Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Cau ted pred zimou jsem to taky resil Vim ze sou na 100pero jiny a ja si je otestoval klasicky start kabel a dat na zhavik a za sekundu jako by voda kolem zhaviku zacala varit tak to bylo u vsech tak sem to neresil. a stou vodou to nevim ale asi trosku potece.

Vloženo

zrovna dnesj sjem to resil s kmaosem.ma BMW 3rady a rikal ze se mu sepne predehrev vody kdyz nastartuje a otevre dvere u ridicca nebo tak nejak to jmenoval..se ptam jestli to mam taky a on ze asi ne...taky by me zajimalo na co to je?

Vloženo

Myslim ze pokud mas auto s TDi a urceny pro stredni evropu, tak je tam na 99% mas. Prihriva to vodu do nejaky urcity teploty motoru a urcitych otacek, pak se vypina. Jsou to tusim 3 svicky na potrubi u vstupu do motoru. Uz driv me zajimalo, proc takovej Superb 1 s PD motorem topi mnohem driv nez moje Octa s klasickym TDi. Myslim ze princip by mel bejt stejnej... Zatim sem se nedopatral duvodu. Nevi nekdo, jakej odpor za studena by meli mit tyhle zhavicky?

Vloženo (editace)

už jsem to tu někde psal, SupI, II, Fabia I, II, OII vše v naftě mají vždy PTC topný článek v topení, takže auto topí okamžitě, spíná to ve dvou intenzitách a stará se o to RJ motoru

OI má předehřev vody na hlavě, 3 svíčky, co se spínají buď všechny - silný nebo dvě - slabý, spíná to také RJ motoru (jedná se o speciální vabavu = není u všech)

u všech je to elektrické, takže se zatíží víc alternátor, tím i motor a dříve se ohřeje ;)

Editováno: , autor: rolbař
Vloženo
Jestli nemáš auto s italie nebo španělsko nebo někde z jihu tak by si je tam měl mít.

Ty tam máš prd když máš taxíka ze Španělska :smich:

to tam myslim mam.to znamena ze mam predehrev vody??

Jinak dají se ty žhaviče předpokládám vytáhnout a zkontrolovat stejně jakou žhaviče motoru jo ? odchází ?

Vloženo
už jsem to tu někde psal, SupI, II, Fabia I, II, OII vše v naftě mají vždy PTC topný článek v topení, takže auto topí okamžitě, spíná to ve dvou intenzitách a stará se o to RJ motoru

OI má předehřev vody na hlavě, 3 svíčky, co se spínají buď všechny - silný nebo dvě - slabý, spíná to také RJ motoru (jedná se o speciální vabavu = není u všech)

u všech je to elektrické, takže se zatíží víc alternátor, tím i motor a dříve se ohřeje ;)

Probíralo se to hodně na dieselpoweru,funguje to myslím až od -10,někdo to má zapojené manuálně,tvz,neovládá to ř.j. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...8%EDh%F8ev+vody

Vloženo

zajímvý no... nejsem elektrikář, takže sám to nevyřeším, každopádně to vypadá dobŕe na zimní kratší vzdálenosti !!!!!! ale písali tam ze je problím s malou kapacitou altíku ( mám jen 90tku ) a prej je potřeba větší ( 140AH ? ) ...

Vloženo
zajímvý no... nejsem elektrikář, takže sám to nevyřeším, každopádně to vypadá dobŕe na zimní kratší vzdálenosti !!!!!! ale písali tam ze je problím s malou kapacitou altíku ( mám jen 90tku ) a prej je potřeba větší ( 140AH ? ) ...

to mas nejaky slaby altik

Vloženo

To LUKASH: mrknu se :-) i když zajímavá kombinace jak jsi říkal že mám altík 90tku a bez plechu ....

Kolega má 4x4 z Rajchu a má manuál klima, 4x švihadla na okna a ESP !!!!!

Vloženo

Neslo by dat do topeni O1 nejaky ten PTC topny clanek? Nemate nekdo fotku jak to vypada treba pro Supa nebo O2? U tech to opravdu topi temer hned. Stacilo by to dat nekam na privod vzduchu do topeni a ovladat to nejakym spinacem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...