Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

u mé O1 85kw r.v. 01 jsou problémy při studeném staru, startér dlouho točí než motor naběhne a když motor naskočí něco tam divně "proklouzne" pak motor běží bezvadně, při jízdě žádný problém. Daignostika hází špatnou váhu vzduchu, ale postupně sem tam yvměnil 3 váhy (neorigo) a žádní zlepšení (většinou startér točil ještě délé a motor chcípal - asi tou neoriginalitou vah). Každopádně těžko váha vzduchu může zapřčiti to proklouznutí, je to takový divný pištivý zvuk travjící sotva vteřinu, těžko s to popisuje:) Díky za vešker rady ke špatnému startování tak i k tomu blbýmu zvuku po nastartování:D

Vloženo

obávám se, že na tohle sem moc velký laik:) ale každopádně díky za rady. Baterií to asi vážně nebude, když to za studena nastartuju a hned chcípnu a nastartuju znova, tak to chytne hned.

Vloženo
Pokud je baterie OK, tak bych se zaměřil na starter, vyndat, vyčistit, dát nové uhlíky a ložisko. ;)

Nemyslíš, že by vadný startér odhalila diagnotika? Můžu zkusit koupit novej startér a v případě že se to nezlepší a startérem to nebylo ho v 14ti denní lhůtě vrátit ;)

Vloženo

Vím že to sem nepatří,ale já jen aby ti nebylo smutno :) . Zase problémy?? Tak už to auto schoď ze skály a prosím tě nevystupuj :smich: .

Na ten startér se můžem podívat, to zvládnu (mimochodem na SPS jsme motory probírali, takže by si to měl umět!!) ale až bude trochu teplo.

Vloženo
Nemyslíš, že by vadný startér odhalila diagnotika? Můžu zkusit koupit novej startér a v případě že se to nezlepší a startérem to nebylo ho v 14ti denní lhůtě vrátit ;)

Startér nejde diagnostikovat vagem. ;)

Vloženo
Jo a stím klíňákem je to možný, zvlášť když ho už máš tak popraskanej.. Kolikrát jsem ti říkal,aby sis nechal udělat ty rozvody!!

Sere se jenom tohle, jinak je to namazanej ďábel :palec2: mimochodem, otec teď pokukuje po novém autě, něco typu fabie 1,2 htp ale možná s 1,4mpi. Docela mě zarazilo, že sem někde na netu viděl 1,0mpi to už musí být teprv trhač asfaltu :aggressive:

Vloženo

AdamCZ: svíčky jsme dávali nový, NGK ale je to pořád stejný.. Před tím tam byly Brisk.

Moravca: No tak konečně.. tak táta pustí feldu a půjde do fabky jo?? No ať jde do HTP 12V (47kW) Jezdí to daleko líp než ta moje a zvlášť tvůj táta žádný závody nejezdí.. A nebo pak 1,4 16V 55kW.. ten litrovej motor se dával do juniora.

Vloženo
Jo a stím klíňákem je to možný, zvlášť když ho už máš tak popraskanej.. Kolikrát jsem ti říkal,aby sis nechal udělat ty rozvody!!

Inak alternator nejde nastasie cez rozvodovy remen. To by bol kua pruser keby sa ti rosvietila kontrolka dobijania :smich:

Vloženo
AdamCZ: svíčky jsme dávali nový, NGK ale je to pořád stejný.. Před tím tam byly Brisk.

Moravca: No tak konečně.. tak táta pustí feldu a půjde do fabky jo?? No ať jde do HTP 12V (47kW) Jezdí to daleko líp než ta moje a zvlášť tvůj táta žádný závody nejezdí.. A nebo pak 1,4 16V 55kW.. ten litrovej motor se dával do juniora.

O Junioru vim, jenže tohle Junior nebyl, možná to byl takovej fajnšmejkr, že všechny plasty vyměnil aby to vypadalo jako normální fábka. No táta o tom jenom přemejšlí, jak ho znám, tak kolem nich bude jen chodit a až to bude nutný, tak koupí první fábku co uvidí, takhle to dopadlo s Feldou, jak sem říkal, přál si červenou v kombíku na elektronech...jen elektrony se mu splnily:)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...