Publikováno Listopad 16, 200816 r Prosím o radu, dnes jedu v klidu domu 70-80 na tempomat - najednou se rozsvítí kontrolka ESP a během pár vteřin motor chcípl - naštestí jsem zastavil mimo silnici - startér točí, motor nenaskočí, kontrolka ESP trvale svítí, klimatronik total OFF a nejde zapnout. Auto má 600km od posledního servisu, kde lezl olej do nafty - opraveno - výměna nějakých O kroužků v motoru na vracečce nafty, nový olej VW specifikace, origo filtry, auto komplet prohlídnuté. Na co se zaměřit ? - Dokud jsem měl O1 - 81kW tak jsem nevědel kde je autoservis, po výměně na O2 - 2.0 TDI - 16V - BKD r.v. 2005 (125 tis. km) tam už mám skoro velkoobchodní ceny. 😞 Shit jeden německej !
Listopad 16, 200816 r Autor Taky už jsem nad ní vyhlásil klatbu - uvidím co řekne servis a pak se uvídí - to je krám, že to jeden neviděl - zlátá 1.9TDI BEZ PD - 130HP to mělo, žralo to o litr míň a v servise mě viděli vždy po 15 tis. km na výměnu spotřebáku.
Listopad 16, 200816 r A to ESP ti sviti jak na palubce tak i tlacitko? A co kontrolka elektroniky motoru ta ti svity? A co volantem nejde otacet lehce jen kdyz zapnes zapalovani a i kdyz nebezi motor?
Listopad 16, 200816 r Autor ESP svítí jak na tlačítku tak na palubce Kontrolka elektroniky motoru nesvítí, ani maxidot nehlásí žádnou chybu Ne - posilovač nejde vůbec
Listopad 16, 200816 r Hmm tak to nevim kamos mel jednou prdlou pojistku a svitilo mu ESP ,nesvitila kontrolka elektroniky motoru A volantem slo otacet lehce jen kdyz zapnul zapalovani a nebezel motor Tusim tenkrat to bylo pojistka RJ motoru nebo tak neco
Listopad 16, 200816 r Jak tu psal nekdo Myslim ze Karlos jestli 2.0 TDI se zacne srat hned prodat. Neni tomu potom konec. Proc ti sviti ESP nevim, ale jak jsi psal. DOkud jsi mel 1.9 TDI 81 kw neznal jsi servis. Ja to mohu jenom potvrdit. S 81 kw dieselem zadne problemy. Proto jsem si radeji koupil 1.8 TSI benzin protoze tem PD diesel neduveruji.. Dzim ti palce at ti to dobre dopadne a dej vedet jak jsi dopadl.
Listopad 16, 200816 r Já pořád říkám,staré dobré rotačky,ale ty 1,9 TDi-PD taky vcelku bezproblému.Měl jsem 2× 2,0 TDi-PD a děkuji nechci.
Listopad 16, 200816 r Autor Pokud to nebude jen pojistkama tak asi pujde do sveta. Dnesek me zase opravdu nasral. Uvidíme v úterý jaký bude verdikt.
Listopad 16, 200816 r Já pořád říkám,staré dobré rotačky,ale ty 1,9 TDi-PD taky vcelku bezproblému.Měl jsem 2× 2,0 TDi-PD a děkuji nechci. přesně..
Listopad 18, 200816 r Autor Tak už jsme pikslu odtáhli do servisu - teď čekám na telefon, kde mi oznámí co všechno je zas v prdeli a kolik to asi bude stát - docela se děsím.
Listopad 19, 200816 r Autor Tak téma mohu uzavřít - v autí je chyba někde v kabel. svazku co vede do hlavy motoru - stačí zahejbat a vše je OK, hejbneš znovu a vše je KO. Ještě tam je už druhá hlava (v 90t měněná v záruce). Takže práce pro elektrikáře. No nic auto už má sbalenej baťůžek a táhne do světa. Příští pokračování buď 1.9TDI nebo 1.6MPI.
Listopad 19, 200816 r o tom se ví.Bude chyba u konektorů u vstřiků.Leží to tam v oleji a asi to tomu nesvědčí
Listopad 19, 200816 r vyhraty konektory... uz jse taky par pripadu slysel, vymenily vstriky pak pomalu pul auta a nakonec stacilo sundat svorkovnici ze vstriku, vypichnout konektory zmacknout klestema a bylo po problemu :-)
Listopad 20, 200816 r Autor No dle mechanika jsem měl docela "štěstí", že se mi to stalo 15km od servisu v místě bydliště. Měli zákazníka, kterýmu se to stalo v Chorvatsku.
Listopad 26, 200816 r Autor Pokračování - auto se chová brutálně podivně - už jde nastartovat a jede - to je ta dobrá stránka věci. To horší je, že palubka svítí jak vánoční stromeček ESP, servo, apod. nefungují - a třešnička na dortu, auto nejde chcípnout - vytáhnu klíček a motor stále běží, elektrika stále běží. - takže chcípnout přes kvalt a odpojit baterku. Zítra poslední štace - Autoservis Škoda.
Listopad 26, 200816 r tak to je maso .... at žije škoda.... tak tebe bych kámo ,za zákazníka mít nechtěl ... už jak bych viděl tvoje čislo na mobilu rovnou bych se šel zastřelit .. auto vem a hod se skály... to bude pořád něco ...
Listopad 27, 200816 r Autor tak to je maso .... at žije škoda.... tak tebe bych kámo ,za zákazníka mít nechtěl ... už jak bych viděl tvoje čislo na mobilu rovnou bych se šel zastřelit .. auto vem a hod se skály... to bude pořád něco ... Zdravím, už jste mě za zákazníka měl - ale ne s O2 - byla to ještě O1 na montáž tempomatu.
Listopad 27, 200816 r tak já navážu. Mechanik mi od včera hledá závadu na nefunkční klapce vzduchu, kterou jsem kvůli tomu koupil novou a v poledne mi volal, že už to asi našel, že tam je někde přerušenej kabel napájení klapky a neví kde. Řek, že to tak za 2 hodiny najde a už to jsou hodiny 4.
Listopad 27, 200816 r to jsem měl i já.Přerušený kabel.nechápu,proč hledá přerušení.Natažení nového mi trvalo i s přípravou kabelu,demontáži všeho potřebného abych se dostal k Ecu,potom filtrboxu,baterie asi 45 minut a to jsem to motal poctivě do původního svazku. jinak špatný mechanik,pokud říkal,že je KO klapka.O tom,že se přerušuje vedení je známo.Mi to říkal taky kluk v servisu,tak než jsem koupil new klapku,tak jsem to předem přeměřil a byl to drát. Upraveno Listopad 27, 200816 r od cosby
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.