xkali Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Prosím o radu, dnes jedu v klidu domu 70-80 na tempomat - najednou se rozsvítí kontrolka ESP a během pár vteřin motor chcípl - naštestí jsem zastavil mimo silnici - startér točí, motor nenaskočí, kontrolka ESP trvale svítí, klimatronik total OFF a nejde zapnout. Auto má 600km od posledního servisu, kde lezl olej do nafty - opraveno - výměna nějakých O kroužků v motoru na vracečce nafty, nový olej VW specifikace, origo filtry, auto komplet prohlídnuté. Na co se zaměřit ? - Dokud jsem měl O1 - 81kW tak jsem nevědel kde je autoservis, po výměně na O2 - 2.0 TDI - 16V - BKD r.v. 2005 (125 tis. km) tam už mám skoro velkoobchodní ceny. 😞 Shit jeden německej ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaja25 Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Na načtení na Wagu či jak se to jmenuje. A pak na prodej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 16. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Taky už jsem nad ní vyhlásil klatbu - uvidím co řekne servis a pak se uvídí - to je krám, že to jeden neviděl - zlátá 1.9TDI BEZ PD - 130HP to mělo, žralo to o litr míň a v servise mě viděli vždy po 15 tis. km na výměnu spotřebáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 A to ESP ti sviti jak na palubce tak i tlacitko? A co kontrolka elektroniky motoru ta ti svity? A co volantem nejde otacet lehce jen kdyz zapnes zapalovani a i kdyz nebezi motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 16. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 ESP svítí jak na tlačítku tak na palubce Kontrolka elektroniky motoru nesvítí, ani maxidot nehlásí žádnou chybu Ne - posilovač nejde vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Hmm tak to nevim kamos mel jednou prdlou pojistku a svitilo mu ESP ,nesvitila kontrolka elektroniky motoru A volantem slo otacet lehce jen kdyz zapnul zapalovani a nebezel motor Tusim tenkrat to bylo pojistka RJ motoru nebo tak neco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Jak tu psal nekdo Myslim ze Karlos jestli 2.0 TDI se zacne srat hned prodat. Neni tomu potom konec. Proc ti sviti ESP nevim, ale jak jsi psal. DOkud jsi mel 1.9 TDI 81 kw neznal jsi servis. Ja to mohu jenom potvrdit. S 81 kw dieselem zadne problemy. Proto jsem si radeji koupil 1.8 TSI benzin protoze tem PD diesel neduveruji.. Dzim ti palce at ti to dobre dopadne a dej vedet jak jsi dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Já pořád říkám,staré dobré rotačky,ale ty 1,9 TDi-PD taky vcelku bezproblému.Měl jsem 2× 2,0 TDi-PD a děkuji nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Svatá slova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 16. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Pokud to nebude jen pojistkama tak asi pujde do sveta. Dnesek me zase opravdu nasral. Uvidíme v úterý jaký bude verdikt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Nechci predpovidat, ale asi to bude brzo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 Já pořád říkám,staré dobré rotačky,ale ty 1,9 TDi-PD taky vcelku bezproblému.Měl jsem 2× 2,0 TDi-PD a děkuji nechci. přesně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 hlavně ty 2,0TDI PD nechce skoro nikdo spravovat, je to nevděčná práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Tak už jsme pikslu odtáhli do servisu - teď čekám na telefon, kde mi oznámí co všechno je zas v prdeli a kolik to asi bude stát - docela se děsím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 19. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Tak téma mohu uzavřít - v autí je chyba někde v kabel. svazku co vede do hlavy motoru - stačí zahejbat a vše je OK, hejbneš znovu a vše je KO. Ještě tam je už druhá hlava (v 90t měněná v záruce). Takže práce pro elektrikáře. No nic auto už má sbalenej baťůžek a táhne do světa. Příští pokračování buď 1.9TDI nebo 1.6MPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 o tom se ví.Bude chyba u konektorů u vstřiků.Leží to tam v oleji a asi to tomu nesvědčí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 vyhraty konektory... uz jse taky par pripadu slysel, vymenily vstriky pak pomalu pul auta a nakonec stacilo sundat svorkovnici ze vstriku, vypichnout konektory zmacknout klestema a bylo po problemu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 20. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 No dle mechanika jsem měl docela "štěstí", že se mi to stalo 15km od servisu v místě bydliště. Měli zákazníka, kterýmu se to stalo v Chorvatsku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 26. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Pokračování - auto se chová brutálně podivně - už jde nastartovat a jede - to je ta dobrá stránka věci. To horší je, že palubka svítí jak vánoční stromeček ESP, servo, apod. nefungují - a třešnička na dortu, auto nejde chcípnout - vytáhnu klíček a motor stále běží, elektrika stále běží. - takže chcípnout přes kvalt a odpojit baterku. Zítra poslední štace - Autoservis Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 tak toto bych viděl na podvolantovou RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 tak to je maso .... at žije škoda.... tak tebe bych kámo ,za zákazníka mít nechtěl ... už jak bych viděl tvoje čislo na mobilu rovnou bych se šel zastřelit .. auto vem a hod se skály... to bude pořád něco ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 27. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 tak to je maso .... at žije škoda.... tak tebe bych kámo ,za zákazníka mít nechtěl ... už jak bych viděl tvoje čislo na mobilu rovnou bych se šel zastřelit .. auto vem a hod se skály... to bude pořád něco ... Zdravím, už jste mě za zákazníka měl - ale ne s O2 - byla to ještě O1 na montáž tempomatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 hej nechte toho 2.0TDI BKD 122 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 tak já navážu. Mechanik mi od včera hledá závadu na nefunkční klapce vzduchu, kterou jsem kvůli tomu koupil novou a v poledne mi volal, že už to asi našel, že tam je někde přerušenej kabel napájení klapky a neví kde. Řek, že to tak za 2 hodiny najde a už to jsou hodiny 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 (editace) to jsem měl i já.Přerušený kabel.nechápu,proč hledá přerušení.Natažení nového mi trvalo i s přípravou kabelu,demontáži všeho potřebného abych se dostal k Ecu,potom filtrboxu,baterie asi 45 minut a to jsem to motal poctivě do původního svazku. jinak špatný mechanik,pokud říkal,že je KO klapka.O tom,že se přerušuje vedení je známo.Mi to říkal taky kluk v servisu,tak než jsem koupil new klapku,tak jsem to předem přeměřil a byl to drát. Editováno: 27. Listopad 2008, autor: cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.