Bery Vloženo 24. Listopad 2008 Vloženo 24. Listopad 2008 (editace) Ahoj. Sice nějaká témata tu jsou ale většinou pro TDI. Mám problém který se začal objevovat najednou.U mé octavie 1,6 55Kw r.v 98 vibruje motor a tím i volant ale jen u volnoběhu. Výkon, otáčky a všechno kolem je ok nic nikde nevydává žádné dívné zvuky, jede jak má, celý průběh otáček až po horní hranici je bez problémů žádné vibrace prostě jen na volnoběhu. A to ještě jen někdy. Někdy jak zastavím je to ok a pak to příjde jen tak znova a pak zase nic.... Tak mě napadlo.Nemůžou to být už silenbloky motoru? a nebo spíš ta spodní vzpěra motoru... U TDI je většinou pokud se nepletu od výroby dvouhmota, ale nevím co je tady a jestli u benziňáku se špatný setrvák projevuje stejně nebo může pouze na volnoběhu.Někteří mají problém u TDI na určitých otáčkách nebo i zvuky od setrváku ale tady to dělá jen když stojím.Tak nevím.Pokud by to bylo setrvákem koupím jednohmotu pokud to bude možné.Ale ať to neměním zbytečně.Spojka je měněná nová před rokem a šlape super.Jde mi o to jestli to může být setrvák když je to jen na volnoběhu a ještě né pokaždé a nebo prostě to může být i nějaká ta vzpěra. Díky za rady! Editováno: 24. Listopad 2008, autor: Bery Citovat
ritchie Vloženo 24. Listopad 2008 Vloženo 24. Listopad 2008 Jednohmotu nekupuj,máš jí tam z výroby.Měl jsem něco podobného ale dělalo to při rozjezdu-zatřásl se motor.Byly to pružiny na lamele,tak nevím,u tebe možná silenbloky motoru. Citovat
Bery Vloženo 24. Listopad 2008 Autor Vloženo 24. Listopad 2008 Jednohmotu nekupuj,máš jí tam z výroby.Měl jsem něco podobného ale dělalo to při rozjezdu-zatřásl se motor.Byly to pružiny na lamele,tak nevím,u tebe možná silenbloky motoru. Můžu vědět proč tu jednohmotu nekupovat pokud by se tedy jednalo o setrvačník??? pokud je tam od výroby a jelo to 10 let v pohodě a nikdy nic nevibrovalo... Myslel jsem si,že jednohmota je právě pro obyčejný benziňák dobrá volba poměrem k ceně.Tak nevím. Ale snad to bude něco jiného.Pokud by někdo měl taky nějaké zkušenosti prosím napište je sem. Citovat
Tomas.cz Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 Protože tu jednohmotu co tam máš s výroby máš navždy u ní se nemá co po....t jako u dvouhmoty. Jinak u 1.6-55/74 a 1.9SDi je spojka odlišná, vlastně na kliku se namontuje přitlačný talíř, pak se dá lamela s takovým vypínacím talířkem a celý se to zakreje setrvákem. A spojku tady vypíná takový tyčka co jde středem hřídele, je to vlastně starej systém z dob G1 a Scirocca. Jinak bych ještě řekl že ti solidně teče gufero u unašeče poloosy. Citovat
Bery Vloženo 25. Listopad 2008 Autor Vloženo 25. Listopad 2008 Protože tu jednohmotu co tam máš s výroby máš navždy u ní se nemá co po....t jako u dvouhmoty.Jinak u 1.6-55/74 a 1.9SDi je spojka odlišná, vlastně na kliku se namontuje přitlačný talíř, pak se dá lamela s takovým vypínacím talířkem a celý se to zakreje setrvákem. A spojku tady vypíná takový tyčka co jde středem hřídele, je to vlastně starej systém z dob G1 a Scirocca. Jinak bych ještě řekl že ti solidně teče gufero u unašeče poloosy. Aha takze pokud dobre chapu tak Octavie 1,6 55KW mely od vyroby JEDNOHMOTU tedy vada na setrvacniku tim,ze by byl proste vadny s unavenyma pruzinama je temer nemozna protoze na nem zadne pruziny nejsou. Dival jsem se do ETKY a tam maji cenu toho setrvacniku pres 25 tisic. To nechapu.Zeby jednohmota TOLIK STALA V ORIGO SERVISE:???? Myslel jsem ze tolik stoji dvouhmoty. Jinak tu tycku ktera vede celou prevodovkou a vypina spojku mam komplet meneno vcetne hydrauliky a vypinaciho palce proste komplet. jedine co jsem nemenil je ten setrvak ale jak tak vidim tak ten se snad nema ani jak pokazit pokud je tam opravdu jak rikate jednohmota. Jinak k vysvetleni.Na te fotce je to pouze mastne vystrikaval jsem to odmastovacim roztokem a fotil zrovna nez jsem to cele vycistil.Jinak netece nic No pokusim se tedy podivat na silentbloky ale jinak uz nevim.Navic nedela to pokazde takze mozna podle toho jak motor zrovna pri jizde sedne kdo vi ja netusim co by to mohlo byt.A do srvisu jak prijedu tak mi zase asi reknou 1000 moznych zavad Citovat
Tomas.cz Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 Na jednohmotovém setrváku pružiny nemáš, ano jiné tlumící prvky. V tvém případě jsou pružiny na spojkové lamele. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.