. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 K linka je pak blbe CAN je spravne, napajeni a zem taky ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Byl to K-LINE ozkouseno nesel nahrat fw, tak sme to otevreli, prepajeli na spravny drat a najednou chodilo vse - update fw i data Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwluke Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 dnes sem namontoval do GIV a mam jeden problem, pokud zapnu zapalovani tak se mi d-dot vubec neukaze, pouze jakmile odpojim a pripojim ten konektor od d-dotu vse najednou naskoci, vypnu klicek znova zapnu a uz zase nezobrazuje, musim ho zase odpojit a pripojit.. Jinak vse funguje.. tak nevim co s tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 11. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 dnes sem namontoval do GIV a mam jeden problem, pokud zapnu zapalovani tak se mi d-dot vubec neukaze, pouze jakmile odpojim a pripojim ten konektor od d-dotu vse najednou naskoci, vypnu klicek znova zapnu a uz zase nezobrazuje, musim ho zase odpojit a pripojit.. Jinak vse funguje.. tak nevim co s tim To mas verzi pro 3 drat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwluke Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 jo 3 drat verze, zjistil sem ze zprovozni take kdyz zapnu zapalovani a vyvolam hl nabidku ddotu tak se najednou rozsviti spodni dil s nabidkou a po chvilce nebehne vrchni dil s napisem HL NABIDKA, kdyz z toho vyjedu tak uz bezi, dokud zase nevypnu klicek. Zapojil sem si to ted provizorne s napajecim kontaktem pres vypinac, kdyz zapnu zapalovani zapnu vypnu vypinacem a ddot mi naskoci. Je to takove provizorni reseni se kterym to funguje. Jeste dotaz nevim jestli mi to pojede po Canu, kdyz ho preflesuji na firmware s canem dostanu se potom na nej abych to kdyztak mohl vratit zpatky na 3drat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Co sem koukal, tak bootloader je porad stejny jen potom skoci na jiny kod. Takze by mela byt zmena fw bezproblemova - samo to musis predratovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 12. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 presne tak, na preflasovani staci mit zapojeno: +12, zem , k-linku a res tlacitko. hardware je porad stejny, jen soft pro 3drat a CAN se lisi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Tak co už jste to testovali na roomstra měl bych vážný zájem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepiktdi Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 a ty mas email i SZ diky moc uz sem namontoval a spokojen diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 13. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Tak co už jste to testovali na roomstra měl bych vážný zájem? Zatim ne. Principielne by to jet mohlo, protoze diagnostika je pres K-linku. Akorat nektery jednotky jedou pres kwp2000, coz zatim nemam poradne vyzkouseny, ale je to otazka odladeni. Na odladeni FII nebo ROO by to chtelo jedno z techto aut s maxikem , origo radiem nebo origo navigaci, pak by se dalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.