Přejít na obsah

Po nastartování bliká žhavení


LPG

Doporučené příspěvky

Je toho tu o tomto problému dost ale nenašel jsem přesně tuto závadu.Po nastartování začne ihned blikat žhavení a svítí kontrolka elektroniky motoru.Maxík píše"MOTOR-DO DÍLNY". :feve:

Brzdový spínač jsem dal nový ale nic.

Nevím jestli to může mít souvislost ale rosvítilo se to při delším prohrabávání na sněhové břečce.

Všem moc díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamosovi toto delalo na seat ibiza cupra GT.mel nejaky blby zarovky bo co rikal vzadu na blinkru.tak je jen tak vymenil ze svitily strasne silne a od ty doby ma klidek.nevi dodnes jestli to bylo tim ale od te doby co to vymenil,potom nastartoval a nerozla se.tak to zkus taky,i kdyz to bude asi blbost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamosovi toto delalo na seat ibiza cupra GT.mel nejaky blby zarovky bo co rikal vzadu na blinkru.tak je jen tak vymenil ze svitily strasne silne a od ty doby ma klidek.nevi dodnes jestli to bylo tim ale od te doby co to vymenil,potom nastartoval a nerozla se.tak to zkus taky,i kdyz to bude asi blbost.

Zkusím to ,za to nic nedám,díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru

2) ventil počátku vstřiku N108

3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)

4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)

5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)

6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149

7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už mi svítí i kontrolka ESP tak sem dnes byl ve Škodovce a ukázalo to závadu nějakého snímače na čerpadle.Ještě to prý může být špatným nastavením předvstřiku tak jim to příští pátek dám ať to seříděj a uvidíme.

Editováno: , autor: LPG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No tak to ja mel podobnej problem. Jednoho letniho vikendu jsem jel do OV a natankoval jsem tam nekde nejakou spatnou naftu, alespon soudim ze to tak bylo

nic se celou dobu nedelo a vse v poho jen kdyz jsem sel za dva dny do garaze tak mi po startu zacalo svitit to zhaveni kdyz jsem vipl motor a opet nastartoval tak to nekdy prestalo svitit ale jinak skoro pokazdem startu svitilo to zhaveni. Nevedel jsem co s tim ,chtel jsem dalsi den zajet do servisu koupit brzdovej spinac ale uz jsem nenastartoval a musel jsem to tam odtahnout cerpadlo nenasavalo naftu a po dukladnem prohlednuti se jeste zjistilo ze jsou i dva vstriky uplne zasvinene nejakym humusem a ten jeden z nich uz byl na tvrdo prilepenej. tak to byla docela draha oprava dal jsem nove cerpadlo a jeden vstrik. ten druhej se podarilo vycistit a rozchodit. no a prej to bylo v cerpadle jako zpenene mleko , od te doby davam na jednu nadrz nafty 1/2 L oleje M2T aby byla nafta mastnejsi a nepridrela mi vstrikya cerpadlo Tak snad se Vam tento problem vyhne a nebudete to muset resit jako ja.

Editováno: , autor: bruno128
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

No to ja netusim jak se to jmenovalo. Psal jsem ze to bylo v nejakem firemnim arealu. U nas je taky jedna pumpa co ma jeden autodopravce , ma celkem dobrou cenu a nekdy tam tankuji taky ale co jsem od jeho znamich zaslechl tak se zasobuje dobrou naftou jelikoz ma nakoupene nove kamiony a sam tam tankuje svuj osobak. Tak si myslim ze by si to do vlastnich aut nenalival kdyby to bylo spatne.To jsem klidne mohl mit uz nejakej mensi naznak a tou naftou jsem mu uz treba jen pomohl do hrobu. Tezko rict. Ted radeji pridavam do nafty ten olej at neni tak sucha. Nicemu to neskodi ba naopak a ani to vic nekouri. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si třeba myslím, že kvalitní je OMW a Shell. Tam bych neměl strach brát. A ten cenový rozdíl nebude tak markantní. Zkus a uvidíš. U těch malých pump a v areálech bych měl strach krom ČSAD. O těch vím, že berou od ČEPRA a Ti mají dobrou naftu. Samozřejmě dodávají taky na mnoho jiných pump.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj chlapove mam O1 TDi 81kw 370tis najeto rv. 98 a jediny tema ohledne ventilu N108 je tady tak jestli muzu se na neco zeptam, kdyz ho dam testovat v akcnich clenech motoru tak co presne by to melo delat kdyz je zrovna v akci?? Me ten motor zacne menit zvuk v pravidelnych intervalech takovy vrr, normal, vrrr, normal, vrrr, normal atd.... diky za odpoved a este se zeptam co muze zpusobit brutalni padani nafty ze to uplne vyprazdni privodni hadicku?? dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...